Die op schoot zit bij die kat, of wat het ook moet voorstellen.quote:
Oh wacht..OP...dacht TTquote:Op maandag 7 januari 2008 18:31 schreef geenaam het volgende:
[..]
Die op schoot zit bij die kat, of wat het ook moet voorstellen.
Soms kan ik mezelf ook niet helemaal plaatsen...quote:Op maandag 7 januari 2008 18:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb nu een heel apart beeld van je, van een stoere AJAX-aanhanger die naar musicals en Arne Jansen luistert![]()
![]()
Oooh, ik dacht even dat het iemand van hier was..quote:Op maandag 7 januari 2008 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh wacht..OP...dacht TT![]()
Anyway..ik heb geen flauw idee maar volgens mij gewoon een random kind want de foto komt van Internet geloof ik.
Niet zo anstellen ik stond daar een half uur dood te vriezen onder de martini torenquote:Op maandag 7 januari 2008 18:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja...maar vorige keer zijn mijn ballen eraf gevroren. Met oog op de kinderwens is het niet handig als dat nog een keer gebeurt![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niet zo anstellen ik stond daar een half uur dood te vriezen onder de martini toren
Okquote:
Goh..net zat er nog een oliebol in je vacht.quote:
Hoi schaapje. Ik ben het natuurlijk weer vergeten, maar het kan denk ik nog net. Iedereen het allerbeste toegewenst voor 2008.quote:
Zat schimmel op dus meteen maar weggegooidquote:Op maandag 7 januari 2008 18:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goh..net zat er nog een oliebol in je vacht.
Je ziet nog steeds wit van de schimmel.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zat schimmel op dus meteen maar weggegooid
Welkom terugquote:Op maandag 7 januari 2008 18:55 schreef geenaam het volgende:
[..]
Hoi schaapje. Ik ben het natuurlijk weer vergeten, maar het kan denk ik nog net. Iedereen het allerbeste toegewenst voor 2008.
Deze week ga ik weer proberen om full-time te fokken. Volgende week aan het werk, dus dan wat minder. Ik ben over een uurtje weer terug. De pokertafel roept.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Welkom terug(voor even?
)
En bedankt en hetzelfde voor jou natuurlijk
Oh, sorry..quote:Op maandag 7 januari 2008 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je ziet nog steeds wit van de schimmel.
Of zou dat de poedersuiker zijn...
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:14 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even kijken of ik mijn spierpijn in bad weg kan weken![]()
Bubbles! Bubbles!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bros, bros, bros, bros...
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
Heeft iemand overigens als de nieuwe Mentos Cumblast geprobeerd?
"Want mannen hebben hun krullen en plaszuilen,"quote:Op maandag 7 januari 2008 19:37 schreef B.ertha het volgende:
Vrouwen moeten de pot op kunnen
Dat filmpje blijft
Ik ga ff pissen. Kijk dat filmpje straks wel.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:37 schreef B.ertha het volgende:
Vrouwen moeten de pot op kunnen
Dat filmpje blijft
Je bent geslagen?quote:Op maandag 7 januari 2008 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb 2 schoolonderzoeken gemist(of hoe heten die dingen vlak vóór je examen?) en daar een 1 voor gekregen. Toch nog geslagen
Ga maar vast naar het toilet. Als je sneller begint te ademen, bereid je dan maar voor op een kotsbui.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:57 schreef MaJo het volgende:
Zo ben ik weerVoel me opeens helemaal niet lekker alleen
Duizelig en misselijk. Misschien even wat eten ofzo...
Ik had de hele dag nog niets gegeten toen ik dat schreef, jaquote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
Over piepers gesproken: kies jij eens een quizdatum uit ná 17 januari. Dan kan er weer eens gekookt worden
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Over datum kiezen gesproken waaneer gaan we dus weer een tot-diep-in-de-nacht-in-de-kroeg-hangen-akq-meet doen?
quote:
Bij deze meld ik me alvast aanquote:Op maandag 7 januari 2008 20:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
wat mij betreft mag het ook al tegen april of zo
Als ze er al af zijn gevroren maakt dat nu niks meer uit. En heb je dan kinderwensen?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ja...maar vorige keer zijn mijn ballen eraf gevroren. Met oog op de kinderwens is het niet handig als dat nog een keer gebeurt![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:02 schreef Nembrionic het volgende:
Goed he?
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had de hele dag nog niets gegeten toen ik dat schreef, ja
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
Heeft iemand overigens als de nieuwe Mentos Cumblast geprobeerd?
Sssssshht! Stil nouquote:Op maandag 7 januari 2008 20:13 schreef iamredleader het volgende:
Als ze er al af zijn gevroren maakt dat nu niks meer uit.
Anders zou ik het toch niet neerzetten?quote:En heb je dan kinderwensen?
Geeft niks, het overkomt jequote:Op maandag 7 januari 2008 20:17 schreef iamredleader het volgende:
EEN SOEMP!te triest eigenlijk, maar ach.
Kinderwens en 6-jarig avontuur schoten net door m'n hoofd.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sssssshht! Stil nou
Dat weten ze nog niet
[..]
Anders zou ik het toch niet neerzetten?
Ooit he trouwens...ooit. Niet binnen een jaar ofzo
baby's zijnquote:Op maandag 7 januari 2008 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
Sssssshht! Stil nou
Dat weten ze nog niet
Anders zou ik het toch niet neerzetten?
Ooit he trouwens...ooit. Niet binnen een jaar ofzo
Ja hoor, gelukkig wel. Liep een beetje trillerig door de winkelquote:
TV reclame.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
I know. En nu hou ik op, even wat tijd met m'n vrouw doorbrengen
Dan moet je pagina 6 van het vorige topic eens lezenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Kinderwens en 6-jarig avontuur schoten net door m'n hoofd.
Ik heb een zieke geest
Heb ik al gedaan, vandaar die link ookquote:Op maandag 7 januari 2008 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je pagina 6 van het vorige topic eens lezen
Dan moet je haar ook gewoon even bellen en dan met wisselgesprek heen en weer schakelenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:35 schreef iamredleader het volgende:
En toen was m'n vrouw weer aan de telefoon
Stelletje vunzen...quote:Op maandag 7 januari 2008 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
Dan moet je pagina 6 van het vorige topic eens lezen
Maar het blijft in de analen...quote:Op maandag 7 januari 2008 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ach dit topic is al bijna het vorige topic
Nu doe je het gewoon zelfquote:
Inderdaad...quote:
Don't even think about it...quote:Op maandag 7 januari 2008 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad...
Nieuwe TT: Madmasters anale avonturen.
quote:
10...quote:Op maandag 7 januari 2008 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
Kerel..als je nu alvast het topic aanmaakt dan hoef je niet bang te zijn voor enge TT's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |