Maar 18 miljoen is gewoon teveel. Ajax is een club die het van zn jeugd moet hebben en die geen 18 miljoen uitgeeft aan 1 speler. Ik heb liever een speler van 18 uit Zweden of Brazilie waar we nog nooit van gehoord hebben en die ons verast door er 30 in te schieten in 1 seizoen.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:24 schreef Enchanter het volgende:
Als Huntelaar echt weg wil (en dat zie ik na dit seizoen ook wel gebeuren) is het dan niet verstandig van Ajax om alvast naar een vervanger te kijken.
Ajax kennende doen ze dat pas zodra Huntelaar verkocht is en dan is het meestal weer te laat , zitten we volgen seizoen opgescheept me Poepon.
Ondanks z'n idiote trekjes , zie ik graag Alves komen

Met Alves heb je wel meer zekerheid, voor 't zelfde geld is die speler waar we nog nooit van hebben gehoord een Gabrich.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:31 schreef toma het volgende:
[..]
Maar 18 miljoen is gewoon teveel. Ajax is een club die het van zn jeugd moet hebben en die geen 18 miljoen uitgeeft aan 1 speler. Ik heb liever een speler van 18 uit Zweden of Brazilie waar we nog nooit van gehoord hebben en die ons verast door er 30 in te schieten in 1 seizoen.

Voor het zelfde geld heb je een speler als Ibrahimovich of Litmanen. Met van der Zee is het netwerk over jonge talentjes in Brazilie alleen maar groter geworden neem ik aan. Dus waarom kopen wij geen talentvolle brazilianen zoals PSV al jaren doet?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Met Alves heb je wel meer zekerheid, voor 't zelfde geld is die speler waar we nog nooit van hebben gehoord een Gabrich.

Of een Rosenbergquote:Op zondag 6 januari 2008 21:40 schreef toma het volgende:
[..]
Voor het zelfde geld heb je een speler als Ibrahimovich of Litmanen. Met van der Zee is het netwerk over jonge talentjes in Brazilie alleen maar groter geworden neem ik aan. Dus waarom kopen wij geen talentvolle brazilianen zoals PSV al jaren doet?
 , als je mee wil strijden om het kampioenschap en ver wil komen in de CL , kan je geen gokjes gaan nemen met een of andere onbekende speler.
  , als je mee wil strijden om het kampioenschap en ver wil komen in de CL , kan je geen gokjes gaan nemen met een of andere onbekende speler. 

Ja, eens.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:40 schreef toma het volgende:
[..]
Voor het zelfde geld heb je een speler als Ibrahimovich of Litmanen. Met van der Zee is het netwerk over jonge talentjes in Brazilie alleen maar groter geworden neem ik aan. Dus waarom kopen wij geen talentvolle brazilianen zoals PSV al jaren doet?

Rosenberg was niet slecht. Hij paste alleen niet bij Ajax.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Of een Rosenberg, als je mee wil strijden om het kampioenschap en ver wil komen in de CL , kan je geen gokjes gaan nemen met een of andere onbekende speler.
2e ronde CL halen en je heb al een deel terug verdiend

da was gister. 22.55 op het sportjournaal.quote:

ah jammerquote:Op zondag 6 januari 2008 22:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
da was gister. 22.55 op het sportjournaal.
of live via sopcast of een ander internet programmatje.

is die nog niet met pensioen.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Opbokken met je 18 miljoen.

Is ook nergens voor nodig. Kan nog makkelijk een jaartje of twee mee in de Nederlandse competitie.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:14 schreef DANILXL het volgende:
[..]
is die nog niet met pensioen.
tering he

imiddels zit ie op de bank hoorquote:Op zondag 6 januari 2008 23:17 schreef toma het volgende:
Kanu schittert nog steeds in de Premier League. Van mij mag ie komen.

Omdat?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:34 schreef Houniet het volgende:
Kanu komt niet naar AFCA jongens

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |