inderdaadquote:Op maandag 7 januari 2008 16:49 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik zou het prijzengeld anders best graag op mijn bankrekening zien.
Aan de opstelling te zien namen ze het niet heel serieus.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:49 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik zou het prijzengeld anders best graag op mijn bankrekening zien.
quote:Ajax Nieuws
Het laatste nieuws over Ajax direct op jouw Google startpagina!
www.google.nl
Ajax weer verloren?
Reageer nu zelf! Ajax kampioen op je mobiel.
Als er iemand in de 7e minuut rood pakt, en je speelt met één centrumverdediger, dan wordt het een lastig verhaal hè.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:00 schreef HeatWave het volgende:
heb het niet gezien, maar kan me niet voorstellen dat er achterin lekker gespeeld is..
We speelden met drie verdedigers, waarvan er maar één een echte verdediger is (Colin) en die staat normaal gesproken niet eens in de basis. Hoewel hij het vandaag prima heeft gedaan. We hebben niet zoveel weg gegeven, dus ik ben redelijk tevreden over hoe er vandaag verdedigd is.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:00 schreef HeatWave het volgende:
heb het niet gezien, maar kan me niet voorstellen dat er achterin lekker gespeeld is..
Dat ookquote:Op maandag 7 januari 2008 17:04 schreef Urquhart het volgende:
En complimenten voor Gentenaar. Uitstekend gekeept.
Achterin zeker. Na het vertrek van Stam is de spoeling dun. Een centrale verdediger sowieso, en een linksback die kan concurreren met Urby zou ook geen kwaad kunnen.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Nou ok, dat valt dan opzich wel weer mee.
Maar er moet echt iemand bij nog...
AZ heeft toch geen afmakersquote:Op maandag 7 januari 2008 17:09 schreef Jasza het volgende:
Vermaelen en vd Wiel dus niet tegen az i guess, gaat weer lekker billenknijpen wordne achterin dan.
Of er moet nog een nieuwe komen
Dollar. En met de huidige stand van de dollar wil dat zeggen dat Ajax ongeveer één of twee pakjes sigaretten kan kopen van de winst.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:11 schreef Urquhart het volgende:
200 000 euro of 300 000 euro
Ze hebben toch geld zat, en ze willen niks uitgeven...dus wat dat betreft geen probleem.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:16 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Dollar. En met de huidige stand van de dollar wil dat zeggen dat Ajax ongeveer één of twee pakjes sigaretten kan kopen van de winst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |