Aanvraag indientquote:Op maandag 7 januari 2008 21:30 schreef Qwea het volgende:
posten doe ik nietPm kun je hem krijgen. MM wil niet op FOK
Schei uit, ik vind de foto's leuk, je staat er leuk op en je hebt een leuk hoofd!quote:Op maandag 7 januari 2008 21:44 schreef Qwea het volgende:
ooh ja, das wel slim ideeNou, komt eraan. En het zijn GEEN geweldige foto's. Maar de beste die ik heb. Alle anderen zijn nog kutter
Hier ook, en zelf heul fok netquote:
Ja Senes... praat maar. Jouw kindjes zien we ook overal, maar mams verbergt zich ook achter een cameraquote:
Ja, die met de pet. Die is van 3 weken terugquote:Op maandag 7 januari 2008 21:53 schreef Greys het volgende:
Q, eindelijk zien we je eens!
Die pet herken ik, die heeft Dikkie ook een keer opgehad op de foto
Wat is de meest recente foto? Die met pet dan dus, omdat je haar daar iets langer is lijkt wel?
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die met de pet. Die is van 3 weken terug
ik probeer je terug te pm'men maar iedere keer sodemietert alles eruitquote:Op maandag 7 januari 2008 21:46 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, ik wilde jou quoten en dat ging ook niet goed hier.. Maar vandaar dat ik je pm dubbel had![]()
je bent de 2e alquote:Op maandag 7 januari 2008 21:55 schreef Greys het volgende:
Ik heb net in je fotoboek ook een fotoverzoek van jou ingediend, Marietje
Ik mag het niet meer kortquote:Op maandag 7 januari 2008 21:58 schreef Morretje het volgende:
Q: dat korte is ook mooi bij jou!!! En dat kleurtje is ook![]()
Meneer Morretje zegt altijd dat ie kort haar mooier vindt omdat je dan meer van het gezicht ziet.. Maar als ik het weer eens afknip moet ie dan toch wel ff slikken...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:56 schreef Qwea het volgende:
Nok, je hebt PM
Nah, het is toch uiteindelijk zo dat als ik vind dat lang mij niet lijkt, ik het toch weer kort laat knippen. Maar ik wil het best wel proberenquote:Op maandag 7 januari 2008 22:02 schreef Greys het volgende:
Qwea, niet altijd alleen maar doen wat je man wil he!![]()
joahquote:Op maandag 7 januari 2008 22:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
het ging wat gelijk op met mijn zweepje
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja Senes... praat maar. Jouw kindjes zien we ook overal, maar mams verbergt zich ook achter een camera
Naar jou ben ik ook wel benieuwd
quote:Op maandag 7 januari 2008 22:08 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen eens foto's van mezelf hier op de pc![]()
Alleen kinderfoto's volgens mij![]()
Maar ik zal eens zoeken en er anders eerdaags één maken
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 7 januari 2008 22:11 schreef Greys het volgende:
Morretje, ik zou bijna door dat kapsel van jou mijn haar weer voor de 286e keer gaan afknippen en blond maken![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 22:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet blond
Precies. 10 min maxquote:Op maandag 7 januari 2008 22:12 schreef Morretje het volgende:
20 minuten??oi oi, dat haal ik nu ook niet hoor. Dat mag ook niet, een kapsel moet wel makkelijk blijven..
![]()
nah, Daar ontkom ik ook niet aan tenzij ik dat heeeeel korte kapsel kies. Mijn haar doet er ook nu meer dan een uur over om helemaal droog te worden, en met de fohn en een klein beetje mouse ook nog wel een kwartier.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:12 schreef Morretje het volgende:
20 minuten??oi oi, dat haal ik nu ook niet hoor. Dat mag ook niet, een kapsel moet wel makkelijk blijven..
![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]Euh, oke!
Zie je, Q luistert naar d'r vent, ik luister naar jou
Mijne is nu in 6 min droog. Met de fohn. Zonder +- 20 minquote:Op maandag 7 januari 2008 22:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nah, Daar ontkom ik ook niet aan tenzij ik dat heeeeel korte kapsel kies. Mijn haar doet er ook nu meer dan een uur over om helemaal droog te worden, en met de fohn en een klein beetje mouse ook nog wel een kwartier.
En tis nieteens verschrikkelijk dik (wel veel)
Issie ookquote:Op maandag 7 januari 2008 22:19 schreef Morretje het volgende:
Ja leuk Marietje!! Weet je al wat je gaat doen?
Greys, ik vind donker haar bij jou mooier dan blond..Goed naar Nok luisteren dus..
![]()
![]()
Q: wat een luie donder lijkt et zo zeg!![]()
Die zijn ook leukquote:Op maandag 7 januari 2008 22:11 schreef Qwea het volgende:
nou nou, zo leuk zijn die foto's nietDie van Dikkie zijn leuker
Wacht
*zoekt
mijn lagen zijn te lang, dus er moet weer een stukkie afquote:Op maandag 7 januari 2008 22:16 schreef Greys het volgende:
Ja leuk Marietje! Wat ga je doen met je haar morgen?
quote:Op maandag 7 januari 2008 22:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Die zijn ook leuk![]()
Maar ik vind jou ook leuk
Waarom? je kan kleurenschuim krijgen. Ik had het altijd rood van goldwell, en dan was er schuim die moest je 1x per 2 weken in je haar doen en 30 min in laten trekken. En dan was het weer op kleurquote:Op maandag 7 januari 2008 22:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
mijn lagen zijn te lang, dus er moet weer een stukkie af
En ik overweeg een kleurtje, ik krijg steeds meer grijze harenAan de andere kant, ik heb het nu voor het eerst sinds jaren weer in mijn eigen kleur, en ik vind kleuren altijd zo'n gedoe om bij te houden..
ja dat wil ik dus oooook!quote:Op maandag 7 januari 2008 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn haar duurt minder dan 1 minuut![]()
![]()
Uitkammen en staart..plukjes eruit trekken en klaaaaarrrrr
da's idd nog niet eens zo'n gek ideequote:Op maandag 7 januari 2008 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom? je kan kleurenschuim krijgen. Ik had het altijd rood van goldwell, en dan was er schuim die moest je 1x per 2 weken in je haar doen en 30 min in laten trekken. En dan was het weer op kleur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |