Dat heeftie gedaanquote:Op maandag 7 januari 2008 13:18 schreef loveli het volgende:
Waarom heb je haar niet op de man af gevraagd wat er was? Het is duidelijk dat je voelde dat er iets niet klopte, anders had je haar mail niet gelezen.
Maar gast, serieus, sterkte man.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:22 schreef Electrical-Storm het volgende:
Wat Scorpie zegt...
Iets wat ik me zeker bedenk... Het wrange is alleen, het meisje die mij dit heeft geflikt ken ik niet. 2,5 jaar heb ik een relatie gehad met iemand die goudeerlijk en open was over alles, daar ben ik van overtuigd! In mijn belevening is zij nu dood, en DAT is waar ik niet mee kan leven. Dat klote-eiland met die tyfus-moraal heeft haar overhoop gehaald, haar veranderd tot een persoon die zij niet is... Nu wel dus, en zo'n sloerie verdien ik zeker niet. Alleen de oude haar mis ik vreselijk, ik zou een nier afstaan omwille van dat het allemaal was zoals het was voordat ze ging...quote:Op maandag 7 januari 2008 13:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar gast, serieus, sterkte man.
Je moet je maar bedenken dat ze jou uiteindelijk niet waard was, en dat je beter verdient dan zo`n figuur.
Heb je nog contact met haar gehad?
Vast niet... Al die praat kwam vooral van haar kantquote:Op maandag 7 januari 2008 13:27 schreef Nouk het volgende:
"Het waren de mooiste jaren van mijn leven, en ik voelde me volmaakt met haar aan mijn zijde. "
Misschien kreeg ze het toch een beetje benauwd hoor van dit soort zinnen, het klinkt echt TE.
Mensen veranderen nu eenmaal. Daarom is het ook zo verdomd lastig om te zeggen dat je je leven lang bij 1 iemand blijft. Mensen groeien uit elkaar, that stuff happens.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:30 schreef Electrical-Storm het volgende:
[..]
Iets wat ik me zeker bedenk... Het wrange is alleen, het meisje die mij dit heeft geflikt ken ik niet. 2,5 jaar heb ik een relatie gehad met iemand die goudeerlijk en open was over alles, daar ben ik van overtuigd! In mijn belevening is zij nu dood, en DAT is waar ik niet mee kan leven. Dat klote-eiland met die tyfus-moraal heeft haar overhoop gehaald, haar veranderd tot een persoon die zij niet is... Nu wel dus, en zo'n sloerie verdien ik zeker niet. Alleen de oude haar mis ik vreselijk, ik zou een nier afstaan omwille van dat het allemaal was zoals het was voordat ze ging...
We hebben alleen gesmst, ze wil weten waar ze aan toe is... Maar ze kan van mij niet verwachten dat ik binnen een paar dagen met de waarheid op de proppen kom terwijl zij nu al een maand met de waarheid aan het sjoemelen is. Ik heb terug gesmst dat het over is, en zoals ik er nu over denk voorgoed...
[..]
Vast niet... Al die praat kwam vooral van haar kant
Ik denk niet dat ze compleet veranderd is hoor...quote:Op maandag 7 januari 2008 13:30 schreef Electrical-Storm het volgende:
[..]
Iets wat ik me zeker bedenk... Het wrange is alleen, het meisje die mij dit heeft geflikt ken ik niet. 2,5 jaar heb ik een relatie gehad met iemand die goudeerlijk en open was over alles, daar ben ik van overtuigd! In mijn belevening is zij nu dood, en DAT is waar ik niet mee kan leven. Dat klote-eiland met die tyfus-moraal heeft haar overhoop gehaald, haar veranderd tot een persoon die zij niet is... Nu wel dus, en zo'n sloerie verdien ik zeker niet. Alleen de oude haar mis ik vreselijk, ik zou een nier afstaan omwille van dat het allemaal was zoals het was voordat ze ging...
We hebben alleen gesmst, ze wil weten waar ze aan toe is... Maar ze kan van mij niet verwachten dat ik binnen een paar dagen met de waarheid op de proppen kom terwijl zij nu al een maand met de waarheid aan het sjoemelen is. Ik heb terug gesmst dat het over is, en zoals ik er nu over denk voorgoed...
[..]
Ik ben blij dat ik niet zo inelkaar zit. Ik praat het niet goed maar...... als het echt alleen om sex ging (zonder verdere gevoelens) zou mijn relatie niet over zijn (en al helemaal niet als het mijn droomprins is/was).quote:Op maandag 7 januari 2008 13:30 schreef Electrical-Storm het volgende:
[..]
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. De TS geeft al aan dat hij dit gedrag nooit van haar zou verwachten.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:37 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze compleet veranderd is hoor...
Ze is dezelfde persoon, alleen heeft ze iets doms gedaan.
En IEDEREEN maakt fouten!quote:Op maandag 7 januari 2008 13:37 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze compleet veranderd is hoor...
Ze is dezelfde persoon, alleen heeft ze iets doms gedaan.
Met praten gaat haar vreemdgaan niet opeens weg ofzo. En ook haar verraad aan de relatie niet. En ook niet haar leugens erover niet.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet zo inelkaar zit. Ik praat het niet goed maar...... als het echt alleen om sex ging (zonder verdere gevoelens) zou mijn relatie niet over zijn (en al helemaal niet als het mijn droomprins is/was).
Praat eerst eens met elkaar (en dan niet over de telefoon)!
Dat betekent toch niet dat het een ander mens is.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. De TS geeft al aan dat hij dit gedrag nooit van haar zou verwachten.
Blijkbaar is er in die setting waarin ze zit iets in haar veranderd waardoor ze nu wel overstag gaat voor avances van een ander, en hier thuis niet.
Ja, en de TS zit daar blijkbaar niet op te wachten, een vriendin vol duistere verrassingen.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat het een ander mens is.
Ik vind dat toch altijd zo'n onzin.
Als ik iets doe wat mensen niet van me verwachten, ben ik toch niet ineesn een ander mens? Dan heb ik gewoon iets gedaan wat niet van me verwacht werd.
Nee, praten heeft het nut dat je allebei kan vertellen hoe je je voelt, als je je partner niet kwijt wil(als vreemdganger of "slachtoffer"quote:Op maandag 7 januari 2008 13:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Met praten gaat haar vreemdgaan niet opeens weg ofzo. En ook haar verraad aan de relatie niet. En ook niet haar leugens erover niet.
Wat heeft praten voor zin? Haar beweegredenen horen? Heeft niet zoveel nut imo.
Als dat zo afgesproken is is het prima ja. Maar het komt op mij over alsof de ex van TS van te voren zoiets nooit zou willen afspreken omdat ze dat toch niet nodig had etc.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:47 schreef Semisane het volgende:
Zeg, wat ik me afvraag he, is het niet heel onrealistisch te denken dat als 2 personen 5 maanden lang gescheiden zijn, op behoorlijke afstand, dat beide de gehele tijd geen sex zullen hebben?
Niet om bot te zijn en persoonlijk ook niet in zo'n situatie gezeten, maar je kan toch niet verwachten dat iemand 5 maanden of langer als een geheel onthouder door het leven gaat? Of moet je zoets gewoon verwachten van je partner? Is hetgene wat ik zeg een taboe en denkt men er liever niet over na?
Ik kom hierop omdat een koppel wat ik kende ook een jaar lang op grote afstand van elkaar leefde, de 1 bleef in mexico-city (waar ze wonen) en de ander ging stage lopen in Duitsland. Ja idd of all places..., maar gezien het feit dat ze alle twee er over eens waren dat je niet een jaarlang of in iedergeval maanden lang zonder sex kon, ze van elkaar accepteerde dat het kon gebeuren dat ze een slippertje konden maken, zolang het "safe" gebeurde...ze zijn nog bijelkaar..dus blijkbaar werkte het voor hun.
Anyways...had de TS realistische verwachtingen van zijn vriendin of was de TS naief in zijn "eis" dat ze geen sex met anderen mochten hebben in die 5 maanden?![]()
Ik gooi maar even een balletje op
De TS weet dat heus allemaal al. Hij hoeft niet tot in den treure te horen dat het haar spijt dat hij erachter is gekomen (want dat is waar ze werkelijk spijt om heeft; het uitkomen van haar slippertje).quote:Op maandag 7 januari 2008 13:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, praten heeft het nut dat je allebei kan vertellen hoe je je voelt, als je je partner niet kwijt wil(als vreemdganger of "slachtoffer") kun je dat vertellen, ik houd van je, sorry andersom, je hebt mijn vertrouwen zo beschaamd dat ik niet weet of het ooit nog goed kan komen, als ik dat al zou willen. enzenzenz.
Dat klopt, in mijn geval had ik op oudjaarsavond nooit gedacht dat het 2 dagen later voorbij zou zijn. Ze gedraagt zich nu anders ja, afstandelijker etc etc. Zoals ze nu doet is ze totaal anders dan hoe ik haar al die tijd heb gekend, zo aanhankelijk etc, daar is weinig tot niets meer van te merken.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat het een ander mens is.
Ik vind dat toch altijd zo'n onzin.
Als ik iets doe wat mensen niet van me verwachten, ben ik toch niet ineesn een ander mens? Dan heb ik gewoon iets gedaan wat niet van me verwacht werd.
Als hij niet meer wil praten was ze ook niet zijn droomvrouw!quote:Op maandag 7 januari 2008 13:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De TS weet dat heus allemaal al. Hij hoeft niet tot in den treure te horen dat het haar spijt dat hij erachter is gekomen (want dat is waar ze werkelijk spijt om heeft; het uitkomen van haar slippertje).
En hoe iedereen zich voelt kunnen ze beiden wel raden, boos, gekwetst, vertrouwen beschaamd, you name it. Dat zijn geen dingen waarvoor je nou echt eens moet praten , want daar hebben beiden geen zak aan. Dus, waarom zouden ze nog moeten praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |