als ik haar zo zie is ze wel goed opgedroogd hoor...quote:Op maandag 7 januari 2008 22:30 schreef Cairon het volgende:
Janice Dickinson modelling agency...
heerlijk debiele televisie... gewoon kijken naar het mooie volk... en het mismaakte gedrocht dat Janice Dickinson is geworden...
Hmmz.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:25 schreef Cairon het volgende:
Het was een kutfilm, slecht acteerwerk, belabberd verhaal.
Als je dan toch al voor een christ-fundie-film wil zien doe dan de Fallen trilogie.
[ afbeelding ]
http://www.youtube.com/watch?v=JU4yX9RR7kA
met mancandy en engelen, half-engelen, gevallen engelen, engelen-jagers
http://en.wikipedia.org/wiki/Fallen_(ABC_Family_Miniseries)
Mn voedingspatroon is al goed, en trainen doe ik al een tijdje. Niet zo eigenwijs doen...quote:Op maandag 7 januari 2008 20:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh mijn god.
Ga eerst eens gewoon trainen en aan je voedingspatroon werken voor je je volstopt met supplementen, man.
"tijdje"? Hoe lang?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mn voedingspatroon is al goed, en trainen doe ik al een tijdje. Niet zo eigenwijs doen...
Like 3 years.. on and off. en het werd mij geadviseerd om wat aan te schaffen.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
"tijdje"? Hoe lang?
En ik ben nou eenmaal eigenwijss
Daarbij, je hebt het toch bij de Tuinen gekocht? Dan zal het wel geen kwaad kunnen toch?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Like 3 years.. on and off. en het werd mij geadviseerd om wat aan te schaffen.
Dan heb ik niks gezegd. Hoewel creatine nog steeds een beetje overkill lijkt. Eiwitshakes zijn wel lekker voor het herstel.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Like 3 years.. on and off. en het werd mij geadviseerd om wat aan te schaffen.
Waarom rij je niet zelfquote:Op maandag 7 januari 2008 23:15 schreef hierissieweer het volgende:
AHHHH WAAROM IS EEN TREINTICKET PARIJS SO FUCKING DUUR!!! 500 euro met 4 personen!!!
Trouwens met het vliegtuig vanuit dusseldorf kost het maar 60 euro een retourtje(staat gewoon1euro aan prijs voor de reis http://www.airberlin.com/site/abvakanz_c.php?LANG=net )
Wel als je een prettige auto hebtquote:Op maandag 7 januari 2008 23:25 schreef Cairon het volgende:
parijs met de auto is GEEN leuk avontuur... de franse snelwegen zijn notoire...
Zelfs IK heb dat wel ooit gedaan, en ik ben absoluut gen held in de autoquote:Op maandag 7 januari 2008 23:25 schreef Cairon het volgende:
parijs met de auto is GEEN leuk avontuur... de franse snelwegen zijn notoire...
Uhuh, wat een brede smaak...quote:Ik hou van... muziek luisteren: en mijn smaak is breed... het is een mix van onder andere Krezip, Delta Goodrem, Vonda Shepard, Sugababes, Blof, Tori Amos, Red Hot Chili Peppers, Lucie Silvas, Madonna, The Killers en nog veel meer …
Nou sorry, maar The Killers, Tori Amos en Sugababes liggen toch echt wel een eind uit elkaar hoorquote:
Dacht ik ook.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:32 schreef Ang3l het volgende:
Nou sorry, maar The Killers, Tori Amos en Sugababes liggen toch echt wel een eind uit elkaar hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |