quote:Op maandag 7 januari 2008 20:35 schreef Qwea het volgende:
In 2007 zijn Fluitsma & Van Tijn gevraagd om een nummer te schrijven voor een Nuon campagne waarin de Nederlandse strijd tegen het water centraal staat. De tekst werd geschreven door Frank Pels. De titel van het nummer is ‘Hij vecht, maar hij mag nooit meer winnen’. Het nummer is ingezongen door Maarten van Roozendaal.
U roept.... ANTM - NL edition #8 - Begonnen!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:40 schreef Greys het volgende:
Waarom kan ik nou nergens op Fok een America's Next Top Model topic vinden?
Er is net weer een nieuw seizoen begonnen maar staat dat in TV of Showbizdinges?
Ik heb even voor je gekeken, maar ook ik kan hem niet vindenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:40 schreef Greys het volgende:
Waarom kan ik nou nergens op Fok een America's Next Top Model topic vinden?
Er is net weer een nieuw seizoen begonnen maar staat dat in TV of Showbizdinges?
Aah, de afkorting. Ik maar ctrl + f doen op Next topmodelquote:Op maandag 7 januari 2008 20:41 schreef senesta het volgende:
[..]
U roept.... ANTM - NL edition #8 - Begonnen!
Wel meneer Morrie meenemenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:52 schreef Morretje het volgende:
Q, heb natuurlijk net ook ff gekeken, na jouw post.. Ik denk dat we gewoon maar een afspraak gaan maken om te kijken welke kat er bij ons past. Er zitten inderdaad een paar leuke tussen...
ooooooh ja... *rent naar de spiegel* Momentje!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed idee Morretje![]()
Hopelijk kunnen jullie het pand weer verlaten met poezz.![]()
Enne...foto's van je kapsel?
doe maar posten!quote:Op maandag 7 januari 2008 21:25 schreef Qwea het volgende:
ik heb hier best een lieve foto van MM en mij zie ik net
Eindelijk 1 waar ik niet keikut opsta
* Marietje hobbelt erachter aanquote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:30 schreef Qwea het volgende:
posten doe ik nietPm kun je hem krijgen. MM wil niet op FOK
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Morrie wat ben je mooiiiiiiiiiiiiiiiii!![]()
Echt superleuk, je haren!
Ik wil je nieuwe haar (en jou) ook zien!!quote:Op maandag 7 januari 2008 21:27 schreef Morretje het volgende:
Potverdikke, m' foto-uploadsite doet ut niet.. Ik gooi jullie ff snel een link naar m'n picasasite in jullie pm... ok?
* Morretje ook pm met een scheef oog in de gaten houdt...quote:Op maandag 7 januari 2008 21:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
* Marietje hobbelt erachter aan
Vind hij ook niet goedquote:Op maandag 7 januari 2008 21:34 schreef Marietje_34 het volgende:
Of toch posten en een balkje over MM zijn hoofd?
Morretje, leuk, goeie kop, goed kapselquote:Op maandag 7 januari 2008 21:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik wil je nieuwe haar (en jou) ook zien!!
Ook al niet!quote:
Ja, ik wilde jou quoten en dat ging ook niet goed hier.. Maar vandaar dat ik je pm dubbel hadquote:Op maandag 7 januari 2008 21:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Morretje, leuk, goeie kop, goed kapsel![]()
Ik probeerde je terug te pmmen maar toen liep gelijk alles vast hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |