mja vind wel lachenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:41 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Dat stranglehold vind ik nou echt 3 keer nix. Beetje Max Payne style. Gaat snel vervelen.

Ik ben gewoon bezig met die nieuwe NFSquote:Op maandag 7 januari 2008 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
crysis ... vind hem niet echt super (nu ik stranglehold kan spelen)

waar wil je links van, dan zal ik die straks wel even als ik thuis ben hier posten. van die maps ?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:40 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je tweaken, waarvoor? En heb je een link van die andere shizzle?

ja 3d (van schuin achter gezien)quote:Op maandag 7 januari 2008 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stranglehold speel je toch met een controller ? of tenmiste het is 3rd person zeg maar

NFS Prostreet?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bezig met die nieuwe NFS![]()
(vind hem trouwens best wel cool, maar normaal speel ik css of cod4)

die heb ik nou net gedownload, erm gekocht....... had hem al gedelete trouwens.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bezig met die nieuwe NFS![]()
(vind hem trouwens best wel cool, maar normaal speel ik css of cod4)

jep!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
NFS Prostreet?
ik zet in die drag races tijd neer van 9 sec

Ik heb geen css meer gedaan sinds ik COD4 hebquote:Op maandag 7 januari 2008 16:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die heb ik nou net gedownload, erm gekocht....... had hem al gedelete trouwens.
maar vanavond ff erop gooien, beetje tweaken met nhancer enzo
css speel ik trouwens op 32 x anti aliasing haha

mja echt een vet spel. kan me er alleen niet toezetten om het te spelenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
met COD4 vind ik het echt gewoon mooi als je ergens staat te schuilen, en die kogels gaan gewoon langs je door die muren heen

ja ik pas op level 2 getuned ofzo (die eerste kar gebruik ik ervoorquote:Op maandag 7 januari 2008 16:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jep!
9 sec? 7.1 hier![]()
(dikke corvet met bijna alles op level4 tuned)

quote:Op maandag 7 januari 2008 16:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb geen css meer gedaan sinds ik COD4 heb![]()
Al die mappen ken ik nou wel na een jaartje of 5 a 6 ... dus speelde alleen nog maar gungame.

ja ook heerlijk :dquote:Op maandag 7 januari 2008 16:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
met COD4 vind ik het echt gewoon mooi als je ergens staat te schuilen, en die kogels gaan gewoon langs je door die muren heen

Kom weer eens op TS danquote:Op maandag 7 januari 2008 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja echt een vet spel. kan me er alleen niet toezetten om het te spelen

Ik krijg die corevet met moeite recht op de baan hoor, 5 keer schakelen, sturen en NOS gebruiken op het juiste moment, en dat alles binnen 7 seconden hahahahaquote:Op maandag 7 januari 2008 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja ik pas op level 2 getuned ofzo (die eerste kar gebruik ik ervoor)
achterwiel aandrijving.
de kwartmijl lukt moeiteloos, de halve mijl moet ik mn gas loslaten omdat ik maar 5 versnellingen heb![]()

mja ik heb last van gekraak op een gegeven moment. en de "scream of death" ben er nog niet achter waar dat aan ligt.quote:

mja ik heb hem ook al met dragrace over de kop gegooidquote:Op maandag 7 januari 2008 16:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik krijg die corevet met moeite recht op de baan hoor, 5 keer schakelen, sturen en NOS gebruiken op het juiste moment, en dat alles binnen 7 seconden hahahaha

bedoel je niet BSOD? (Blue screen of death)quote:Op maandag 7 januari 2008 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik heb last van gekraak op een gegeven moment. en de "scream of death" ben er nog niet achter waar dat aan ligt.

Ieder zijn hobbyquote:

Vooral met die speedchallenge ... dik 230 a 240 ... miniscuul stuurfoutje ... auto gepoet!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik heb hem ook al met dragrace over de kop gegooid
baan maakte een lichte knik, raakte bord, terugsturen en daar ging ik
ook al mn golfje op een circuit over de kop gegooid.

nee scream of death. dan lijkt het echt of er iemand schreewdquote:Op maandag 7 januari 2008 16:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
bedoel je niet BSOD? (Blue screen of death)

aha, zegt me niets hahahahaquote:Op maandag 7 januari 2008 17:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee scream of death. dan lijkt het echt of er iemand schreewd

ik denk dat het een vista64 bit euvel isquote:Op maandag 7 januari 2008 17:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, zegt me niets hahahaha
ik heb ook maar een nieuwe headset gekocht 2 weken terug ... mijn mic werkte nog wel,
had alleen geen geluid meer ahhaahha

Mag ik vragen waarom je vista draait?quote:Op maandag 7 januari 2008 17:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat het een vista64 bit euvel ismaar ben er nog niet uit dus

omdat het ongelovelijk stabiel is. as maart een jaar.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je vista draait?
(geen flame, gewoon belangstelling)

okquote:Op maandag 7 januari 2008 17:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
omdat het ongelovelijk stabiel is. as maart een jaar.

mja daar heb je wel gelijk in. maar ik verkies toch echt een leven zonder bijv spyware ...quote:Op maandag 7 januari 2008 17:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ok
ik vind de performance met games alleen zwaar tegenvallen (heb xp en vista draaien).
maar je bent al pleite zie ik.. tot morgen dan maar!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |