Tsja zeer begrijpelijk vanuit Gronings oogpunt. Geld hebben ze genoeg en de sportieve prestaties zijn dit jaar weer uitstekend te noemen. Dan zal ik een prima speler als Silva ook niet tussentijds willen verkopen.quote:
Dus het ligt aan ons dat Maduro en Emanuelson slecht spelen?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:04 schreef Wooldoor het volgende:
Die jongen heeft tijd nodig laten we hem niet verzieken zoals Emanuelson en Maduro.
Dacht dat Maduro nog z'n best had gedaan om slecht te spelen afgelopen zaterdagquote:Inter-trainer Mancini vol lof over Maduro
De kampioen van Italië speelde afgelopen weekend in Dubai een oefenwedstrijd tegen Ajax. Het contract van de 22-jarige Maduro loopt aan het einde van dit seizoen af.
zoom - galleria Ajax en Inter speelden afgelopen weekend tegen elkaar in het kader van de Dubai Cup. Na een 2-2 eindstand namen de Italianen de penalty's beter. Inter-trainer Roberto Mancini was na afloop van de wedstrijd erg te spreken over het optreden van Ajacied Hedwiges Maduro. "Hij heeft kwaliteiten. Maduro maakte indruk op me, al speelde hij volgens mij niet op zijn gebruikelijke positie," aldus Mancini tegenover Sky Italia.
Maduro heeft een aflopende verbintenis bij Ajax. Afgelopen week verklaarde Inter-voorzitter Massimo Moratti dat de club genoodzaakt is zich op de transfermarkt te begeven door de vele blessures. "We zoeken naar een eenvoudige oplossing, vooral in economisch opzicht. Ik zie geen enkele reden waarom de versterking geen buitenlander zou kunnen zijn."
Wat dan? Een pot jodenkoeken?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:24 schreef Wooldoor het volgende:
Feyenoord had geinformeerd naar de prijs maar Groningen reageerde daarop door te zeggen dat Silva voor geen geld weg gaat.
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:25 schreef HansvanOchten het volgende:
Is er ergens op een radiozender een live verslag van de wedstrijd?
Of een soort van internet match center?
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=∂=sports&discipline=football
Dat Dubai Sports is via realplayer te bekijken. Ik zit nu naar die Arabische voorbeschouwing te kijken. Die vent kan lullenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:35 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoe werkt die rommel?
check de site onder het tabje SOFTWARE.. staat allesquote:Op maandag 7 januari 2008 14:35 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoe werkt die rommel?
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:45 schreef Urquhart het volgende:
John Jaakke gaat hem volgens mij in de studio bekend maken
Haha, dat gaat ook nergens overquote:Op maandag 7 januari 2008 14:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat Dubai Sports is via realplayer te bekijken. Ik zit nu naar die Arabische voorbeschouwing te kijken. Die vent kan lullen
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:48 schreef Urquhart het volgende:
Ze komen volgend jaar terug volgens Jaakke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |