je dan een oude speler binnenhaalt. Ajax denkt aan de toekomst en zo zijn de plannen volgens de directie blablaquote:
Slechte opvolger van Huntelaar, wel goed als back-up.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:17 schreef toma het volgende:
Kanu schittert nog steeds in de Premier League. Van mij mag ie komen.
Owja het is alweer maandag. Gaan ze wel winnen.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Om 15.00 uur tegen Stuttgart..
Ben ik de enige die deze niet snapt?quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 00:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ben ik de enige die deze niet snapt?
Dan werken de meesten mensen, waaronder ik.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Om 15.00 uur tegen Stuttgart..
Dat is het dan ook in Dubai.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:20 schreef toma het volgende:
ahh shit, dan ben ik nog aan het werk. Kunnen ze zo'n wedstrijd niet gewoon 's avonds spelen
En was die wedstrijd gisteren dan midden in de nachtquote:
6 uur en 9 uur misschienquote:Op maandag 7 januari 2008 01:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En was die wedstrijd gisteren dan midden in de nacht?
Oh dan was ie dus echt zo simpel als ik dachtquote:Op maandag 7 januari 2008 00:27 schreef Noshiba het volgende:
[..]
urby zijn imago is nu KUT en edgar z;n imago is bikkel en nu gaat urby zich proberen te kleden en gedragen etc als davids zodat hij op hem zou kunnen lijken!
quote:Op maandag 7 januari 2008 07:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oh dan was ie dus echt zo simpel als ik dacht
quote:"Tweede seizoenshelft voor Ajax anders"
Edgar Davids maakte zaterdag in een oefenduel met Internazionale zijn rentree voor Ajax. De middenvelder blikt in het AD vooruit, maar kijkt ook terug op zijn zware scheenkwetsuur. "Het waren hele lange dagen."
Davids herstelde in het Amerikaanse Atlanta. "'s Morgens vroeg het zwembad in, daarna nog twee of drie sessies per dag. Dan was ik rond zes uur klaar en ging ik weer naar huis. De dag daarop begon ik weer van voren af aan", zo vertelt Davids.
"Of ik het moeilijk heb gehad, de laatste maanden", herhaalt Davids de vraag. "Soms wel. Maar je moet je focussen. Achteraf is het me allemaal meegevallen. Ik wist wat het vooruitzicht was."
Davids verwacht veel van de komende seizoenshelft. "De tweede seizoenshelft zal er voor Ajax anders uitzien dan de eerste. Perez staat garant voor doelpunten. Hij is een rustfactor die Ajax nodig heeft."
"En mijn rol? Als ik weer op mijn oude niveau ben dan moet het lukken. We moeten vlammen om landskampioen te worden."
Zaterdag maakte hij zijn rentree in het duel met Inter. Bewust had hij niet gekozen om in het belofteteam al wedstrijdritme op te doen. "Wat heb ik daar aan? Als je de kans krijgt in zo'n toernooi tegen zo'n tegenstander mee te doen dan lijkt me dat leerzamer dan een wedstrijdje met het tweede", aldus Davids.
Een goede spits scouten, met Poepon als eerste backup. Huntelaar behouden gaat erg lastig worden, vrees ik.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:16 schreef Nashje het volgende:
Al die geruchten rond Huntelaar en Juventus doen mij helemaal niks. Ik weet zeker dat Huntelaar niet vertrekt in de winterstop. Als ik het mis heb eet ik m'n sok op. Toch zou er wel alvast mogen worden gekeken naar een talentvolle vervanger. Sowieso als back-up, want Urzaiz is helemaal niks, als opvolger. Maar ik zou het niet verkeerd vinden als Van Geel dit heeft uitgedokterd en er voor gaat kiezen Huntelaar ook het seizoen 2008/2009 bij Ajax te houden.
Maar wel lekker die Amsterdamse arrogantie. Zo van Rotterdam bouwt er eentje met een capaciteit van 70.000, doen wij toch lekker groter.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:25 schreef Schanulleke het volgende:
De gemeente als projectontwikkelaar. Is dat ooit goed gegaan?
Ben helemaal niet gecharmeerd van Poepon. Die mag wat mij betreft na dit seizoen definitief vertrekken. Huntelaar behouden gaat lastig worden inderdaad, maar kijk nou eens voor 1 keer naar het sportieve succes in plaats van het geld en heb lak aan de mekkerende aandeelhoudertjes. Huntelaar is vreselijk belangrijk voor Ajax. Als Davids en Huntelaar ook volgend seizoen bij Ajax spelen, zie ik die leegloop niet heel erg in.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:28 schreef Blight het volgende:
[..]
Een goede spits scouten, met Poepon als eerste backup. Huntelaar behouden gaat erg lastig worden, vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |