Zoals ik zag in de winkel zijn de SuperSmoker ampullen houdbaar tot oktober 2008 dus een maandje of 10 als die er nog geen maaaaanden in de winkel lagenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:45 schreef Blue Thunder het volgende:
maar hoe lang zijn die ampullen nu houdbaar? of staat dat er niet op?
Nee, maar dat gijng ook niet werken. Want de batterij was naar zn kloten.quote:
Ik rook 10950 sigaretten per jaar.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
9125 peuken rookt mijn moeder per jaar
25 x 365 = 9125
Aso veel eigenlijk
Aiquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Jah, je kan het spuiten... maar het schijnt (urban myth?) dat als je de hoeveelheid nicotine van 1 sigaret rechtstreeks in je aderen krijgt, dat je dood neervalt...
klerequote:Op woensdag 9 januari 2008 17:29 schreef Insania het volgende:
[..]
Ik rook 10950 sigaretten per jaar.![]()
Sjesus
omg, te gayquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:54 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Poging om het toch een beetje kek te maken.
euhm..... dan nog liever een saaie wittequote:Op woensdag 9 januari 2008 17:54 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Poging om het toch een beetje kek te maken.
lekkker voor de spiegel rokenquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:21 schreef Dirkh het volgende:
Ik weet niet hoe dat met de ss is, maar dat rooie lampje aan de voorkant is dus echt helemaal niks. Je ziet het als roker niet.
Maak dan een stukje waardoor het lijkt dat je een klein puntje as hebt en het lampje op zien lichten.
Het lampje is ook een indicatie of het ding het nog wel doet, dus moet je je hand er vlak bij houden om de reflectie te zien. Leuk bedacht, maar niet ver genoeg over nagedacht.
Ja, lijkt me ook het meest logischquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:29 schreef Greys het volgende:
Dus dat lampje brandt alleen als je er aan hijst?
Wel mooi uitzichtquote:
Ja. Dat ding doet ook enkel als je eraan hijst. Er zit geen aan/uit knop oid aan. Hijsen = doen. Niet hijsen = uit.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:29 schreef Greys het volgende:
Dus dat lampje brandt alleen als je er aan hijst?
Mjah ik heb een cheap ass smokertje maar alles werkt, lampje zie je, geen zooi in je mond en het rookt gewoon constant en goed.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:21 schreef Dirkh het volgende:
Ik weet niet hoe dat met de ss is, maar dat rooie lampje aan de voorkant is dus echt helemaal niks. Je ziet het als roker niet.
Maak dan een stukje waardoor het lijkt dat je een klein puntje as hebt en het lampje op zien lichten.
Het lampje is ook een indicatie of het ding het nog wel doet, dus moet je je hand er vlak bij houden om de reflectie te zien. Leuk bedacht, maar niet ver genoeg over nagedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |