Onduidelijk?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:44 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat de TS een beetje onduidelijk is in zijn manier van communiceren.
Zeker omdat nu niet alle geplaatste lijsten meedoen. Zoveel haast had het plaatsen van de eindlijst toch ook niet?
Het kopieeren van de lijsten uit de topics in losse cellen ártiest' en 'lied' kost zeker meer tijd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat er maar 39 lijsten gepost worden en dan ook nog eens maar 35 geteld zijn. Terwijl het ongeveer 5 seconden werk is om de lijst zelf in Excell te zetten. Zoals ik al eerder zei, het meeste werk begint pas nadat het in Excell staat.
Kortom... in het topic werd eerst wel melding gemaakt van nog niet ontvangen lijsten en later ineens niet meer? Vreemd vind je zelf ook niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:45 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Onduidelijk?
Alle gemailde lijsten zijn verwerkt.
Als mail niet aankomt kan ik niks
Als bestanden niet openen, mailde ik terug om het nogmaals op te sturen.
Lijsten die alleen in het topic staan, heb ik niet verwerkt.
Pijnlijk, rightquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Blijkbaar waren de antwoorden te simpel/pijnlijk om toe te geven?
Ik refereer aan mijn rekenvoorbeeld op de vorige pagina.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:34 schreef FlyingFox het volgende:
Je lijst zat er dus wél bij.
Zie daar! Doorvragen heeft dus toch zin, uiteindelijk krijg je toch antwoord.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:34 schreef FlyingFox het volgende:
Goed. Hier de uiteindelijke lijst van users die gemaild hebben:
[ afbeelding ]
Je lijst zat er dus wél bij.
joehoe FFquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:01 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik refereer aan mijn rekenvoorbeeld op de vorige pagina.
Dat zou nu dus te horen moeten zijn?quote:Op zondag 2 maart 2008 10:07 schreef Nolius het volgende:
FOK! singles Top 100 live op de radio
Vandaag!
quote:
beetje jammer dat de standaart muziek nog aan staat maar goed.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
![]()
Leuk initiatief trouwens, al zou er misschien beter iemand aan de slag kunnen gaan met een programmeer-/scriptingtaal om een stemscript te maken voor de volgende keer. Dat zou een stuk makkelijker zijn dan dat Excel-gedoe.
Heb ik dan de verkeerde link? Wat is de goede?quote:
Ja, we hebben wat probleempjes in de nieuwe studio. We beginnen zoquote:Op zondag 2 maart 2008 12:19 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
beetje jammer dat de standaart muziek nog aan staat maar goed.
ok dan wachten we even (had al zo'n voorgevoelquote:Op zondag 2 maart 2008 12:30 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, we hebben wat probleempjes in de nieuwe studio. We beginnen zo
Niks mis mee toch?quote:Op zondag 2 maart 2008 13:12 schreef FOKradio het volgende:
Stef Bos
Hier geen problemen (wma-stream).quote:Op zondag 2 maart 2008 14:27 schreef peaceman het volgende:
Ik stop met luisteren... elke anderhalve minuut die buffer vernieuwen is niks... jammer.
Dat is het nieuwe Jaren '30 filter dat ze ingesteld hebben.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:37 schreef icebliss het volgende:
Is that allKRRRSCHHSSKLKARRR?
Algehele processing doe maar niet. Laat de muziek het liefste horen zoals hij op cd staat. Als het me dan niet bevalt doe ik er zelf wel iets aan. Alles beter dan zo'n koektrommelgeluid van Radio2.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:53 schreef cygnusx het volgende:
Beetje voiceprocessing / betere mics / algehele processing zou niet misstaan moet ik zeggen.
Ja, voor de mics zeker. Maar die moet nog geïnstalleerd worden.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:53 schreef cygnusx het volgende:
Beetje voiceprocessing / betere mics / algehele processing zou niet misstaan moet ik zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |