het punt is in ieder geval wel dat je er ziek van wordt, al is het alleen maar je eigen 'aanstellerij'quote:Op zondag 6 januari 2008 17:18 schreef Pheno het volgende:
Niet alleen op zondag, maar als ik mensen op een nieuwjaarsreceptie zie en iedereen zegt dat ik er slecht uit zie....het zweet staat op mijn voorhoofd. En ik ben bang voor de uitslag: u stelt u aan.
Als ze dat zeggen, zijn ze helemaal gek.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:18 schreef Pheno het volgende:
Niet alleen op zondag, maar als ik mensen op een nieuwjaarsreceptie zie en iedereen zegt dat ik er slecht uit zie....het zweet staat op mijn voorhoofd. En ik ben bang voor de uitslag: u stelt u aan.
er moeten ook programma;s gecontrolleerd worden, t is niet alleen opnemenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
huh
Waarom ben je dan nog aan het werk
Je weet toch van te voren al welke programma's er komen en welke je op moet nemen
Of is het in geval van nood er een journaal tussen gepropt moet worden dan jij op her 'record'-knopje moet drukken
Ik kijk mijn gevoel nog even aan. En anders maar weer naar het ziekenhuis. Zonder tussenkomen van huisarts(post), want als er geen hoge koorts en/of bloed vloeit doen die niets.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ze dat zeggen, zijn ze helemaal gek.![]()
Jij weet alleen hoe en wat je voelt, dus aanstellen kan het niet zijn.
mag ik vragen wat nu op dit moment dan het probleem is?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk mijn gevoel nog even aan. En anders maar weer naar het ziekenhuis. Zonder tussenkomen van huisarts(post), want als er geen hoge koorts en/of bloed vloeit doen die niets.
Pheno, niet voor t een of t ander.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:42 schreef Pheno het volgende:
Ach, ik ga ook niet, ze vinden toch niets. En ik wil die lijers van een verzekering ook geen geld geven omdat ik het nodig vond mijn eigen risico te verspelen. Ik bel morgen de huisarts voor een doorverwijzing.
Sjowhan word modquote:Op zondag 6 januari 2008 17:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Idd
Ik vind ook dat het te lang duurt, maarja, maak dat de huisarts maar duidelijk.
dat heb ik 3 jaar gehad met mijn pols, om uiteindelijk te horen dat er weldegelijk iets aan de hand is en ermee geholpen te zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 17:50 schreef Sjowhan het volgende:
Volgens mij heeft Ph. zich al een aantal keren laten nakijken, maar steeds weer moeten aanhoren dat hij niets heeft.
Hoe heb jij dat gedaan dan? Constant zeuren? Extra onderzoeken vragen?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik 3 jaar gehad met mijn pols, om uiteindelijk te horen dat er weldegelijk iets aan de hand is en ermee geholpen te zijn
de aanhouder wint
second opions aangevraagd bij ander ziekenhuis. extra scan aan laten vragen.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat gedaan dan? Constant zeuren? Extra onderzoeken vragen?
en en en ? hebik gelijk?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Sjowhan word mod
hij kan laaaaaat door slotjes heenposten
t viel mij ook al op ja!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Sjowhan word mod
hij kan laaaaaat door slotjes heenposten
Kut smoesquote:Op zondag 6 januari 2008 17:42 schreef Pheno het volgende:
Ach, ik ga ook niet, ze vinden toch niets. En ik wil die lijers van een verzekering ook geen geld geven omdat ik het nodig vond mijn eigen risico te verspelen. Ik bel morgen de huisarts voor een doorverwijzing.
Dat heb ik al 2x gedaan. Maar die huisartsen die daar zitten hebben ook niets gevonden. Ik ben er gistermorgen nog geweest.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:11 schreef Ynske het volgende:
je kunt toch ook contact opnemen met de HAP?
volgens mij moet je altijd je eigen risico betalen, en dus ook een stukje van t ziekenhuisbezoek.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:17 schreef qu63 het volgende:
toch belachelijk dat je je nu tegen laat houden omdat je 150 euro moet lappen
en als je je via huisarts door laat verwijzen hoef je niks te betalen
ohjaquote:Op zondag 6 januari 2008 18:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij moet je altijd je eigen risico betalen, en dus ook een stukje van t ziekenhuisbezoek.
maar als het nu steeds vooruit geschoven word, is het blijkbaar niet erg genoeg. Anders hadden ze lijkt me wel al in t ziekenhuis gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |