dolf jansen is helemaal irritant. ben zo klaar met deze gozer.quote:
Ken je Mosje Dayan ?quote:
Ik vind het ook wat tegenvallen, net als ik Jan Jaap van der Wal niet zoquote:Op zondag 6 januari 2008 23:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Hmmmmmmmmmmm niet zo
Op de radio vind ik hem wel leuk
dan hoef je niet tegen zijn kop aan te kijken, althans dat heb ikquote:Op zondag 6 januari 2008 23:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Hmmmmmmmmmmm niet zo
Op de radio vind ik hem wel leuk
Ik ook niet, ik fokquote:Op zondag 6 januari 2008 23:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
dan hoef je niet tegen zijn kop aan te kijken, althans dat heb ik
idem, en zelfde als paultjuhhh. heb de tv aan op de achtergrond. niet echt spannendquote:Op zondag 6 januari 2008 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kijk hem wel af, maar kijk niet naar de tv, als je dit als een MP3 hebt is het ook wel goed![]()
Vind hem niet echt sterk
Fok gaat boven alles duhquote:Op zondag 6 januari 2008 23:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
idem, en zelfde als paultjuhhh. heb de tv aan op de achtergrond. niet echt spannend
Ben nu het verhaal wel kwijtquote:Op zondag 6 januari 2008 23:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
idem, en zelfde als paultjuhhh. heb de tv aan op de achtergrond. niet echt spannend
quote:
ik ook hoorquote:
ik ook nietquote:Op zondag 6 januari 2008 23:21 schreef PizzaSalami het volgende:
heb die man eigenlijk nooit grappig gevonden.
Waarom kijk je dan nogquote:Op zondag 6 januari 2008 23:26 schreef tong80 het volgende:
Dit gaat allemaal nergens over. Hij heeft een huisje in Ierland. So What
Dat zei ik ook al.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
samen met Lebbis was de combinatie juist leuk.
Noem me geen nogquote:
die lijkt me veel leukerquote:Op zondag 6 januari 2008 23:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Afgelopen, morgen Roue Verveer.
tv is al uit, niet afgekeken, hoeveel zou je hier nou voor betalen ?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:21 schreef PizzaSalami het volgende:
En afgehaakt, heb die man eigenlijk nooit grappig gevonden.
volgens mij is er 50 euro niets bijquote:Op zondag 6 januari 2008 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
tv is al uit, niet afgekeken, hoeveel zou je hier nou voor betalen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |