quote:Op maandag 7 januari 2008 01:43 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
TVP
Hoe makkelijk denk je? Halen ze de spread van -8.5?
Makkie dus, zoals ik al zeiquote:The Pacers have lost 11 in a row to the Lakers in Los Angeles, including three in the 2000 NBA Finals, and are 4-30 there. The Lakers lead the overall series 50-18.
Mag 't hopen ja. Zo komt Portland ze nooit voorbij als zij ook blijven winnen.quote:Op maandag 7 januari 2008 04:22 schreef Ricard0j het volgende:
Nuggets winnen weer.
Iverson met 38 punten tegen zn oude team en Carter met 15 assists.
Op naar Phoenix morgen, maar waarschijnlijk zal dat wel een loss worden.
Whehe.quote:Op maandag 7 januari 2008 05:11 schreef jmac het volgende:
[..]
Mag 't hopen ja. Zo komt Portland ze nooit voorbij als zij ook blijven winnen.
En dan is er een roddel die via via via via via gaat. Vandaar dat ie out of shape is.quote:InsideHoops note: This is a gossip page quoting another gossip reporter who is quoting a cabby. So, don't take this too seriously: "Divorce-bound Shaquille O'Neal isn't letting the grass grow under his sizable feet. An in-the-know female cabby from South Beach, who's driven the $20 million-a-year Miami Heat center, tells Steppin' Out's Chaunce Hayden: "Every time Shaq is in town I get the call, and let me tell you, he's got more women leaving his hotel room then any celebrity I've ever seen.
Niet gek dat ze verslaafd is aan dildo's en vibrators. Parker ligt waarsch elke dag bij 'n ander te trillenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:35 schreef D-Wade het volgende:
Eva is er effe niet bij en TonyP laat zich weer gaan:![]()
[ afbeelding ]
En dat gewoon tijdens een wedstrijd.
Tony,Tony.........![]()
Scoor je even Roy/webster/aldridge/ etc. hun shirt? Dan betaal ik je forsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:35 schreef Public_NME het volgende:
Binnenkort naar de Heat v Bulls en misschien nog naar Magic v Traiblazers. Jammer dat de Heat het niet erg goed doet; maar toch wel eens leuk om het mee te maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |