Ja daarom!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en anders heb ik heel veel tijd voor fok!
Dat komt vanzelf welquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
al heb ik daar ook weinig inspiratie voor....
Een kopje thee gaat er wel weer inquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een kopje thee gaat er wel weer in
quote:
Hahaha, je zou hem maar gebruikenquote:
Toetsenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nu stage. Vanavond bezig voor toetsweek.
Mogguh WLquote:
ja doe er wel aan ja, mijn processortje loopt wel aardig wat harderquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook
Maar Droxz doe jij ook aan overklokken of dat niet?
mogguh WL!quote:
Netjes hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ja doe er wel aan ja, mijn processortje loopt wel aardig wat harder![]()
3.0 gig naar 3.85 op luchtkoeling.
Dual Core, Quad Core heb je nog niet erg veel aan... (zonde van het geld)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Netjes hoor![]()
En Dual Core of Quad Core?
Daarom vroeg ik het ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dual Core, Quad Core heb je nog niet erg veel aan... (zonde van het geld)
Al mijn games lopen op maximale instellingen, dus vind het prima zo!
met nhancer, kan je wat verder gaan dan de maximale instellingenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dual Core, Quad Core heb je nog niet erg veel aan... (zonde van het geld)
Al mijn games lopen op maximale instellingen, dus vind het prima zo!
moggequote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:43 schreef -Jewcookie- het volgende:
* -Jewcookie- meldt zich met koffie in de hand.![]()
Güt meujning!
Verkort je met dergelijke 'geintjes' de levensduur?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met nhancer, kan je wat verder gaan dan de maximale instellingentenmiste als je een nvidia kaart hebt dan
nee want je kan hiermee niet overclocken of iets dergelijks. alleen de instelleingen van het spel zelf overschrijven.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verkort je met dergelijke 'geintjes' de levensduur?
Slaap je op werk dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:46 schreef -Jewcookie- het volgende:
Me weer verslapen vandaag. Kom ik net thuis aan en zit niet echt op te letten in de auto, vliegt er ineens een witte bol voor mijn auto. Kijk in me achteruitspiegel en zie een baal veren in de lucht dwarrelen maar er lag nix op de weg ofzo. Er zat ook nix in me gril vast..
Ik heb wel een nvidia kaart thuis, dus vertelquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee want je kan hiermee niet overclocken of iets dergelijks. alleen de instelleingen van het spel zelf overschrijven.
voor overclocken heb je rivatuner nodig
Nee, ik slaap bij vriendin thuis en werk thuis.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:50 schreef Bellerophon het volgende:
Slaap je op werk dan?
Ik dacht alquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:51 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Nee, ik slaap bij vriendin thuis en werk thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |