"Merk"quote:Op zondag 6 januari 2008 22:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waar ligt die "kkschool"? Is dat een goede school? Ik heb nog nooit van het merk "kkschool" gehoord.
volkswagenquote:
het is nog altijd 'het'.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dan is het dus de "dcschool". Maar dat zei je niet.
wat zit er naast dan? CBR?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:22 schreef tonks het volgende:
[..]
zit jij niet op dat schooltje ernaast?
Oja? Het is bij mijn weten nog altijd "de school". Niet "het school".quote:Op zondag 6 januari 2008 22:22 schreef appelsjap het volgende:
[..]
het is nog altijd 'het'.
En het gaat over scholen algemeen.
ohja, dom, ik zat te denken aan het dominicus collegequote:Op zondag 6 januari 2008 22:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oja? Het is bij mijn weten nog altijd "de school". Niet "het school".
Jawel man, ik haat school, echt zo erg. Kut opdrachten. Heb net een CA zitten maken en moet er nu nog één gaan maken. Een PO bio, een boekverslag voor NL. En over twee/drie weken SE/PW week. Ik haat school gewoon.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:25 schreef Rekkie het volgende:
2 weken vakantie gehad man..... dan is het nu toch niet zo erg om naar school te gaan?
Ach joh, wat kan jou dat nu schelen als je over een jaar of twee achterop de vuilniswagen mag meerijden...quote:Op zondag 6 januari 2008 22:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jawel man, ik haat school, echt zo erg. Kut opdrachten. Heb net een CA zitten maken en moet er nu nog één gaan maken. Een PO bio, een boekverslag voor NL. En over twee/drie weken SE/PW week. Ik haat school gewoon.
nah, ik ga liever naar het wo.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ach joh, wat kan jou dat nu schelen als je over een jaar of twee achterop de vuilniswagen mag meerijden...
quote:
Nee, daarom zeg ik het ook tegen hem, hij is niet ziekquote:Op zondag 6 januari 2008 22:31 schreef matteman het volgende:
[..]
Jij vindt mensen die ziek zijn stoer?
Dan doe je tenminste wat je leuk vind en niet wat je wordt opgedragenquote:Op zondag 6 januari 2008 22:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Met zo'n instelling als die van jou?
![]()
Ze zullen je met open armen ontvangen...
Idd, dat word ook geen feest. wss kei veel colleges missen enzoquote:Op zondag 6 januari 2008 22:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
![]()
Wat een onzinquote:Op zondag 6 januari 2008 22:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
![]()
Daar heb je helaas ook weer gelijk in. Scholen zijn tegenwoordig niet meer in staat om kinderen iets te leren omdat de zwakste van de klas het niveau bepaalt.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan doe je tenminste wat je leuk vind en niet wat je wordt opgedragen
KANKER school.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waar ligt die "kkschool"? Is dat een goede school? Ik heb nog nooit van het merk "kkschool" gehoord.
Ik ook. 5.15 gaat de wekker weer.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:41 schreef FracturedMindz het volgende:
Terechte klacht, morgen ook weer aan m'n krantenwijk beginnen.
Ik niet hoorquote:Op zondag 6 januari 2008 22:42 schreef Biels het volgende:
Tot februari vrij. UvA en de planningen in januari[ afbeelding ]
Maar schrijf dat dan ook! Dat maakt alles zoveel meer leesbaar.quote:
Het is trouwens een bnw, zoals stomme school. Moest eigenlijk uit elkaar geschreven worden.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vooral gezwelligheid.
Okee. Waarover klaagt die school dan hevig?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:47 schreef appelsjap het volgende:
Voor de onwetende hier.
kan·ke·ren (onovergankelijk werkwoord; kankerde, heeft gekankerd)
1 hevig klagen
2 zich woekerend verspreiden
quote:
Jullie zouden in het weekend eens wat minder moeten zuipen. Wellicht kots je dan ook wat minder snel.quote:
1e:Wiskunde b1,2quote:
Management & Organisatie, dacht ik.quote:
Management en Organisatie. Enige vak waar ik in de 5e nog wat van hem opgestoken.quote:
Maar ik ga nu maar slapen, morgen is de grote dagquote:Op zondag 6 januari 2008 23:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Handig, die tussenuren. Als je in die tijd gewoon even je huiswerk maakt, heb je geen tijd verloren.
Maar ik zuip nooit hoor meneerquote:Op zondag 6 januari 2008 22:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
[..]
Jullie zouden in het weekend eens wat minder moeten zuipen. Wellicht kots je dan ook wat minder snel.
lekker belangrijk ook of het uitvalt of niet, als je geen zin heb dan kom je toch gewoon laterquote:Op zondag 6 januari 2008 23:14 schreef appelsjap het volgende:
Jeuj, krijg net een sms dat morgen het eerste uur uitvalt.![]()
doe ik al te vaakquote:Op zondag 6 januari 2008 23:17 schreef thedude0 het volgende:
[..]
lekker belangrijk ook of het uitvalt of niet, als je geen zin heb dan kom je toch gewoon later
Dat moet je op onze school niet proberen. Ze zijn daar heel streng in. 9 van de 10 keer komen ze erachter als je ergens een keer niet bent geweest.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:17 schreef thedude0 het volgende:
[..]
lekker belangrijk ook of het uitvalt of niet, als je geen zin heb dan kom je toch gewoon later
droom ik ook wel eensquote:Op zondag 6 januari 2008 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
Thanks for the reminder.![]()
Won ik maar een leuke prijs, dan was het iedere dag feest.
Maar dan zie ik je binnenkort weer vooraan tijdens de scholierenstakingen.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jawel man, ik haat school, echt zo erg. Kut opdrachten. Heb net een CA zitten maken en moet er nu nog één gaan maken. Een PO bio, een boekverslag voor NL. En over twee/drie weken SE/PW week. Ik haat school gewoon.
Wat doe je?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:28 schreef Sapstengel het volgende:
1,5 uur photoshop en daarna 1,5 uur programmeren. Relaxt dagje om mee te beginnen na de vakantie.
Heb niet meegedaan met de stakingenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dan zie ik je binnenkort weer vooraan tijdens de scholierenstakingen.
Eigenlijk zouden ze je elke dag moeten laten nablijven.
Voor een klootzak is die nog wel sterk.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vooral gezwelligheid.
kk?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef appelsjap het volgende:
Echt geen zin, kk school(credits naar Daffodil31LE, voor het uitelkaar schrijven van kkschool -> kk school)
Je zit nog steeds stiekem te azen op een 'lach' om je berichtjes die je hier post he?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Okee. Waarover klaagt die school dan hevig?
Waar verspreidt die school zich woekerend?
2 uur les vandaag gehad, met één tussenuur er tussen.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:12 schreef MouzurX het volgende:
Nou lekker dagje weer hoor .. een beetje naar een documentaire gekeken + enorm makkelijke vragenlijst ... zo'n documentaire van discovery die ik thuis gewoon al kijken voor de rest gepraat over dingen als een vrouw vacuum "neuken" onder water en de nieuwste filmpjes/plaatjes op internet
leve het onderwijs
Kunst & Techniek.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:35 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wat doe je?
Geen pallets sorteren zeggen![]()
heb ik morgen .. maar die ga ik snipperenquote:Op maandag 7 januari 2008 18:10 schreef appelsjap het volgende:
[..]
2 uur les vandaag gehad, met één tussenuur er tussen.
Ik zit absoluut niet te azen op een lach. Ik wil duidelijkheid. Als TS kanker bedoelt, dat hij dan ook kanker intikt en niet dat nietszeggende "kk".quote:Op maandag 7 januari 2008 09:53 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Je zit nog steeds stiekem te azen op een 'lach' om je berichtjes die je hier post he?
Hoe humorloos kan je jezelf laten zien zeg, de tering
ooit van afkortingen gehoord? sjeez doe niet zo moeilijk man.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik zit absoluut niet te azen op een lach. Ik wil duidelijkheid. Als TS kanker bedoelt, dat hij dan ook kanker intikt en niet dat nietszeggende "kk".
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:54 schreef Zapato het volgende:
Morgen werken. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering. Tering.
"kk" is geen bestaande afkorting.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:46 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ooit van afkortingen gehoord? sjeez doe niet zo moeilijk man.
Ik heb weinig mensen ontmoet die zo'n blijk geven van verschrikkelijke levensloosheid. Kus een gootsteen, mongool.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
"kk" is geen bestaande afkorting.
Okee, dat heb ik even gedaan. Uiteraard in de veronderstelling dat je in mij een persoon met de Mongoolse nationaliteit ziet.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:44 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik heb weinig mensen ontmoet die zo'n blijk geven van verschrikkelijke levensloosheid. Kus een gootsteen, mongool.
Geen idee. Vraag het eens aan een inwoner van Mongolië.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:54 schreef Zapato het volgende:
Dat bedoel ik he, welke mongool gaat er nou een gootsteen kussen. Damn desperate bastard
hoe triestquote:Op maandag 7 januari 2008 19:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Geen idee. Vraag het eens aan een inwoner van Mongolië.
O, voor ik het vergeet: Mijn ouders waren netjes getrouwd toen ik werd geboren. Dus ben ik geen bastaard. En wanhopig ben ik ook al niet. Verdoemd? Ja, wellicht. Maar dat boeit me ook al niet daar ik niet gelovig ben.
De buschauffeurs ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:21 schreef Braddie het volgende:
Ik ga Next Week pas naar school... En met eeen beetje mazzel hoef ik zelfs volgende week niet.. aangezien mijn taxi chauffeur geen andere moet brengen die week... maar pas de week daarop, En het is een hele relaxte chauffeur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |