Als je weet dat je je grenzen niet meer in het oog kunt houden als je teveel alcohol op hebt, en je wil gewoon niet vreemdgaan, dan moet je ook geen fles wijn leegzuipen. Je kunt altijd in verleiding komen, sure, maar dingen doen waardoor je weet dat het meer gevaar oplevert en het daadwerkelijk doen is een heel ander verhaal.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:33 schreef Electrical-Storm het volgende:
[..]
Een van de weinige details die me is bijgebleven (de rest kon ik niet aanhoren) is dat ze het redelijk snel heeft 'afgebroken' en zichzelf naar huis heeft laten brengen toen ze besefte waar ze mee bezig was. Ander saillant detail: ze had een fles wijn uit haar kerstpakket in een uur tijd opgezopen. Anyway, het was te laat en het zijn weliswaar verzachtende omstandigheden maar ze heeft het er wel op aan laten komen
Zeker mee eens, daarom is dat balletje ook niet voor ons opgegaanquote:Op maandag 7 januari 2008 14:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je weet dat je je grenzen niet meer in het oog kunt houden als je teveel alcohol op hebt, en je wil gewoon niet vreemdgaan, dan moet je ook geen fles wijn leegzuipen. Je kunt altijd in verleiding komen, sure, maar dingen doen waardoor je weet dat het meer gevaar oplevert en het daadwerkelijk doen is een heel ander verhaal.
Je moet de kat niet op het spek binden natuurlijk.
Zeker het feit dat je er een halve week (dat is 72 uur!!!) ervoor nog bij haar was, maakt het des te bezwaarlijker.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:42 schreef Electrical-Storm het volgende:
[..]
Zeker mee eens, daarom is dat balletje ook niet voor ons opgegaan
Daarnaast, de verzachtende omstandigheden worden weer 'ongedaan gemaakt' door de verzwarende omstandigheid dat ik nog geen halve week daarvoor bij haar was. Godsamme en die tickets zijn al zo duur
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:17 schreef Roquefort het volgende:
Pff, wat een hoop moraalridders in dit topic weer.
Tsja, laten we dan de inquisitie er maar bij roepen ja... en ons eigen geluk afbreken. What a price to pay!
O god daar heb je er weer zo`n 1 die denkt dat zijn levensvisie de enige waarheid isquote:Op maandag 7 januari 2008 14:48 schreef toine999 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
IID wat een stel pubers. Met dt soort discussies hoor je altijd 1 deel van het verhaal. Ik zou Mevr. Mej. in kwestie haar kant ook wel willen horen. Maar om hier een beetje te gaan zitten janken en nergens een schuldvraag bij je zelf neer te leggen vind ik wel wat. Laat ik het zo zeggen, ik heb ook veel verdriet en teleurstelling in mijn leven gekend.
Feit blijft ook dat ik daar deels de oorzaak van ben. Feit ook is dat me dat nooit zal overkomen dat mijn partner vreemd gaat. Ik heb namelijk een op afstand bedienbare Trace and Tracker bij haar ingebracht. Na lichamelijk contact krijg ik een SMS
Misschien is het dan echt zoals eerder in dit topic gezegd: je neukt gewoon beroerd?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:04 schreef Electrical-Storm het volgende:
[..]
Nogmaals, het is een halve week gebeurd nadat ik 2 weken bij haar ben langsgeweest... In die twee weken hebben we vaak genoeg de liefde bedreven, dus ik mag aannemen dat de spanning (de noodzakelijke drang) er voor haar even af was... Ik begrijp je punt, maar dan had dit niet vlak na mijn komst mogen gebeuren...
Fucking hell, ik heb alles voor haar gedaan! Nooit maar dan ook nooit heb ik haar vertrouwen geschaad, ik heb haar de vrijheid gegeven om te doen en laten wat ze wil binnen bepaalde 'fatsoensgrenzen'. Ik heb haar laten gaan naar het buitenland zonder haar te claimen, ik heb haar alles gegund. Ik heb haar bijna iedere dag overtuigd van mijn gevoelens voor haar en ik ben haar komen opzoeken op dat godvergeten tyfuseiland! Ook niet iets dat je zomaar doet als arme student met een relatie die je toch niet al te serieus neemt. En als ze wat bij me tekort kwam had ze dat kunnen communiceren, maar zoals ik het altijd heb meegekregen zaten we redelijk op 1 lijn en was ik alles wat ze zichzelf kon wensen... En nu moet ik het volgens jou de schuldvraag bij mezelf neerleggen????quote:Op maandag 7 januari 2008 14:48 schreef toine999 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
IID wat een stel pubers. Met dt soort discussies hoor je altijd 1 deel van het verhaal. Ik zou Mevr. Mej. in kwestie haar kant ook wel willen horen. Maar om hier een beetje te gaan zitten janken en nergens een schuldvraag bij je zelf neer te leggen vind ik wel wat. Laat ik het zo zeggen, ik heb ook veel verdriet en teleurstelling in mijn leven gekend.
Feit blijft ook dat ik daar deels de oorzaak van ben. Feit ook is dat me dat nooit zal overkomen dat mijn partner vreemd gaat. Ik heb namelijk een op afstand bedienbare Trace and Tracker bij haar ingebracht. Na lichamelijk contact krijg ik een SMS
Scorpie; volgens mij ben jij de enige hier die denkt dat zijn levensvisie de enige waarheid is hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
O god daar heb je er weer zo`n 1 die denkt dat zijn levensvisie de enige waarheid is
Grow up, leer ermee leven dat mensen andere visies op het leven hebben als jij. Blijkbaar kan je er gewoon niet mee omgaan, zoveel frustratie druipt er van deze post af
Ik zou zeggen; zoek een vriendin die je visie deelt en word gelukkig, maar ga in godsnaam niet meer hier posten, je bijdrage is alles behalve constructief.
Dat zegt helemaal niemand hierquote:Op maandag 7 januari 2008 15:00 schreef Electrical-Storm het volgende:
[..]
En nu moet ik het volgens jou op mezelf gaan betrekken????
Jongen rustig aan. Er lopen hier mensen met verschillende meningen etc etc. Dat hou je toch altijd.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:00 schreef Electrical-Storm het volgende:
[..]
Fucking hell, ik heb alles voor haar gedaan! Nooit maar dan ook nooit heb ik haar vertrouwen geschaad, ik heb haar de vrijheid gegeven om te doen en laten wat ze wil binnen bepaalde 'fatsoensgrenzen'. Ik heb haar laten gaan naar het buitenland zonder haar te claimen, ik heb haar alles gegund. Ik heb haar bijna iedere dag overtuigd van mijn gevoelens voor haar en ik ben haar komen opzoeken op dat godvergeten tyfuseiland! Ook niet iets dat je zomaar doet als arme student met een relatie die je toch niet al te serieus neemt. En als ze wat bij me tekort kwam had ze dat kunnen communiceren, maar zoals ik het altijd heb meegekregen zaten we redelijk op 1 lijn en was ik alles wat ze zichzelf kon wensen... En nu moet ik het volgens jou op mezelf gaan betrekken????
Ja, herhaal een op zichzelf al zwakke grap nog evenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:54 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Misschien is het dan echt zoals eerder in dit topic gezegd: je neukt gewoon beroerd?
IDD Mischien wel een goed begin. Ik vind het rot voor je, maar ga me niet wijs maken dat je liever getrouwd zou zijn geweest al wel 10 jaar drie kinderen op je achterbank zitten en dan er achter komen dat ze toch niet helemaal monogaam is geweest die laatste 10 jaar.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:00 schreef Electrical-Storm het volgende:
[..]
.............................
En nu moet ik het volgens jou op mezelf gaan betrekken????
Zo zie ik vreemdgaan dus niet.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:41 schreef Scorpie het volgende:
@Roquefort,
Waarom praten we eigenlijk consequent over "fouten", want het vreemdgaan als een fout bestempelen in plaats van een moedwillige actie (want dat is het gewoon), maakt het makkelijker om dit te "vergeven en vergeten".
Ik zie vreemdgaan niet als fout. Ik zie vreemdgaan als een doelbewuste actie, al dan niet uit onvrede of onmacht in de huidige relatie, erop gericht om de eigen relatie schade aan te richten.Fouten maken doet iedereen, vreemdgaan is een ander verhaal.
Bedoel jij dat jij het liever na 10 jaar weet?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:07 schreef toine999 het volgende:
[..]
IDD Mischien wel een goed begin. Ik vind het rot voor je, maar ga me niet wijs maken dat je liever getrouwd zou zijn geweest al wel 10 jaar drie kinderen op je achterbank zitten en dan er achter komen dat ze toch niet helemaal monogaam is geweest die laatste 10 jaar.
Nou dan ben je pas echt veel beter af.
Het lijkt er mij op dat je ex vriendin in kwestie op het matje door jouw is geroepen, door mail verkeer te lezen die prive is. Nou mooie relatie..................
Gefeliciteerd, je "Principes" hebben het gewonnen. Toch jammer dat juist jij de enige vrouw hebt getroffen in Nederland die ooit vreemd is gegaan. Erg sneu.
Buitengewoon sterk staaltje van de pot die de ketel verwijt, scorpie!quote:Op maandag 7 januari 2008 14:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
O god daar heb je er weer zo`n 1 die denkt dat zijn levensvisie de enige waarheid is
Grow up, leer ermee leven dat mensen andere visies op het leven hebben als jij. Blijkbaar kan je er gewoon niet mee omgaan, zoveel frustratie druipt er van deze post af
Ik zou zeggen; zoek een vriendin die je visie deelt en word gelukkig, maar ga in godsnaam niet meer hier posten, je bijdrage is alles behalve constructief.
kan best hoor. iets sluimert al een tijdje, maar het wordt niet geadresseerd; dan gaat toch een keer de deksel van de beerput en dan ineens zit je in een stroomversnelling.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:04 schreef CoolGuy het volgende:
Echter, zij stelt dat ze dat gevoel van 'wat er nog meer is' is gekomen in 24 uur (letterlijk) en in die 24uur was het ook uit. Daar heb ik wat meer moeite mee. Het zal best kunnen, maar ik vind dat vreemd.
Vind je het gek dat je vriendin dan iemand zoekt die de knopjes wel kan vinden?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:16 schreef CoolGuy het volgende:
geweldig, al de 3e keer de verkeerde knop.
Jazeker, het kan best zijn dat het idee dat ze op eigen benen wilde staan en wilde ontdekken wat er nog meer is al langer speelde. Echter, ik wist er niets van tot 1 dag voor het uit was. Dat zij dat idee al langer had, dat zou heel goed kunnen, maar zo heeft ze het mij niet uitgelegd.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
kan best hoor. iets sluimert al een tijdje, maar het wordt niet geadresseerd; dan gaat toch een keer de deksel van de beerput en dan ineens zit je in een stroomversnelling.
Dat was het probleem nietquote:Op maandag 7 januari 2008 15:19 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je vriendin dan iemand zoekt die de knopjes wel kan vinden?
Alleen relaties tussen infantielen misschien?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:02 schreef sanger het volgende:
Sommige relaties worden beter door vreemdgaan....
Als het echt je droomvrouw is zou ik proberen het haar te vergeven
En dat is dus precies de instelling die ik NIET heb. Ik hou van haar, ik wil haar, zij was niet 'een neukertje', zij was mijn vriendin, met alle positieve en negatieve punten. Die wil ik, niet een of ander neuksletje.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Alleen relaties tussen infantielen misschien?
Dumpen die vuile teringhoer. Ze is niet te vertrouwen, dat heeft ze nu dus wel duidelijk gemaakt. Heb je niks aan. Even doorbijten en dan opzoek naar een nieuw neukertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |