Jij was de eerste waar ik aan dacht bij dit standpunt.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:10 schreef DutchGooner het volgende:
Mijn eigen club natuurlijk, heb weinig tot geen binding met het Nederlands elftal dus dan is de keuze snel gemaakt.
Niet alleen daarom, ik heb zelf geen van alle EC's bewust meegemaakt. Dat wil ik natuurlijk een keer meemaken.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:13 schreef tong80 het volgende:
Ik ga ook voor het wereldkampioenschap. Is toch iets unieks. Ajax heeft al 4 keer de EC gewonnen.
Dat dus.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:10 schreef DutchGooner het volgende:
Mijn eigen club natuurlijk, heb weinig tot geen binding met het Nederlands elftal dus dan is de keuze snel gemaakt.
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:10 schreef DutchGooner het volgende:
Idem. Heb ook helemaal niets met het NL elftal en de hele carnavals-entourage eromheen.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:10 schreef DutchGooner het volgende:
Dus als het Nederlands elftal de finale verliest na een onterechte pennal in de 93ste minuut, ga jij de volgende dag fluitend naar je werk?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Idem. Heb ook helemaal niets met het NL elftal en de hele carnavals-entourage eromheen.
Ja.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dus als het Nederlands elftal de finale verliest na een onterechte pennal in de 93ste minuut, ga jij de volgende dag fluitend naar je werk?
Ja.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dus als het Nederlands elftal de finale verliest na een onterechte pennal in de 93ste minuut, ga jij de volgende dag fluitend naar je werk?
Dat dus.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:12 schreef sjimz het volgende:
Met Oranje Wereldkampioen worden natuurlijk.
http://www.youtube.com/watch?v=MhL3oxb9_Wgquote:Op maandag 7 januari 2008 16:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
echt iedereen om je heen, buitenlanders gaan uit zijn dak,
Idd met spelers zoals een Lee en een Bahia!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee, ik kan me veel meer identificeren met mijn eigen cluppie.
Noem je d'r net 2 op.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Idd met spelers zoals een Lee en een Bahia!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |