inderdaad, stomme kuiltjes soms jahquote:Op maandag 7 januari 2008 17:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vooral met die speedchallenge ... dik 230 a 240 ... miniscuul stuurfoutje ... auto gepoet!
Meh Vistaquote:Op maandag 7 januari 2008 19:19 schreef Crazy-M het volgende:
trouwens, ook hier een tevreden vista man
Mijn XP heerscht mijn Vista de pan uit, terwijl het echt een goede Vista pc isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 07:24 schreef Crazy-M het volgende:
ehm, xp start hier niet zo snel op als vista hoor
en dan nieuwe installatie xp en al gebruikte vista
maar morge iedereen
zo nog even Jagged Allience 2 op mn vista laptop spelen
Goedemorgen, hoe gaat alles nou met je?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
hey bello we hebben gister even veel gepost....
Por que?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:16 schreef diertjuh het volgende:
Dit wordt een lange dag.
vakanties weer voorbij hequote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
hey bello we hebben gister even veel gepost....
Ookal ben ik al bijna een uur aanwezig, goede morgen allemaal!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 07:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn XP heerscht mijn Vista de pan uit, terwijl het echt een goede Vista pc is
School? Stage? Alles?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Omdat ik er nu al geen zin meer in heb.
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ookal ben ik al bijna een uur aanwezig, goede morgen allemaal!![]()
Mijn xp heeeeeeeeeerscht mijn vista heeeeeeeeeul hard, vooral met gamen!
Laters jongen, succes!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:28 schreef Crazy-M het volgende:
mensen ik ga me richting eindhoven begeven.
tot laters
Amen... hier nog eenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Omdat ik er nu al geen zin meer in heb.
zo ben nu weer eens op het werk, alwaar nog niemand is en ik ook niemand te pakken krijg dus ik weer eens geen werk heb.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen, hoe gaat alles nou met je?
Haha ja ik zag hetGoed he
Rustig aan doen dus, scheelt dat je het nu ook rustig hebt op je werkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zo ben nu weer eens op het werk, alwaar nog niemand is en ik ook niemand te pakken krijg dus ik weer eens geen werk heb.
zwemmen was gister zwaar maar voor de rest gaat het wel, beetje moe
ja dat wel maar het is zo demotiverend, heb eerder het gevoel thuis te blijven zoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Rustig aan doen dus, scheelt dat je het nu ook rustig hebt op je werk
Dat kan ik me voorstellen, zou ik ook hebben. Doe nu ook werk waarvoor ik niet ben aangenomen, het testen, en dat doe ik wel hoor. Maar zou toch liever ander werk doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja dat wel maar het is zo demotiverend, heb eerder het gevoel thuis te blijven zo
maar goed hoop rond negen uur iemand te pakken te krijgen
jij ook!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:45 schreef Sgele het volgende:
Daar komt de meute al weer binnen... zal niet veel tijd hebben vandaag![]()
"werk ze" vandaag
en anders heb ik heel veel tijd voor fok!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, zou ik ook hebben. Doe nu ook werk waarvoor ik niet ben aangenomen, het testen, en dat doe ik wel hoor. Maar zou toch liever ander werk doen.
Hopen dat het je zo wel gaat lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |