quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:49 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax zou Clarence Seedorf hebben gepolst voor een terugkeer.
Goed werk van Jaakke. Nee heb je, ja kun je krijgen. Hoewel ik niet denk dat Seedorf ooit nog zal terugkeren.quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:49 schreef M0NTANA het volgende:
Dat zou ALTIJD de instelling moeten zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Goed werk van Jaakke. Nee heb je, ja kun je krijgen.
En gelijk heeft hij, lekker nog twee/drie jaar in Milaan voetballen en er dan mee kappen.quote:Hoewel ik niet denk dat Seedorf ooit nog zal terugkeren.
Oh, hebben we inmiddels verdedigers dan?quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:18 schreef Blight het volgende:
Nieuws: we worden kampioen.
Hier het bijbehorende artikel:quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:49 schreef M0NTANA het volgende:
Voorlopig dus in ieder geval niet. Maar toch; wel leuk om te lezen.quote:Ajax polst Seedorf over terugkeer
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 9 januari om 08:27
Ajax werkte deze week in Dubai niet alleen twee oefenwedstrijden af, maar ook greep de Amsterdamse club het verblijf in het Midden-Oosten aan om Clarence Seedorf aan de tand te voelen. Voorzitter John Jaakke vroeg zonder blikken of blozen of de middenvelder van AC Milan wat voelde voor een terugkeer.
“Ik dacht eerst dat het een grapje was, omdat het me een beetje overviel', vertelt Seedorf tegen Voetbal International. “Daarna zei ik: je weet het nooit. Waarna hij op serieuze toon vroeg of er over te praten viel. Mijn contract bij Milan loopt tot 2011 en ik heb het nog steeds prima naar mijn zin. Ik vind het mooi dat Ajax me zou willen terughalen, dat betekent dat ze goeie herinneringen aan me hebben. En dat is wederzijds.”
“Clarence zei dat we het daar in de toekomst best eens over konden hebben”, laat de bestuurder in een reactie weten. “Ik verwacht heus niet dat hij op korte termijn naar Ajax komt, maar ik wilde deze gelegenheid niet voorbij laten gaan om hem te laten weten dat hij meer dan welkom is bij ons.”
Seedorf wil echter voorkomen dat er te snel conclusies worden getrokken. “Ik heb me verbonden aan AC Milan en daar ben ik blij mee. Ach, je weet nooit hoe dingen gaan lopen in de toekomst. Ik vind dat je nooit dingen moet uitsluiten in het leven. Dus zeg ik nooit nooit.” De 86-voudig international speelde drie seizoenen in Amsterdam alvorens hij aan de slag ging bij achtereenvolgens Sampdoria, Real Madrid, Inter en Milan, waar hij bezig is aan zijn zesde seizoen.
Ajax heeft mij net gepolst als opvolger van Jaap Stam.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, hebben we inmiddels verdedigers dan?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:21 schreef Blight het volgende:
[..]
Ajax heeft mij net gepolst als opvolger van Jaap Stam.
quote:,,Maar goed, ik ben aangenaam verrast door Perez en Davids, je zag in een halve wedstrijd wat ervaring met andere spelers in je elftal kan doen. Nu nog een verdediger. Maar dat zal een moeizaam proces worden. Er is bijna geen club die in de winterstop spelers wil laten gaan.’’
De Arabische pers rondom het toernooi om de Dubai Cup wist wel een oplossing: Jaap Stam, de robuuste legendarische verdediger uit Kampen, die zou de defensieve mankementen eventueel kunnen oplossen.
‘Want, mister Koster’, werd de trainer van Ajax deze week gevraagd, ‘wanneer keert mister Stam terug in het team? Is hij gestopt? Was hij zo zwaar geblesseerd dan?’
quote:“Clarence zei dat we het daar in de toekomst best eens over konden hebben”, laat de bestuurder in een reactie weten. “Ik verwacht heus niet dat hij op korte termijn naar Ajax komt, maar ik wilde deze gelegenheid niet voorbij laten gaan om hem te laten weten dat hij meer dan welkom is bij ons.”
Misschien gek maar ik zie hem in zn allerlaatste nadagen ook nog bij een Surinaamse club spelen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat zou ALTIJD de instelling moeten zijn.
[..]
En gelijk heeft hij, lekker nog twee/drie jaar in Milaan voetballen en er dan mee kappen.
Richt hij een eigen team op ofzo.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:47 schreef Longmen het volgende:
[..]
Misschien gek maar ik zie hem in zn allerlaatste nadagen ook nog bij een Surinaamse club spelen.
En dan meteen Marco van Basten naar Milan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:45 schreef Wooldoor het volgende:
Laten we hopen op een slecht seizoen van Milan en dat de onrust daar ook uitbreekt, Seedorf naar Ajax komt en Davids daardoor nog een jaartje bijtekend zodat hij met zijn maatje zijn carriere kan afsluiten bij zijn Ajax.
Ok tijd om wakker te worden
Misschien dat Edgar Davids er nog een seizoen aanplakt, als Clarence Seedorf komende zomer komt?quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:52 schreef HeatWave het volgende:
Seedorf zou heel fijn zijn, misschien als opvolger van Davids ofzo, samen met is te kort dag denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |