quote:Op zondag 6 januari 2008 13:00 schreef AminBen het volgende:
BarcaReal was trouwens wel slecht bezig, vooral in de eerste helft 60 min.
Waarom clubs met cynisme worden gevolgd, verbaast mij echt.quote:
Moet ik in huilen uitbarsten en zeggen dat er zo verschikkellijk is gespeeld ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom clubs met cynisme worden gevolgd, verbaast mij echt.
(Niet dat ik ook objectief oordeel.)
quote:Dramatisch Deportivo geen baas in eigen huis
09/01/2008 14:33
Deportivo La Coruña koerst af op degradatie uit de Primera División. De club die nog niet zo lang geleden een van de toppers was in Spanje en een vaste waarde in de Champions League, kent een heel slechte start.
Depor staat dit seizoen na achttien van de 38 speeldagen voorlaatste. Slechts drie keer in de 101-jarige clubgeschiedenis stonden de Galiciërs er na dezelfde periode nog slechter voor. Dat was in de jaargangen 1964/65, '62/63 en '56/57.
Vooral in het eigen Riazor presteert Deportivo ongeëvenaard slecht. Geen enkele Spaanse club haalt zo weinig punten (vijf) voor eigen publiek. Depor verloor liefst zes thuiswedstrijden. 'Uit' staat Depor negende met twaalf punten uit negen duels.
Niet alleen qua punten is Depors score slecht. In Riazor maakte de landskampioen van 2000 maar een schamele zes goals. Bovendien kreeg het er zeventien tegen. Riki, Xisco en Guardado zijn clubtopscorer met drie treffers.
Reactie op bovenstaand bericht:quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:32 schreef alvarez het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ooit nog het plan opgevat om een centraal Depor-topic maken, maar ik denk dat het daar, temeer met het oog op de huidige resultaten, niet echt storm zou hebben gelopen..
Waar is de tijd dat Riazor voor de Spaanse clubs 1 van de moeilijkste uitwedstrijden van het jaar was? Met recht een topclub in verval en das mooi klote.
quote:Coach verbant knokkende keepers tot zomer
Coach Miguel Angel Lotina grijpt drastisch in nadat zijn twee beste doelmannen vrijdag met elkaar op de vuist zijn gegaan. De trainer van Deportivo La Coruña wil beiden dit seizoen niet meer in het doel te zetten en kiest voor jeugdkeeper Fabricio Agosto.
Dudu Awatt en Gustavo Munúa boksten er vrijdag op los. De aanleiding was dat Awatt donderdag in een interview had geklaadg dat hij het oneerlijk vond geen eerste keus meer te zijn. Daarop reageerde de nieuwe eerste keus Munúa vrijdag door zijn collega vol op diens linkeroog te stompen, waarna de vechtpartij losbarste.
'Het was een verrassing', vertelde Awatt aan Marca. 'Het was geen gevecht. Toen ik me wilde omkleden kwam Munúa in de kleedkamer, zei Waar kijk je naar? en ik kreeg vervolgens een klap op mijn oog, dat direct begon te bloeden. De hele ploeg was er en was geschokt.'
Coach Lotina waakt ervoor al te snelle beslissingen te nemen, maar zegt in El Pais voor een dilemma te staan: 'Ik kan me niet permitteren dat er een tweedeling ontstaat in de kleedkamer. Als ik de een of de ander opstel, dan zorgt dat voor een scheuring in de groep, en dat zal ik niet accepteren. In de kleedkamer moeten de neuzen één kant op staan. Ik heb al met het bestuur gesproken en dat steunt mij. De komende week zal ik met de aanvoerders overleggen.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |