gechecked enquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:35 schreef Hulkio het volgende:
Oftewel The Crow.
Lonewolf2003 + 1quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ben heel erg geneigd om Videodrome te zeggen, maar ik weet niet waarom. Heb de film nog nooit gezien
Je mag dan wel de baas zijn, maar je moet wel de regels lezen...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:37 schreef Danny het volgende:
http://imdb.com/title/tt0099365/
ik denk ik help ff
Was trouwens een boutfilm imo. Ben ik gvd nog voor naar de bios geweest ook
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:37 schreef Danny het volgende:
ik denk ik help ff
welke regels? Die scenes zijn stuk voor stuk herkenbaar uit die film. Als vervolgens niemand de film blijkt te kennen kan ik wel alleen de titel neerplempen maar daar heb je niet zoveel aan. Ik denk ik doe er een linkje bijquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je mag dan wel de baas zijn, maar je moet wel de regels lezen...
Stel dan een makkelijke vraag ofzo....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:46 schreef Danny het volgende:
[..]
welke regels? Die scenes zijn stuk voor stuk herkenbaar uit die film. Als vervolgens niemand de film blijkt te kennen kan ik wel alleen de titel neerplempen maar daar heb je niet zoveel aan. Ik denk ik doe er een linkje bij
Heb 'm nog op video ergens op zolder liggen. Vraag me niet waarom ik 'm ooit gekocht heb. Waarschijnlijk omdat ik toen in een videotheek werkte en er goeikoop aan kon komen. Heb nog een shitload videobanden. Esselte video, gele hoes met op de voorkant darkman in oranje letters. Op de achtergrond iets van een explosie. Heb de hoes al 15 jaar niet meer gezien, maar you can take the boy out of the videotheek but you can never take the videotheek out of the boy he
edit: laat dat uur wachten op een nieuwe maar zitten. Kwam hier toevallig terecht en heb niet direct een vraag klaarstaan.
denk wel ff na danquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:49 schreef Patch het volgende:
[..]
Stel dan een makkelijke vraag ofzo....
en welke heb ik gebroken?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:50 schreef wyccie het volgende:![]()
Dannyboy, jouw forum heeft een policy. Dit spelletje heeft spelregels.
tot dusver niks...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:51 schreef Danny het volgende:
[..]
denk wel ff na dan
[..]
en welke heb ik gebroken?
ervan uitgaande dat ie echt wel wist welke film het was....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:37 schreef Danny het volgende:
ik denk ik help ff
Je mag niet opzoeken. Dus? Heb ik ook niet gedaan. Ik zie Darkman en besluit er een link bij te pakken. Lijkt me iets anders dan zoeken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:50 schreef Flitspaal het volgende:
Ik probeer ook altijd IMDb-nummers uit mijn hoofd te leren van de films die ik gezien heb.
Veel minder werk dan Openingsposts te lezen.
+1quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:55 schreef Patch het volgende:
Walley World?
Ik geloof ook echt wel dat hij het wist. Maar om nou zo de link te posten.... dat is zo... ja...wat is het?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:52 schreef Patch het volgende:
ervan uitgaande dat ie echt wel wist welke film het was....
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:56 schreef Patch het volgende:
Of Las Vegas?
als ik de volgende keer een film opzoek zal ik geen linkje plaatsen, ok?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik geloof ook echt wel dat hij het wist. Maar om nou zo de link te posten.... dat is zo... ja...wat is het?
voor de duidelijkheidquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:57 schreef Danny het volgende:
als ik de volgende keer een film opzoek zal ik geen linkje plaatsen, ok?
wordt 'er mogen geen linkjes geplaatst worden' dan ook in de regels opgenomen? Staat er nu niet in namelijk. Er staat dat je niet mag opzoeken, niet dat je geen linkjes mag plaatsen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |