Volgens mij mag ze er niet meer over praten van Brian.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou het niet mogen van het hokje of wil Lieke niet, that's the question.
Dat gesprek had ik liever gevolgd dan die pruikenkop weer met haar debiele styletang te zien zittenquote:Op maandag 7 januari 2008 17:46 schreef Disana het volgende:
Lieke en Brian lopen de kapsalon uit, en je hoort Lieke nog net op een samenzweerderig lachend toontje over Huub beginnen: 'Hee Brian, Huub is...'.
?????Dank je wel attente hulpvaardige Gert.!!!!!!!!!! Het lukt weer.quote:
Vandaar die boze blikken, hij wil haar beschermen tegen dat ding, pas maar op Amanda, je weet waar dat toe kan leiden.....quote:Op maandag 7 januari 2008 17:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gesprek had ik liever gevolgd dan die pruikenkop weer met haar debiele styletang te zien zitten
Daar zal Mandy niet blij mee zijn. Ze mag maar 1 keer per dag stylen en dit is al de 2e keer. Ik zeg.....weghalen dat ding.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gesprek had ik liever gevolgd dan die pruikenkop weer met haar debiele styletang te zien zitten
Waar slaat dat plan nou op?quote:Op maandag 7 januari 2008 17:48 schreef tuinfluiter het volgende:
?
Plan: Brian gaat Lieke masseren en wil het liefst dat Amanda en Lieke zoenen
alleen in het zicht van Huub, want anders is er niks aan volgens Brian.
quote:Op maandag 7 januari 2008 17:51 schreef SIRA het volgende:
Ooooh mijn god, die haren van Amanda.
Net als je denkt het kan niet erger, jawel hoor. ..
[ afbeelding ]
cool, jaap snapt hoe het werktquote:Op maandag 7 januari 2008 17:06 schreef beequeen het volgende:
Jaap heeft een CC van zijn vader, hij accepteert niet. Als het belangrijk is hoort hij het achter wel
Stel je voor dat je ceepees uitgeeft Jaap of is dit weer script.
Maar ze heeft toch nog 25 keer stylen tegoed van de afgelopen weken .....quote:Op maandag 7 januari 2008 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zal Mandy niet blij mee zijn. Ze mag maar 1 keer per dag stylen en dit is al de 2e keer. Ik zeg.....weghalen dat ding.![]()
Ja, steeds weer op de banale toer, waardeloosquote:Op maandag 7 januari 2008 17:53 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Waar slaat dat plan nou op?Huub zei zelf dat hij dat wel cool zou vinden. Is dat nou echt het meest schokkende wat ze achter kunnen verzinnen, steeds weer leuren met trio's en zoenende wijven
ik hoop dat Amanda bij die gelegenheid naar achter wordt geroepen en Brian en Lieke van bil gaan.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
?????Dank je wel attente hulpvaardige Gert.!!!!!!!!!! Het lukt weer.
Jan Willem komt koken.
Zal Claire een beetje kunnen koken?
Plan: Brian gaat Lieke masseren en wil het liefst dat Amanda en Lieke zoenen
alleen in het zicht van Huub, want anders is er niks aan volgens Brian.
Is er een brief geweest met een boete voor Huub dan? Wanneer?quote:Op maandag 7 januari 2008 17:59 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen JW: Eigenlijk zou Brian ook een boete moeten krijgen.
JW: Wat heeft hij gedaan dan?
Huub: Niiiiiiks
Hij mag er dus niet meer over praten, goh.
Jaap doet normaal gesproken alles om tv te maken, ook over de rug van zijn vader ( denk aan de dood van zijn broer), dit verhaal klopt dus niet.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:57 schreef avonne het volgende:
[..]
cool, jaap snapt hoe het werkt
Hij hoort slecht nieuws liever achter dan met zijn snufferd op TV
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:00 schreef avonne het volgende:
[..]
ik hoop dat Amanda bij die gelegenheid naar achter wordt geroepen en Brian en Lieke van bil gaan.
5-sterren-verhaal lijkt mij
Lieke zei dat Quintin erg goed kon masseren in het bad,quote:Op maandag 7 januari 2008 17:53 schreef Scandalous het volgende:
Waar slaat dat plan nou op?Huub zei zelf dat hij dat wel cool zou vinden. Is dat nou echt het meest schokkende wat ze achter kunnen verzinnen, steeds weer leuren met trio's en zoenende wijven
Is het weer zo laat? Hoeveelste keer zou dit zijn dat er weer wat onder de mat geveegd wordt?quote:Op maandag 7 januari 2008 17:59 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen JW: Eigenlijk zou Brian ook een boete moeten krijgen.
JW: Wat heeft hij gedaan dan?
Huub: Niiiiiiks
Hij mag er dus niet meer over praten, goh.
Dát zou inderdaad top zijn!!!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:00 schreef avonne het volgende:
[..]
ik hoop dat Amanda bij die gelegenheid naar achter wordt geroepen en Brian en Lieke van bil gaan.
5-sterren-verhaal lijkt mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |