quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:20 schreef Vitamine_C het volgende:
Zo wat is dit apart, om 11.20 radio 1 luisteren om Feyenoord-PSV te volgen
Ligt beetje aan manier waarop je speelt natuurlijk. Nu op de counter zou ik ook liever lazo hebben alhoewel ik geen fan van 'm ben.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:17 schreef HeyFreak het volgende:
hoe is het toch mogelijk dat Koevermans, met 2x zoveel doelpunten als Lazovic, toch steeds op de bank zit?
Die valt inderdaad zwaar tegen. Dat hij in Duitsland altijd bij Wolfsburg gespeeld heeft en nooit vetrokken is naar een grotere Duitse club was misschien al een teken aan de wand.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:53 schreef R4V3 het volgende:
Ben toch blij dat Hofland niet terug naar PSV is gekomen. Die jongen komt echt tekort.
Dzsudzsák speelde goed maar iets te zelfzuchtig..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:58 schreef Leso_Varen het volgende:
PSV kan misschien beter weer es een beetje gaan afmaken, en Dsuzdak (ofzoiets) speelde volgens LdL best goed.
Dat dus!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:57 schreef mcyodogg het volgende:
Volkomen verdiende overwinning uiteraard.
Jongens hebben echt goed gespeeld. Vond niemand echt zwak spelen. Afellay uitblinker, daarna Simons. Ook complimenten aan Marcellis en Salcido want waar was Makaay? Dzsudzsak kan terugkijken op een prima debuut, al was hij wat zelfzuchtig soms.
Enige waar ik me kapot aan ergerde was dat PSV de pot niet op slot gooide, want er waren wel 5, 6 mogelijkheden om dat te doen.
Maar fantastisch gedaan vandaag!
Die jonge heeft zeker wel potentie, dat kun je vandaag wel zien.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dzsudzsák speelde goed maar iets te zelfzuchtig..
Tsja die wou ook meteen zijn debuut een doelpunt meepikken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dzsudzsák speelde goed maar iets te zelfzuchtig..
Amen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:57 schreef mcyodogg het volgende:
Volkomen verdiende overwinning uiteraard.
Jongens hebben echt goed gespeeld. Vond niemand echt zwak spelen. Afellay uitblinker, daarna Simons. Ook complimenten aan Marcellis en Salcido want waar was Makaay? Dzsudzsak kan terugkijken op een prima debuut, al was hij wat zelfzuchtig soms.
Enige waar ik me kapot aan ergerde was dat PSV de pot niet op slot gooide, want er waren wel 5, 6 mogelijkheden om dat te doen.
Maar fantastisch gedaan vandaag!
Wat zei die snor dan allemaal over psv?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:02 schreef ganzenherder het volgende:
geweldig, niet verwacht dat er zo goed gespeeld zou worden![]()
Derksen ook zijn mond gesnoerd voorlopig
Ben benieuwd wat hij morgen te zeggen heeft als Reker aanschuiftquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat zei die snor dan allemaal over psv?
Altijd zeiken die vent :'0
Nou verrassen denk dat ze sowieso een kans hebben. Ajax is ook niet in beste doen..quote:
Kijk maar uit, Excelsior heeft van Ajax gewonnenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben echt zo blij nu
Zin in morgen..Ajax-AZ
En komende weken moet er gewoon gewonnen worden van VVV, Sparta, Excelsior..
Dat weet ik. Maar Davids mist nog wel wat ritme, Perez is natuurlijk wel belangrijk..Maar de verdediging is nog steeds niet geweldig. Denk wel dat Dembele het de ajaxdefensie moeilijk gaat maken...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:21 schreef patrickt37 het volgende:
Goede overwinning. Feli.
@Paaskonijn, vergeet niet dat Ajax weer een paar spelers terug heeft.
En natuurlijk Perez.
VVV en Sparta gelijk tegen Ajax..Ohnoo wat een onderschatting van mequote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk maar uit, Excelsior heeft van Ajax gewonnen![]()
![]()
!!!!!!!
idd, word er bang vanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
VVV en Sparta gelijk tegen Ajax..Ohnoo wat een onderschatting van me![]()
Waarom ging iedereen eigenlijk naar Aissati, Sef weet het ook niet en zou het morgen vragen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, word er bang van
[ afbeelding ]
je moet maar eens opletten op de voorspellingen van Derksen. telkens als hij een topper moet voorspellen dan komt het omgekeerde uit. perfect voor de totoquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:02 schreef ganzenherder het volgende:
Ziet er comfortabel uitquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, word er bang van
[ afbeelding ]
Bakkal liep naar Aissati, de rest liep gewoon Bakkal achternaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom ging iedereen eigenlijk naar Aissati, Sef weet het ook niet en zou het morgen vragen.
Ik snap niet wat mensen nou tegen Gomes hebben. Op zn hoogst dat ie te goed is ofzo maar verder speelt ie altijd fair en laat zich nooit negatief uit over andere clubs of spelersquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning,
Dik verdiend. We speelde vanaf het begin de zelfde opstelling denk ik
4-5-1
Maar bij ons kwam er gewoon niks uit.
Alleen was het wel heel bizar hoeveel aanstekers die Gomes kon terugkoppen.
Echt meer dan 20 ofzo,![]()
Voor zo speler moet je respect hebben vind ik. Timmer was de beste bij ons
Ben bang dat dat het probleem is; wijs mij 1 keeper aan in Nederland die beter is....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen nou tegen Gomes hebben. Op zn hoogst dat ie te goed is ofzo maar verder speelt ie altijd fair en laat zich nooit negatief uit over andere clubs of spelers
Dat was daarvoor al hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:23 schreef xFriendx het volgende:
Hopen jullie morgen op winst van AZ omdat het voor jullie zelf beter uit zou komen of zijn we door de Alves-soap nu door een ieder gehaat?
Maakt me niet uit, zo lang Ajax maar niet wint. Plus ik wil gewoon weer een lekkere pot voetbal zien met alle ingrediënten die bij een 'topper' horen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:23 schreef xFriendx het volgende:
Hopen jullie morgen op winst van AZ omdat het voor jullie zelf beter uit zou komen of zijn we door de Alves-soap nu door een ieder gehaat?
Tot vorig jaar had ik veel sympathie voor AZ, ook al was het een concurrent. Het wordt met de dag minder.. En denk dat de rest van voetbalminnend NL net zo denkt. Sympathie van iedereen gaat nu meer naar Grunn/H'veen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:23 schreef xFriendx het volgende:
jaloeziequote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen nou tegen Gomes hebben. Op zn hoogst dat ie te goed is ofzo maar verder speelt ie altijd fair en laat zich nooit negatief uit over andere clubs of spelers
0-0 laat AZ maar ff lekker op afstand blijven, ik wil niet dat ze ineens kunnen groeien in de underdogpositiequote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Doe mij maar winst AZ
eeeeeeej jmac, doe es nie mijn caps plaatsenquote:Op zondag 13 januari 2008 04:10 schreef jmac het volgende:
Capuchon behoorde tot kledingadvies vandaag
[ link | afbeelding ]
klopt, en ook bewijs van @ foto en film. Ging toch voornamelijk om bier. Koffie ook, maar in mindere mate. Ibi was geweldig bezig, niet normaal!quote:Op zondag 13 januari 2008 04:24 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Zwaar schandalig idd. Vrienden van mij zijn naar de wedstrijd geweest (in het uitvak dus), en hebben bier, koffie, kleingeld, aanstekers, noem het maar op over zich heen gehad. Wat een goor tuig zit er daar toch op de tribune...
Heb de wedstrijd op Tele2 gezien, PSV was geweldig. Een 4-0 zoals thuis was niet eens echt geflatteerd geweest. Affelay was geweldig, net als Simons. Zitzak had een goed debuut! Alleen jammer dat het 1-0 gebleven was... PSV bleef aanvallen, dat vond ik heel mooi om te zien.
En jullie deden niks zekerquote:Op zondag 13 januari 2008 04:24 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Zwaar schandalig idd. Vrienden van mij zijn naar de wedstrijd geweest (in het uitvak dus), en hebben bier, koffie, kleingeld, aanstekers, noem het maar op over zich heen gehad. Wat een goor tuig zit er daar toch op de tribune...
Heb de wedstrijd op Tele2 gezien, PSV was geweldig. Een 4-0 zoals thuis was niet eens echt geflatteerd geweest. Affelay was geweldig, net als Simons. Zitzak had een goed debuut! Alleen jammer dat het 1-0 gebleven was... PSV bleef aanvallen, dat vond ik heel mooi om te zien.
Voor het eerst ooit dat psv bleef aanvallenquote:Op zondag 13 januari 2008 04:24 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
In De ArenA doen we het ook weleens...quote:Op zondag 13 januari 2008 11:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Voor het eerst ooit dat psv bleef aanvallen
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:27 schreef ErikT het volgende:
Simons speelt weer eens goed, en voila.
Dzudszak moet meer ballen afgeven. Vooral aan het einde van de wedstrijd stond er vaak iemand vrij.
PSV wordt fluitend kampioen
Spannende foto'squote:Op zondag 13 januari 2008 12:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Foto's van Feyenoord - PSV staan nu online op www.fr-fotopage.nl
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat ze een ander tenue hebben aangetrokken, aangezien het overgrote deel van het feyenoord shirt ook wit is.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Maarre, PSV had toch een wit uitshirt?
Nou als je het vergelijkt met hoe PSV onder Koeman en Wouters speelde was het écht een verademing om te zien hoe ze gisteren speelden.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:33 schreef Wooldoor het volgende:
Heb gister de hele wedstrijd gezien, maar psv zo verschrikkelijk aanvallend als jullie zeggen heb ik niet gezien. Alleen de 2e helft kwamen jullie er altijd er goed en snel uit en had feyenoord het al min of meer opgegeven en stond het nog een met 10 man. De ruimtes achterin waren gigantisch, het was eerder slecht van psv dat ze de wedstrijd niet al lang beslist hadden. Vooral als dat laatste schot van Lee erin was gegaan.
Lijkt me trouwens een goede speler die nieuwe Balzak van jullie.
quote:Reker bij Voetbal Insite; Vergoossen bij Studio Voetbal
13 januari 2008 09:00
Jan Reker. Jan Reker is zondagavond te gast in het praatprogramma Voetbal Insite op RTL7. De algemeen directeur van PSV schuift aan tafel bij Wilfred Genee, Johan Derksen en Willem van Hanegem. In het programma zal uiteraard teruggekeken worden op de wedstrijden van het afgelopen weekend.
Sef Vergoossen
PSV won zaterdagavond in Rotterdam met 1-0 van Feyenoord, door een doelpunt van Otman Bakkal. Voetbal Insite is elke zondagavond te zien van 21.30 uur tot 22.45 uur op RTL7. In de uitzending kunnen vragen gesteld worden aan alle gasten aan tafel, klik hiervoor op onderstaande link. Sef Vergoossen schuift even later op de zondagavond aan tafel bij Studio Voetbal. Dat programma begint om 22.17 uur op Nederland 1. Naast Vergoossen is ook Wim Rijsbergen te gast bij Jack van Gelder, Hugo Borst en Yuri Mulder.
Deden jullie ookquote:Op zondag 13 januari 2008 13:59 schreef MaatjeTho het volgende:
Damn het was echt gezellig in uitvak! Feyenoord publiek was voor de wedstrijd vrij luidruchtig zo nu en dan maar tijdens de pot waren ze alleen maar rommel over de plastic wand aan het gooien, totaal niet gehoord dus.
En Affelay liep iedereen met gemak voorbij, zeer mooie pot, 0-3 was imo realistischer geweest maar toch!
Nu hopen dat ze het de volgende twee toppers ook zo makkelijk hebben.
quote:Op zondag 13 januari 2008 13:59 schreef MaatjeTho het volgende:
Damn het was echt gezellig in uitvak! Feyenoord publiek was voor de wedstrijd vrij luidruchtig zo nu en dan maar tijdens de pot waren ze alleen maar rommel over de plastic wand aan het gooien, totaal niet gehoord dus.
En Affelay liep iedereen met gemak voorbij, zeer mooie pot, 0-3 was imo realistischer geweest maar toch!
Nu hopen dat ze het de volgende twee drie toppers ook zo makkelijk hebben.
Dát is ook mooi ja!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:02 schreef ganzenherder het volgende:
geweldig, niet verwacht dat er zo goed gespeeld zou worden![]()
Nouja oke, een beetje danquote:
Ik heb een ongelooflijke pesthekel aan Scheringa en van Gaal, de club an sich heb ik niks tegenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:23 schreef xFriendx het volgende:
quote:Op zondag 13 januari 2008 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb zo'n verschrikkelijke kater dat ik maar nauwelijks kan nagenieten van de overwinning.
Sterke drank
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:28 schreef RijstNatie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DXtIWBxnM6c
quote:soccerserie (3 minuten geleden)
6-1 Ajax-AZ lijkt me duidelijk wie hier de beste is!
JODEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |