quote:Op maandag 7 januari 2008 01:43 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
TVP
Hoe makkelijk denk je? Halen ze de spread van -8.5?
Makkie dus, zoals ik al zeiquote:The Pacers have lost 11 in a row to the Lakers in Los Angeles, including three in the 2000 NBA Finals, and are 4-30 there. The Lakers lead the overall series 50-18.
Mag 't hopen ja. Zo komt Portland ze nooit voorbij als zij ook blijven winnen.quote:Op maandag 7 januari 2008 04:22 schreef Ricard0j het volgende:
Nuggets winnen weer.
Iverson met 38 punten tegen zn oude team en Carter met 15 assists.
Op naar Phoenix morgen, maar waarschijnlijk zal dat wel een loss worden.
Whehe.quote:Op maandag 7 januari 2008 05:11 schreef jmac het volgende:
[..]
Mag 't hopen ja. Zo komt Portland ze nooit voorbij als zij ook blijven winnen.
En dan is er een roddel die via via via via via gaat. Vandaar dat ie out of shape is.quote:InsideHoops note: This is a gossip page quoting another gossip reporter who is quoting a cabby. So, don't take this too seriously: "Divorce-bound Shaquille O'Neal isn't letting the grass grow under his sizable feet. An in-the-know female cabby from South Beach, who's driven the $20 million-a-year Miami Heat center, tells Steppin' Out's Chaunce Hayden: "Every time Shaq is in town I get the call, and let me tell you, he's got more women leaving his hotel room then any celebrity I've ever seen.
Niet gek dat ze verslaafd is aan dildo's en vibrators. Parker ligt waarsch elke dag bij 'n ander te trillenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:35 schreef D-Wade het volgende:
Eva is er effe niet bij en TonyP laat zich weer gaan:![]()
[ afbeelding ]
En dat gewoon tijdens een wedstrijd.
Tony,Tony.........![]()
Scoor je even Roy/webster/aldridge/ etc. hun shirt? Dan betaal ik je forsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:35 schreef Public_NME het volgende:
Binnenkort naar de Heat v Bulls en misschien nog naar Magic v Traiblazers. Jammer dat de Heat het niet erg goed doet; maar toch wel eens leuk om het mee te maken!
Zal moeilijk gaan, ik zit sowieso in de nok van het stadion. ($10 tickets ftw! Ik wilde tickets van $50 halen, maar die waren er niet meer) Heb er wel zin in; nu nog even m'n Pa overhalen om ook naar de Magic te gaan!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:38 schreef jmac het volgende:
[..]
Scoor je even Roy/webster/aldridge/ etc. hun shirt? Dan betaal ik je fors
Veel plezier en bij terugkomst wel een verslag en wat foto's hequote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:43 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Zal moeilijk gaan, ik zit sowieso in de nok van het stadion. ($10 tickets ftw! Ik wilde tickets van $50 halen, maar die waren er niet meer) Heb er wel zin in; nu nog even m'n Pa overhalen om ook naar de Magic te gaan!
Yup, ik ga eens naar een wedstrijd kijken.quote:
Ze wonnen er tot vannacht maar één uitquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:02 schreef popolon het volgende:
De Bulls maken zeker een hoop goed. Ze verliezen thuis van de Knicks.
Dit moet een grapje zijn toch?quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:53 schreef no-look het volgende:
Jason Williams met 23 punten. En een block. Ik denk dat ik weer eens een wedstrijd ga kijken.
Blake is gewoon een starter hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:00 schreef jmac het volgende:
shocking loss boston zeg.
En portland heeft weer een bankzitter die 24 p scoort als starter en wint tegen Gsw
Lekker begin, SA lijkt nergens op, al ligt dat ook aan Detroit.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:40 schreef popolon het volgende:
22-0 run Detroit. Tegen SA.![]()
30-15 in de eerste.
Toch vreemd, SA is het beste defensive team in de NBA. Dan pas Detroit.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lekker begin, SA lijkt nergens op, al ligt dat ook aan Detroit.
Somehow? Alleen de leaguepasses staan erop...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:56 schreef jmac het volgende:
Oja deze moest ik nog posten: http://www.channelsurfing.net/
Direct fullscreen beelden van elke match.
*alleen somehow van deze wedstrijd only audio*
Dan had je beter moet luisteren, ze vertelde op TNT nog dat de defense van SA dit seizoen juist heel laag/slecht is.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Toch vreemd, SA is het beste defensive team in de NBA. Dan pas Detroit.
En dan een 22-0 run toelaten? Ben ik nou gek?
40-21 ondertussen.
http://www.nba.com/statis(...)s/sortable1.html#topquote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dan had je beter moet luisteren, ze vertelde op TNT nog dat de defense van SA dit seizoen juist heel laag/slecht is.
Qua fieldgoals tegen stonden ze ieder geval niet in de top10.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:12 schreef popolon het volgende:
[..]
http://www.nba.com/statis(...)s/sortable1.html#top
Tel daar de andere stats bij op en je komt uit bij SA of Detroit.
Nummer 3 in PPA.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Qua fieldgoals tegen stonden ze ieder geval niet in de top10.
Denk wel dat Detroit wint wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:57 schreef popolon het volgende:
Moet kunnen als Detroit goed speelt in Q4.
"als"
67-58
Feliquote:Op vrijdag 11 januari 2008 04:35 schreef popolon het volgende:
Goede overwining uit in San Antonio. Dat maakt gisteravond weer goed.
Neequote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:53 schreef jmac het volgende:
D-wade: ha jij sport1? Ze zenden volgende week MIAMI-PORTLAND uit (Vrijdags)
Dat word leuk!quote:Heat, Hawks to replay final minute of Dec. 19 game later this year
ATLANTA -- The Atlanta Hawks and Miami Heat must replay the final 51.9 seconds of their game last month because the NBA said the official scorer ruled incorrectly that Shaquille O'Neal fouled out.
This will be the first time since 1982 the league has sent teams back on the court for a replay.
The Hawks won 117-111 at home in overtime Dec. 19. The NBA said Friday the replay will be held before the teams' next scheduled game -- March 8 in Atlanta. Play will start from the time after O'Neal's disputed sixth foul.
The Hawks also were fined $50,000, with commissioner David Stern ruling the team was "grossly negligent" in failing to address the mistake.
The protest is the first granted by the NBA since December 1982, when then-NBA commissioner Larry O'Brien upheld a request for a replay by the San Antonio Spurs after their 137-132 double-overtime loss to the Los Angeles Lakers the previous month.
The Spurs and Lakers finished the game in April 1983, with San Antonio winning 117-114.
Jezus wat achterlijk.quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jezus wat achterlijk.
Die 50 seconden die over moeten, spelen de Hawks dan ook nog uit?
Edit: nee dus, toch vreemd, en voor de Heat schiet het toch niet op.
Kijk eens naar het record van de Heat, misschien is het juist wel beter om veel te verliezen nu met oog op de draft.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:47 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Waarom niet?
In 50sec kun je heel veel doen en het is toch net voor hun volgende wedstrijd.
Kun je dus evt 2 overwinningen op 1 avond pakken.
Ze beginnen trouwens bij 112-111.
Ik heb niet eens een hekel aam Miami omdat ze van Detroit wonnen. Ik kan slecht tegen die nep franchises, that's allquote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:37 schreef jmac het volgende:
Tjah miami deed 't even goed.. Maar als ze er een paar missen liggen ze zo weer op de slachtbank.
Pffff, waarom denk je dat ik nog steeds voor de Pacers ben??quote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:55 schreef popolon het volgende:
End of bandwagon. Mensen, jullie mogen nu officieel een ander team kiezen.
Pacers is een team, met een geschiedenis.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Pffff, waarom denk je dat ik nog steeds voor de Pacers ben??
Ik zal het volgende week zienquote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Je moet dat stadion eens zien, nog niet eens halfvol. Schandalig.
Instorten zou ik het niet willen noemen, wat minder populair misschien. Je ziet in de states ook veel meer aandacht aan college dan bijv. NBA.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
Vind soms wel jammer nog dat ik de 1000 stuks NBA kaartjes van begin jaren 90 kwijt ben geraakt bij een verhuizing, waren ook wel wat waard geweest nu.
Maar volg NBA al jaar of 8 niet meer, heb ook beetje idee dat het ingestort is na periode michael jordan, klopt dat?
College is leuk.quote:
Vraag en aanbod.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:47 schreef jmac het volgende:
Ja march madness is tofAmerikaanse teletoeters
![]()
Maar dat er meer aandacht voor is dan de grote league vind ik wel ietswat vreemd.
Ze waren beter, eerlijk is eerlijk. Maar dan is ervaring toch wel handig zo op het einde.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:49 schreef jmac het volgende:
Jammer ja. Bobs hebben telkens pech
Daling in de populariteit komt natuurlijk ook een beetje door het spel van de periode na Jordan. Het werd veel mer defense georienteerd en de NBA heeft een beetje pech gehad met bijvoorbeeld NBA Finals.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Instorten zou ik het niet willen noemen, wat minder populair misschien. Je ziet in de states ook veel meer aandacht aan college dan bijv. NBA.
Buiten de states is het nog vrij populair, de NBA finals werden in meer dan 150 landen live uitgezonden.
Defence kan ik wel waarderen maar ik vind bijvoorbeeld het 'switchen' prachtig. Hoe snel rouleren de spelers van positie naar positie en hoe worden mismatches voorkomen? Pressie-defence vind ik (te) vaak lachwekkend. Een goede guard redt zich daar te vaak moeiteloos uit en dan komt het zo knullig overquote:Op zondag 13 januari 2008 13:41 schreef popolon het volgende:
Tja goed, 't is maar wat je attractief vindt natuurlijk. Als ik de Suns af en toe zie verdedigen schieten de tranen me in de ogen.
Ik kan juist genieten van een pressie defense, dat is heel moeilijk wil je dat goed uitvoeren. Echt een kunst. En hustle players bijvoorbeeld, ik vind ze helemaal te gek.
De gemiddelde kijken zal zeker eerder aangetrokken zijn tot het spel van run and gun, liefhebbers kunnen ook defense waarderen.
Ze hebben de hele markt gesettled en alles verwijderd @0,25 voor 't eindquote:
Rare vlek op z'n gezichtquote:Op zondag 13 januari 2008 21:26 schreef D-Wade het volgende:
Bosh is een MONSTER!
Bookies schatten rond de 225pts met GSW als 10pts favoriet.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:14 schreef F1Bas het volgende:
Hoe hoog zal de score straks worden bij Warriors - Pacers?
Als hij verder zoals de afgelopen weken zal hij onhoudbar worden voor Joventut.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:21 schreef jmac het volgende:
Hopelijk komt Fernandez binnen 2 jaar ( http://www.nba.com/blazer(...)ers-252219-1218.html ) . 97% FT percentage en 40% 3point. Helaas hoge buy-out. Wanneer denk je dat 'ie komt d-wade?
Lekker voor je Popoquote:Op maandag 14 januari 2008 13:50 schreef popolon het volgende:
DET 65 - NYK 89: Sunday's 65 points marked only the sixth time in 10 years the Pistons have failed to score at least 70 points in the regular season.
Misschien was het wel nodig want nu zie je dus weer de slechte coach in Flip: Hij liet de starters veel te lang staan: Prince 0-10, Rip 1-7. Een beetje coach neemt dan dus aktie.
Bij Popovich gebeurt zoiets niet, die haalt gerust Ginobili eruit na een domme fout bijv.
Veel te lang?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:50 schreef popolon het volgende:
DET 65 - NYK 89: Sunday's 65 points marked only the sixth time in 10 years the Pistons have failed to score at least 70 points in the regular season.
Misschien was het wel nodig want nu zie je dus weer de slechte coach in Flip: Hij liet de starters veel te lang staan: Prince 0-10, Rip 1-7. Een beetje coach neemt dan dus aktie.
Bij Popovich gebeurt zoiets niet, die haalt gerust Ginobili eruit na een domme fout bijv.
Als je na 20 minuten 0 op 10 schiet dan mag er wel wat gebeuren niet?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:10 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Veel te lang?
Zowe Rip als Prince spelen 25min.......hoeveel moesten ze dan spelen?10min,15min?
Dyess speelt de meeste mins van allemaal met 32 en levert de beste prestatie.
Ik zie je punt niet.
Dat is zonder (voor de Lakers), hij deed het erg goed tot nu toe.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:01 schreef D-Wade het volgende:
Andrew Bynum eruit voor 2 maanden.....
Benieuwd om te zien hoe erg de Lakers hem zullen missen.
Centerpositie was vorig jaar ook al zo fragiel toen Mihm eruit was, Kwame geblesseerd was en Bynum totaal niet de speler was die hij tot dit seizoen was. Nu is Mihm weer geblesseerd en Kwame is net terug van een blessure. Nu zullen Kwame en Turiaf veel center spelen. Kwame is op defensief gebied erg betrouwbaar maar tsjonge jonge... zijn offense...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:14 schreef Multiply het volgende:
Erg kut dat Bynum is uitgeschakeld. Nu is het weer Kobe-time..
Vorige match tussen ze viel anders wel tegen..quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:00 schreef F1Bas het volgende:
125-117 Pacers tegen Warriors, zoals ik al dacht, hoge score!
Dat klopt maar over het algemeen zijn het beide high-scoring-ploegen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:47 schreef jmac het volgende:
[..]
Vorige match tussen ze viel anders wel tegen..
Schijnt dat ie suspended was, maar daar werd nogal geheimzinnig over gedaan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:50 schreef popolon het volgende:
't Is jammer voor de Pacers dat Tinsley steeds wat kleine pijntjes/blessures heeft. Niks ernstigs maar hij mist nog wel eens een game hier en daar.
Webber is vergaande glorie, denk ik.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:02 schreef popolon het volgende:
Ah ok, zat net even de game log te bekijken van dit seizoen en zag nogal wat open gaten.
Lakers zijn dichtbij het tekenen van Webber en Bibby is terug.
Nog zeer bruikbaar voor veel teams. En voor de triangle offense is 'ie uitermate geschikt natuurlijk, de beste passing center in de league. Want terugkomen gaat C-Webb.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Webber is vergaande glorie, denk ik.
Precies.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:47 schreef BitetheBullet het volgende:
Elke center die je kan krijgen zonder lange termijn eisen (zal wel een 1,5 jaar contract worden) is mooi meegenomen. Toch altijd de meest overbetaalde spelers.
Spurs lopen te kloten dit seizoen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 04:39 schreef popolon het volgende:
Cavs winnen in SA van de Spurs, 90-88
Jawel, maar vorig seizoen heeft Webber wel een beetje laten zien dat het toch wel over is voor hem hoor. Een paar weken kan hij nog wel mee komen, maar daarna zag je hem bij Detroit elke wedstrijd minder worden. Kan de Lakers helpen in de periode dat Bynum er is, maar daarna echt niet veel meer dan 10-15 min. per wedstrijd.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:47 schreef BitetheBullet het volgende:
Elke center die je kan krijgen zonder lange termijn eisen (zal wel een 1,5 jaar contract worden) is mooi meegenomen. Toch altijd de meest overbetaalde spelers.
DJ Mbenga????? Who the fuck.... Geweldige statsquote:The Lakers, in need of a big man, and Chris Webber, in need of a team, remain fairly distant from each other.
When asked if there was anything percolating Thursday, Webber's agent said, "Not with the Lakers."
"I think they're trying to figure out what they're going to do," Aaron Goodwin said. "The Lakers know of his interest, but we won't push to make it happen."
Denver, Miami and Detroit are also believed to be interested in Webber, who could decide which team to join this weekend.
The Lakers were intrigued by Webber a year ago and they think he could fit into the triangle offense because of his passing and shooting skills, but there are concerns about his physical condition.
Goodwin said his client was in good shape and was "ready to go."
Webber, who will be 35 in March, has not played since last season. He averaged 11.2 points, 7.2 rebounds and 29.9 minutes in 61 games with Philadelphia and Detroit. He became a free agent after the season.
The Lakers might be closer to signing DJ Mbenga, a 7-footer who was cut last week by Golden State. Mbenga, who attended Thursday's game, averaged 1.2 points and 1.9 rebounds for the Warriors in 16 games.
Ze hebben ook best aardige spelers met het team compleet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:32 schreef popolon het volgende:
Gek genoeg hebben de Pistons altijd moeite met Sacramento. Al jaren.
Ik ben een fan van Bibby.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 04:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ze hebben ook best aardige spelers met het team compleet.
De enige constante factor bij de Heat is juist Haslem. Verbaast me niks eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:00 schreef BitetheBullet het volgende:
Als je 2x verliest met 20-10 games van Shaq en redelijk goede van Wade, dan moet de rest van het team zich toch wel schamen.
Maar ja, nu gaan ze in ieder geval geen wanhopige reparatietrade maken, want dat helpt toch niet meer.
Ik heb nooit worriez als we achterstaan in 't laatste kwart. 4d quart halen we toch alles weer inquote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:08 schreef D-Wade het volgende:
Wade effe erin voor 6sec om die erin te leggen en ja hoor all but the net.
20pts in het 3de kwart en 35 in totaal.
15-0 run Miami in 3min!!!!
76-69.
ach, het zal me worst wezen dat Miami verliest.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:39 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik heb nooit worriez als we achterstaan in 't laatste kwart. 4d quart halen we toch alles weer in
NICE onequote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:58 schreef D-Wade het volgende:
[..]
ach, het zal me worst wezen dat Miami verliest.
Seizoen is toch al naar de klote.
Ik iig wel genoten.
Probeer dat maar eens na, BRANDON ROY.
Vond ik toch de 180 alley oop over het halve veld and1 toffer.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:58 schreef D-Wade het volgende:
[..]
ach, het zal me worst wezen dat Miami verliest.
Seizoen is toch al naar de klote.
Ik iig wel genoten.
Probeer dat maar eens na, BRANDON ROY.
Vannacht alles behalve dat.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:36 schreef no-look het volgende:
komt omdat Jason Williams fucking THE MAN is ja!
Deed ie mee dan? O ja...hij gooide de laatste bal weg.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:36 schreef no-look het volgende:
komt omdat Jason Williams fucking THE MAN is ja!
quote:Op zondag 20 januari 2008 01:07 schreef Robertje het volgende:
[..]
Deed ie mee dan? O ja...hij gooide de laatste bal weg.
En we staan alweer achter.....quote:Op zondag 20 januari 2008 03:18 schreef BitetheBullet het volgende:
Miami staat al de hele wedstrijd voor, maar kan de Knicks niet afschudden
Heel slordige wedstrijd, maar wel leuk om naar te kijken.
fucking shiiiit!!!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:49 schreef jmac het volgende:
[ afbeelding ]
TRAAAAVIIIIIS OOOOUUTLAAAWWWWW!!!!
D-wade: met 00.9 was 't trouwens 1.10 voor portland![]()
Ik had alles @ 1.03 gebacked (BOT-money) op portland+1.5 . Als ze 3punter hadden gescoord had ATL gewonnen maar portland nog 0.5 voorsprong dus was de bet winnend. Altijd fijn dat gratis geldquote:Op maandag 21 januari 2008 22:52 schreef D-Wade het volgende:
[..]
fucking shiiiit!!!![]()
Dat is dus echt gratis geld.
Zit je in ons topic mee te lezenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:07 schreef F1Bas het volgende:
Weinig met NBA te maken maar deze is wel sick hoor.....![]()
http://www.liveleak.com/view?i=dcb_1200881104
Haha nee andere topic niet gezien.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:16 schreef jmac het volgende:
[..]
Zit je in ons topic mee te lezen
Heb je dat filmpje van die andere @ kimmel gezien?
http://youtube.com/watch?v=yul1KRoJWzkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Haha nee andere topic niet gezien.
Die andere ken ik ook niet
En die van Detroit dan Bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbilupsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:16 schreef jmac het volgende:
[..]
Zit je in ons topic mee te lezen
Heb je dat filmpje van die andere @ kimmel gezien?
Kan iemand die announcer van Miami afschieten. Wat een ongelofelijk irritant iemanand![]()
Die van Miami en Detroit? Ik haat ze allebei.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:34 schreef Robertje het volgende:
[..]
En die van Detroit dan Bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbilups![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Miami
Die gozer die hem nadoet op dat filmpjequote:Op woensdag 23 januari 2008 01:33 schreef popolon het volgende:
Jonh Mason is bij de NBA all star games.
Jonh Mason
Die van Maimi doet alles met dezelfde toon. Waaaaaaaaaade, haslleeeeeeeeem, O'Neeaaaaaaal.
Rick Mahorn, oud Piston en de gemeenste van allemaal. Zelfs Laimbeer kon wat van hem leren.quote:Op woensdag 23 januari 2008 02:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die gozer die hem nadoet op dat filmpje
Ik ook...en nu ie naar de All Star game gaat heb ik weer een reden om niet te kijken. Mijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 01:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die van Miami en Detroit? Ik haat ze allebei.
Vroeg ik me ook af. Elson speelt nog maar zeldenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:32 schreef Dunckie het volgende:
Weet iemand waarom Gadzuric en Elson niet spelen de laatste tijd?
Wel even vermelden dat hij in de laatste minuut 2x een cruciale steal maakt...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:33 schreef Robertje het volgende:
Heat... En Wade mist weer eens een paar keer op belangrijke momenten. Of hij verliest de bal. Baron Davis met een triple double.
Oh..dat staat namelijk niet in de playtoplay. Wel dat ie 0 op 6 schiet inde laatste 3 minuten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:27 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Wel even vermelden dat hij in de laatste minuut 2x een cruciale steal maakt...
Klopt! Tegen de Bulls was dat wel humor, hele tijd de spelers van the Hotness spectaculair aankondigen en bij de spelers van de Bulls maar heel miniem en snel de naam noemen. Wel respect voor de Bulls, die blijven gewoon klinisch alles erin gooien.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:16 schreef jmac het volgende:
[..]
Kan iemand die announcer van Miami afschieten. Wat een ongelofelijk irritant iemand![]()
Nou, daar had je in AAA niet zo'n last vanquote:
Klopt, da's een bekend fenomeen daar.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:27 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Nou, daar had je in AAA niet zo'n last van![]()
![]()
aaaiiiii, ik zou me pc dan echt helemaal naar de tering trappen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:32 schreef BitetheBullet het volgende:
en juist met de comeback ligt mijn internet er 10 minuten uit
Leek echt of dit gepland was.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:59 schreef jmac het volgende:
Gierige pacers die perse de game voor OT willen beslissen.
De eerste keer OKAY, maar de laatste met 5 ..no-no-no
Parker viel vandeweek ook al erg tegen bij de Lakers match. Ginobili en Duncan waren heel erg goed, helaas konden ze het niet doorzetten blijkbaar. Wel apart dat ze een rondje EastCoast gaan doen, 9 wedstrijden is best veel....quote:Op zondag 27 januari 2008 10:21 schreef Colplay het volgende:
Spurs krijgen thuis een pak slaag van de Hornets. Dit is een afstraffing die ze niet vaak gehad hebben. Zeker niet met Parker, Duncan en Ginobili binnen de lijnen. Niet echt lekker als je de komende negen wedstrijden uit moet spelen.
Het stadion van de Spurs wordt de komende weken gebruikt voor de traditionele rodeo. Dus Spurs worden gedwongen de road op te gaan. Dus nu wel zware uitwedstrijden met onder meer Utah, Phoenix, Washington, Boston, Toronto en Cleveland. Erg benieuwd hoe ze het gaan doen daar, omdat de Spurs niet lijken op de ploeg van vorig jaar.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:09 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Parker viel vandeweek ook al erg tegen bij de Lakers match. Ginobili en Duncan waren heel erg goed, helaas konden ze het niet doorzetten blijkbaar. Wel apart dat ze een rondje EastCoast gaan doen, 9 wedstrijden is best veel....
Tuurlijk heeft iedereen die series, maar negen uitwedstrijden op rij is wel erg veel hoor. ZIjn er maar weinig die zo'n lange serie hebben.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:13 schreef popolon het volgende:
Elke team krijgt een paar zware road trips te verwerken. Detroit had het in januari. En ja, een rodeo, only in Texas.
Maar ze staan er straks gewoon hoor in de playoffs. Maar wel erg gaaf dat NO het zo goed doet, Chandler is een van de spelers daar die een echte opleving heeft. Leuk.
Straks Celtics @ Magic, kan ook een leuke partij worden.
hehe idd ja, maar Jameer Nelson is hun PG maar die is geblleseerd.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:12 schreef popolon het volgende:
Tja... Orlando zou met een goede PG een topteam zijn. Nu spelen ze met oud bankspelers van Detroit als PG en SG .
Zit het ook te kijken. Het druppelt gewoon... En nu kijken ze allemaal naar boven.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:01 schreef popolon het volgende:
Er zit een behoorlijk lek in het dak van 't Lakers stadion.
Bulls speelden zonder Gordon en Deng.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:12 schreef Robertje het volgende:
Speelde de Bulls nu zo slecht of verdedigde de Suns zo goed. 77 puntjes in niet veel.
Denk ook niet dat ze weer de NBA Finals halen, want Boston is zeker te goed, ook omdat Garnett James af kan stoppen. Verder zijn er maar weinig die dat kunnen en in een best of seven met voldoende rust kan hij met een beetje hulp van iedereen winnen.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:18 schreef popolon het volgende:
Wordt leuk maar de Cavs gaan nergens heen zonder, alweer, een goede PG. Ik zie vorig jaar toch als ongelukje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |