quote:Op maandag 7 januari 2008 01:43 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
TVP
Hoe makkelijk denk je? Halen ze de spread van -8.5?
Makkie dus, zoals ik al zeiquote:The Pacers have lost 11 in a row to the Lakers in Los Angeles, including three in the 2000 NBA Finals, and are 4-30 there. The Lakers lead the overall series 50-18.
Mag 't hopen ja. Zo komt Portland ze nooit voorbij als zij ook blijven winnen.quote:Op maandag 7 januari 2008 04:22 schreef Ricard0j het volgende:
Nuggets winnen weer.
Iverson met 38 punten tegen zn oude team en Carter met 15 assists.
Op naar Phoenix morgen, maar waarschijnlijk zal dat wel een loss worden.
Whehe.quote:Op maandag 7 januari 2008 05:11 schreef jmac het volgende:
[..]
Mag 't hopen ja. Zo komt Portland ze nooit voorbij als zij ook blijven winnen.
En dan is er een roddel die via via via via via gaat. Vandaar dat ie out of shape is.quote:InsideHoops note: This is a gossip page quoting another gossip reporter who is quoting a cabby. So, don't take this too seriously: "Divorce-bound Shaquille O'Neal isn't letting the grass grow under his sizable feet. An in-the-know female cabby from South Beach, who's driven the $20 million-a-year Miami Heat center, tells Steppin' Out's Chaunce Hayden: "Every time Shaq is in town I get the call, and let me tell you, he's got more women leaving his hotel room then any celebrity I've ever seen.
Niet gek dat ze verslaafd is aan dildo's en vibrators. Parker ligt waarsch elke dag bij 'n ander te trillenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:35 schreef D-Wade het volgende:
Eva is er effe niet bij en TonyP laat zich weer gaan:![]()
[ afbeelding ]
En dat gewoon tijdens een wedstrijd.
Tony,Tony.........![]()
Scoor je even Roy/webster/aldridge/ etc. hun shirt? Dan betaal ik je forsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:35 schreef Public_NME het volgende:
Binnenkort naar de Heat v Bulls en misschien nog naar Magic v Traiblazers. Jammer dat de Heat het niet erg goed doet; maar toch wel eens leuk om het mee te maken!
Zal moeilijk gaan, ik zit sowieso in de nok van het stadion. ($10 tickets ftw! Ik wilde tickets van $50 halen, maar die waren er niet meer) Heb er wel zin in; nu nog even m'n Pa overhalen om ook naar de Magic te gaan!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:38 schreef jmac het volgende:
[..]
Scoor je even Roy/webster/aldridge/ etc. hun shirt? Dan betaal ik je fors
Veel plezier en bij terugkomst wel een verslag en wat foto's hequote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:43 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Zal moeilijk gaan, ik zit sowieso in de nok van het stadion. ($10 tickets ftw! Ik wilde tickets van $50 halen, maar die waren er niet meer) Heb er wel zin in; nu nog even m'n Pa overhalen om ook naar de Magic te gaan!
Yup, ik ga eens naar een wedstrijd kijken.quote:
Ze wonnen er tot vannacht maar één uitquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:02 schreef popolon het volgende:
De Bulls maken zeker een hoop goed. Ze verliezen thuis van de Knicks.
Dit moet een grapje zijn toch?quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:53 schreef no-look het volgende:
Jason Williams met 23 punten. En een block. Ik denk dat ik weer eens een wedstrijd ga kijken.
Blake is gewoon een starter hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:00 schreef jmac het volgende:
shocking loss boston zeg.
En portland heeft weer een bankzitter die 24 p scoort als starter en wint tegen Gsw
Lekker begin, SA lijkt nergens op, al ligt dat ook aan Detroit.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:40 schreef popolon het volgende:
22-0 run Detroit. Tegen SA.![]()
30-15 in de eerste.
Toch vreemd, SA is het beste defensive team in de NBA. Dan pas Detroit.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lekker begin, SA lijkt nergens op, al ligt dat ook aan Detroit.
Somehow? Alleen de leaguepasses staan erop...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:56 schreef jmac het volgende:
Oja deze moest ik nog posten: http://www.channelsurfing.net/
Direct fullscreen beelden van elke match.
*alleen somehow van deze wedstrijd only audio*
Dan had je beter moet luisteren, ze vertelde op TNT nog dat de defense van SA dit seizoen juist heel laag/slecht is.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Toch vreemd, SA is het beste defensive team in de NBA. Dan pas Detroit.
En dan een 22-0 run toelaten? Ben ik nou gek?
40-21 ondertussen.
http://www.nba.com/statis(...)s/sortable1.html#topquote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dan had je beter moet luisteren, ze vertelde op TNT nog dat de defense van SA dit seizoen juist heel laag/slecht is.
Qua fieldgoals tegen stonden ze ieder geval niet in de top10.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:12 schreef popolon het volgende:
[..]
http://www.nba.com/statis(...)s/sortable1.html#top
Tel daar de andere stats bij op en je komt uit bij SA of Detroit.
Nummer 3 in PPA.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Qua fieldgoals tegen stonden ze ieder geval niet in de top10.
Denk wel dat Detroit wint wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:57 schreef popolon het volgende:
Moet kunnen als Detroit goed speelt in Q4.
"als"
67-58
Feliquote:Op vrijdag 11 januari 2008 04:35 schreef popolon het volgende:
Goede overwining uit in San Antonio. Dat maakt gisteravond weer goed.
Neequote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:53 schreef jmac het volgende:
D-wade: ha jij sport1? Ze zenden volgende week MIAMI-PORTLAND uit (Vrijdags)
Dat word leuk!quote:Heat, Hawks to replay final minute of Dec. 19 game later this year
ATLANTA -- The Atlanta Hawks and Miami Heat must replay the final 51.9 seconds of their game last month because the NBA said the official scorer ruled incorrectly that Shaquille O'Neal fouled out.
This will be the first time since 1982 the league has sent teams back on the court for a replay.
The Hawks won 117-111 at home in overtime Dec. 19. The NBA said Friday the replay will be held before the teams' next scheduled game -- March 8 in Atlanta. Play will start from the time after O'Neal's disputed sixth foul.
The Hawks also were fined $50,000, with commissioner David Stern ruling the team was "grossly negligent" in failing to address the mistake.
The protest is the first granted by the NBA since December 1982, when then-NBA commissioner Larry O'Brien upheld a request for a replay by the San Antonio Spurs after their 137-132 double-overtime loss to the Los Angeles Lakers the previous month.
The Spurs and Lakers finished the game in April 1983, with San Antonio winning 117-114.
Jezus wat achterlijk.quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jezus wat achterlijk.
Die 50 seconden die over moeten, spelen de Hawks dan ook nog uit?
Edit: nee dus, toch vreemd, en voor de Heat schiet het toch niet op.
Kijk eens naar het record van de Heat, misschien is het juist wel beter om veel te verliezen nu met oog op de draft.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:47 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Waarom niet?
In 50sec kun je heel veel doen en het is toch net voor hun volgende wedstrijd.
Kun je dus evt 2 overwinningen op 1 avond pakken.
Ze beginnen trouwens bij 112-111.
Ik heb niet eens een hekel aam Miami omdat ze van Detroit wonnen. Ik kan slecht tegen die nep franchises, that's allquote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:37 schreef jmac het volgende:
Tjah miami deed 't even goed.. Maar als ze er een paar missen liggen ze zo weer op de slachtbank.
Pffff, waarom denk je dat ik nog steeds voor de Pacers ben??quote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:55 schreef popolon het volgende:
End of bandwagon. Mensen, jullie mogen nu officieel een ander team kiezen.
Pacers is een team, met een geschiedenis.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Pffff, waarom denk je dat ik nog steeds voor de Pacers ben??
Ik zal het volgende week zienquote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Je moet dat stadion eens zien, nog niet eens halfvol. Schandalig.
Instorten zou ik het niet willen noemen, wat minder populair misschien. Je ziet in de states ook veel meer aandacht aan college dan bijv. NBA.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
Vind soms wel jammer nog dat ik de 1000 stuks NBA kaartjes van begin jaren 90 kwijt ben geraakt bij een verhuizing, waren ook wel wat waard geweest nu.
Maar volg NBA al jaar of 8 niet meer, heb ook beetje idee dat het ingestort is na periode michael jordan, klopt dat?
College is leuk.quote:
Vraag en aanbod.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:47 schreef jmac het volgende:
Ja march madness is tofAmerikaanse teletoeters
![]()
Maar dat er meer aandacht voor is dan de grote league vind ik wel ietswat vreemd.
Ze waren beter, eerlijk is eerlijk. Maar dan is ervaring toch wel handig zo op het einde.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:49 schreef jmac het volgende:
Jammer ja. Bobs hebben telkens pech
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |