Marquezquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:18 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Het kan toch zijn dat die over 2 jaar wel basis staat. Dan staat die bij de grootste club in de basis. En hij heeft nu denk ik een redelijk salaris voor enkele jaren. Niet verkeerd.
Zou mooi zijn als Barca 2 puntjes laat liggen vanavond.
EDIT: Zal wel niet. 0-1
Ik moet toegeven dat ik de details van dit conflict niet ken, maar deze gedachte kwam bij me op. Werd Barca-Real laatst niet door een Zweedse zender uitgezonden? Zou het kunnen dat de clubs de rechten voor uitzenden buiten Europa zelf verhandelen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:16 schreef jojomen4 het volgende:
Targa, dat is niet een excuus. VOlgens mij heeft heel Europa er last van. In Spanje zelf is het iig ook elke week een probleem (al denk ik dat ze daar wel bekeken kunnen worden).
Blijft gewoon jammer als we 1 seizoen lang geen voetbal kunnen kijken omdat 2 bedrijven een dispuut hebben. Ook jammer dat die rechter niet ff in een week of maand een besluit kan nemen. Dit is gewoon kut.
Nee man, goede tackel. Aanpakken die gasten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:44 schreef borisz het volgende:
Puyol, domme tackle
Edmilson weer terug is ook wel goed nieuws. Dit waren toch zn eerste minuten sinds zn blessure?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:57 schreef venomsnake het volgende:
Lichtpuntje is Bojan. Speelde erg goed!!
Henry trouwens ook.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:03 schreef alvarez het volgende:
[..]
Dit waren toch zn eerste minuten sinds zn blessure?
Hmmm... Ik zal binnenkort eens een boze mail naar sport1 sturen..quote:Op zondag 6 januari 2008 13:00 schreef AminBen het volgende:
gewoon gekeken op de Franse betaalzender Sport+,
En het zal de komende weken iets minder gaan als Sammy voor Kameroen uitkomt.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:00 schreef AminBen het volgende:
gewoon gekeken op de Franse betaalzender Sport+, kom er nu pas achter dat die gewoon ongeblokkeerd is op mijn sattelietontvanger![]()
Barca was trouwens wel slecht bezig, vooral in de eerste helft.
Ik geef mijn "excuus" gedachte nog niet helemaal op.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hmmm... Ik zal binnenkort eens een boze mail naar sport1 sturen..
quote:Opstelling
Iker Casillas
Sergio Ramos
Fabio Cannavaro (Ita)
Gabriel Heinze (Arg)
Marcelo (Bra)
Julio Baptista (Bra)
Mahamadou Diarra (Mli)
Wesley Sneijder (Ned)
Robinho (Bra)
Ruud van Nistelrooij (Ned)
Raúl
Wissels
Jerzy Dudek (Pol)
Miguel Torres Gómez
Fernando Gago (Arg)
Guti
Gonzalo Higuaín (Arg)
Javier Saviola (Arg)
Arjen Robben (Ned)
Dit is het niet eens waard om antwoord op te geven.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:15 schreef BonJovi het volgende:
tegen wie moeten ze?
Zijn reacties waar je je aan blijft ergeren zit je diep zeker?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:17 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dit is het niet eens waard om antwoord op te geven.
Het heet internet. Gebruik het.
absoluut.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zijn reacties waar je je aan blijft ergeren zit je diep zeker?
reageer dan niet droplul normaal staat het erop tegen wie ze moeten hier.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:17 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dit is het niet eens waard om antwoord op te geven.
Het heet internet. Gebruik het.
Daarom heb ik zo stronthekel aan dit schijtclubquote:Op zondag 6 januari 2008 19:52 schreef venomsnake het volgende:
Altijd hetzelfde liedje, kans na kans voor de tegenpartij en Madrid die er straks een maakt..
Madrid probeert wel maar kan niet, Zaragoza krijgt kansjes maar maakt ze niet af.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:15 schreef denthemen het volgende:
Hoe is het spelbeeld?
Nou als het spelbeeld zo is vrees ik, zonder t te willen jinxen, nu al voor een 89ste minuut frummelgoal van Real. "Als ie niet aan de ene kant valt, zal ie wel..."quote:
Je vergeet het woordje geluk.. want dat had Madrid vandaag!quote:Op zondag 6 januari 2008 20:36 schreef WeebI het volgende:
Een lesje efficiëntie en de beste doelman van de wereld, daar win je potjes mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |