Waar zie jij dat dan? Ik zie vooral mensen posten dat het gaat om chemie en wat zij zelf aantrekkelijk vinden.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:20 schreef simmu het volgende:
[..]
ik kan prima lezen, ik lees dat er hier een aantal mensen posten die alleen willen "neucken" als de ander fotomodel is. die katten mensen af omdat niet iedereen er zo over denkt. daar wilde ik een opmerking over maken.
Loop jij dan ook op de wandelgangen in je string te koop van "kijk mij nou eens"?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb ook een dikke reet en een ochtendhumeur en een slanke vriend - gelukkig heeft ie geen "huisgenoten", anders was ik gaan twijfelen
dat zal idd haar bedoeling geweest zijn , daarom keek ze wrs ook zo blij toen ze iemand tegenkwam....quote:Op maandag 7 januari 2008 14:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Loop jij dan ook op de wandelgangen in je string te koop van "kijk mij nou eens"?
als mensen het hebben over 'neuckertjes' die moeten voldoen aan een "standaard ideaalbeeld", interpreteer ik dat als "eisen stellen qua neukbaarheid en aantrekkelijkheid". mensen die praten over aanwezigheid van alcohol en afwezigheid van licht, beggars can't be choosers, dat soort posts.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Waar zie jij dat dan? Ik zie vooral mensen posten dat het gaat om chemie en wat zij zelf aantrekkelijk vinden..
Ken jij mensen die perfect zijn? Nee, ik ook niet.
Ben jij perfect? Nee, ik ook niet.
Maar toch zijn er mannen die mij aantrekkelijk vinden en vrouwen die jou aantrekkelijk vinden.
kijk hier:quote:Op maandag 7 januari 2008 15:21 schreef simmu het volgende:
als mensen het hebben over 'neuckertjes' die moeten voldoen aan een "standaard ideaalbeeld", interpreteer ik dat als "eisen stellen qua neukbaarheid en aantrekkelijkheid". mensen die praten over aanwezigheid van alcohol en afwezigheid van licht, beggars can't be choosers, dat soort posts.
die mensen komen zichzelf wel tegen, daar niet van.
edit: er spreekt toch een zekere minachting uit, daar wilde ik een opmerking over maken.
quote:Op maandag 7 januari 2008 11:29 schreef Armageddon het volgende:
Er moet gewoon chemie zijn vind ik. Niet van elkaar af kunnen blijven. Elkaar opvreten. Als dat er niet is dan hoeft het voor mij niet.
Nee, anders zou je toch net zo goed wat met een vriend/kennis/collega wat kunnen beginnen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:16 schreef Queen_Minny het volgende:
Is die er niet, dan hoeft het van mij niet.
heb je het hier niet over een hele goeie vriendschap?quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:37 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik heb helaas totaal geen libido meer...
toch zoek ik binnen een relatie iemand waar ik totaal dol op kan zijn...
dat heeft met aantrekkingskracht meer te maken dean het perfecte uiterlijk of het feit dat ik haar op seksueel gebied alle kanten van de kamer wil laten zien....
pasgeleden een leuk meisje ontmoet dat qua karakter het mijne goed aanvult en een uitstraling heeft waar ik u tegen zeg....
had nooit gedacht dat een meisje in een rolstoel mij zou aantrekken....
maar kritiek van haar op mijn manier van leven trek ik bijvoorbeeld weer veel beter dan van andere mensen...
maar iig... zonder aantrekkingskracht valt er voor mij geen relatie te beginnen...
bij mij is seksuele aantrekkingskracht het minst belangrijke...
maar de uitstraling van het kopje waar je naast wakker gaat worden als het goed loopt maakt zeker uit....
heb vroeger een vriendin gehad (gewone vriendin) die vaak bij mij bleef slapen na een avond uit...
sochtends stoeiden we volop...
maar het werd nooit seksueel...
natuurlijk kan je daar soms van balen...
vooral als je al tijden geen seksueel contact hebt gehad...
maar tussen haar en mij was het veel meer maatjes (hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik me minder op mijn gemak had gevoeld als ik met een man stoeide)
heb haar ooit uit pure wanhoop wel eens proberen te zoenen....
maar er was gewoon een wederzijds respect zonder aantrekkingskracht...
mooi gesprokenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:29 schreef Armageddon het volgende:
Er moet gewoon chemie zijn vind ik. Niet van elkaar af kunnen blijven. Elkaar opvreten. Als dat er niet is dan hoeft het voor mij niet.
echt lelijk zijn bestaat uberhaupt niet, je kunt jezelf wel lelijk maken door manier van uitstraling en kledij enzo...quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:04 schreef Untouchables het volgende:
Ik ben toch benieuwd of mensen die hier zeggen dat hun partner niet de knapste is, dat ook wel eens tegen hen zeggen?
Zeggen jullie ook wel s iets in de trant van, "ik vind je de mooiste ..."? Of is het dan iets van, "ik vind je de liefste"?
tussen mooi en lief zit een verschilquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:04 schreef Untouchables het volgende:
Ik ben toch benieuwd of mensen die hier zeggen dat hun partner niet de knapste is, dat ook wel eens tegen hen zeggen?
Zeggen jullie ook wel s iets in de trant van, "ik vind je de mooiste ..."? Of is het dan iets van, "ik vind je de liefste"?
Dat snap ik, maar ik kan het zelf bijvoorbeeld wel waarderen als mn vriendin zegt dat ze me mooi vindt en dat meent en vice versa.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:19 schreef het.ismij het volgende:
[..]
tussen mooi en lief zit een verschil
Tuurlijk. Mooi én lief én lekker.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:04 schreef Untouchables het volgende:
mja dat klopt gewoon niet. en partner klinkt zo klinischquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:41 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik kan het zelf bijvoorbeeld wel waarderen als mn vriendin zegt dat ze me mooi vindt en dat meent en vice versa.
Maar de mensen die partner gewoon niet echt lichamelijk mooi vinden, zeggen die dat ook?
Oh en jah, ik weet het, je kan mooi op heeeeel veel manieren interpreteren, maar jullie snappen wat ik bedoel.
o zit je daar even mooi foutquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
echt lelijk zijn bestaat uberhaupt niet, je kunt jezelf wel lelijk maken door manier van uitstraling en kledij enzo...
Daar gaat 3 jaar therapiequote:
precies, pussy is pussyquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:42 schreef EggsTC het volgende:
Dat noemen ze ook wel eens "Bij gebrek aan beter".
Wel bekende uitdrukking onder mannen is dan ook "onder het motto van; pakken wat je pakken kan."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |