"Merk"quote:Op zondag 6 januari 2008 22:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waar ligt die "kkschool"? Is dat een goede school? Ik heb nog nooit van het merk "kkschool" gehoord.
volkswagenquote:
het is nog altijd 'het'.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dan is het dus de "dcschool". Maar dat zei je niet.
wat zit er naast dan? CBR?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:22 schreef tonks het volgende:
[..]
zit jij niet op dat schooltje ernaast?
Oja? Het is bij mijn weten nog altijd "de school". Niet "het school".quote:Op zondag 6 januari 2008 22:22 schreef appelsjap het volgende:
[..]
het is nog altijd 'het'.
En het gaat over scholen algemeen.
ohja, dom, ik zat te denken aan het dominicus collegequote:Op zondag 6 januari 2008 22:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oja? Het is bij mijn weten nog altijd "de school". Niet "het school".
Jawel man, ik haat school, echt zo erg. Kut opdrachten. Heb net een CA zitten maken en moet er nu nog één gaan maken. Een PO bio, een boekverslag voor NL. En over twee/drie weken SE/PW week. Ik haat school gewoon.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:25 schreef Rekkie het volgende:
2 weken vakantie gehad man..... dan is het nu toch niet zo erg om naar school te gaan?
Ach joh, wat kan jou dat nu schelen als je over een jaar of twee achterop de vuilniswagen mag meerijden...quote:Op zondag 6 januari 2008 22:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jawel man, ik haat school, echt zo erg. Kut opdrachten. Heb net een CA zitten maken en moet er nu nog één gaan maken. Een PO bio, een boekverslag voor NL. En over twee/drie weken SE/PW week. Ik haat school gewoon.
nah, ik ga liever naar het wo.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ach joh, wat kan jou dat nu schelen als je over een jaar of twee achterop de vuilniswagen mag meerijden...
quote:
Nee, daarom zeg ik het ook tegen hem, hij is niet ziekquote:Op zondag 6 januari 2008 22:31 schreef matteman het volgende:
[..]
Jij vindt mensen die ziek zijn stoer?
Dan doe je tenminste wat je leuk vind en niet wat je wordt opgedragenquote:Op zondag 6 januari 2008 22:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Met zo'n instelling als die van jou?
![]()
Ze zullen je met open armen ontvangen...
Idd, dat word ook geen feest. wss kei veel colleges missen enzoquote:Op zondag 6 januari 2008 22:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
![]()
Wat een onzinquote:Op zondag 6 januari 2008 22:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
![]()
Daar heb je helaas ook weer gelijk in. Scholen zijn tegenwoordig niet meer in staat om kinderen iets te leren omdat de zwakste van de klas het niveau bepaalt.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan doe je tenminste wat je leuk vind en niet wat je wordt opgedragen
KANKER school.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waar ligt die "kkschool"? Is dat een goede school? Ik heb nog nooit van het merk "kkschool" gehoord.
Ik ook. 5.15 gaat de wekker weer.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:41 schreef FracturedMindz het volgende:
Terechte klacht, morgen ook weer aan m'n krantenwijk beginnen.
Ik niet hoorquote:Op zondag 6 januari 2008 22:42 schreef Biels het volgende:
Tot februari vrij. UvA en de planningen in januari[ afbeelding ]
Maar schrijf dat dan ook! Dat maakt alles zoveel meer leesbaar.quote:
Het is trouwens een bnw, zoals stomme school. Moest eigenlijk uit elkaar geschreven worden.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vooral gezwelligheid.
Okee. Waarover klaagt die school dan hevig?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:47 schreef appelsjap het volgende:
Voor de onwetende hier.
kan·ke·ren (onovergankelijk werkwoord; kankerde, heeft gekankerd)
1 hevig klagen
2 zich woekerend verspreiden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |