Ja tuurlijk is het in Amsterdam anders, maar ik woon in Hengelo, die paar Ajacieden die hier wonen...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:12 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Moet je in Amsterdam lopen.
Zal mij wat verrotten hoeveel mensen de straat op gaan, het is mijn beleving.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:23 schreef Ruiseart het volgende:
Dat heb je verkeerd begrepen. D'r is heul wat mis met Limburg, maar ze zijn Oranje-gek dat 't niet meer normaal is.
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:43 schreef Schimpie het volgende:
Hier in Kerkrade hebben de meeste mensen niks met het Nederlands elftal dus doe maar de CL voor Roda of Everton .
Okquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:40 schreef Ruiseart het volgende:
Heb je 't ook over Kerkrade. Wat Nederlanders over Limburg denken denken Limburgers over Kerkrade.
Zelfs een nederlaag in een WK-finale draag je je hele leven meequote:Op maandag 14 januari 2008 16:55 schreef Rikketik het volgende:
WK. Al was het alleen al vanwege de verbroedering die het onder het Nederlandse volk teweegbrengt. En zo'n WK-winst neem je toch je hele leven mee. Daar kun je tig jaar later, als je al bejaard bent, nog steeds over praten. Da's bij een CL-winst toch anders, dat zakt een beetje weg in de loop der jaren.
Precies, wat zal een gewonnen finale dan wel niet met je doen?quote:Op maandag 14 januari 2008 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs een nederlaag in een WK-finale draag je je hele leven mee
kom op man. Het WK winnen is toch honderd malen mooier dan zo'n B-toernooi winnen, waar een hoop spelers naar toe zullen gaan die niet met het grote Oranje mee mogen.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Als het kan: Jong Oranje die een medaille in Peking ophaalt (color doesn't matter).
Zo natuurlijk vind ik dat niet. Ik heb misschien nog wel liever dat Groningen thuis van NEC wint dan dat het Nederlands elftal iets wint. Al zou ik dat zeker ook waarderen.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:55 schreef Grulez het volgende:
Maar natuurlijk liever het WK winnen. Dat is tenminste een echte historische gebeurtenis en een goede impuls voor het voetbal ansich.
Dat dus.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:52 schreef popolon het volgende:
De overwinning in '88 voelde toch wel wat beter dan de EC in '95.
En een WK winnen is zo lekker globaal, iedereen weet er van. Voor jaren en jaren.
Een EC is iedereen een week later alweer vergeten.
Nationalisme is ook maar een 19e eeuwse uitvinding.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:03 schreef Roflbroek het volgende:
Wat ik trouwens absoluut niet kan snappen is dat je meer binding kan voelen met een buitenlandse club dan met je eigen land.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:46 schreef Elfletterig het volgende:
Nederland wereldkampioen natuurlijk. Clubliefde bestaat nauwelijks meer. Voetballers komen binnen en vertrekken met dezelfde vaart. Bovendien hebben de drie Nederlandse topclubs allemaal al eens een Europese titel gewonnen, terwijl Nederland nog nooit wereldkampioen is geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |