Spannende foto'squote:Op zondag 13 januari 2008 12:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Foto's van Feyenoord - PSV staan nu online op www.fr-fotopage.nl
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat ze een ander tenue hebben aangetrokken, aangezien het overgrote deel van het feyenoord shirt ook wit is.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Maarre, PSV had toch een wit uitshirt?
Nou als je het vergelijkt met hoe PSV onder Koeman en Wouters speelde was het écht een verademing om te zien hoe ze gisteren speelden.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:33 schreef Wooldoor het volgende:
Heb gister de hele wedstrijd gezien, maar psv zo verschrikkelijk aanvallend als jullie zeggen heb ik niet gezien. Alleen de 2e helft kwamen jullie er altijd er goed en snel uit en had feyenoord het al min of meer opgegeven en stond het nog een met 10 man. De ruimtes achterin waren gigantisch, het was eerder slecht van psv dat ze de wedstrijd niet al lang beslist hadden. Vooral als dat laatste schot van Lee erin was gegaan.
Lijkt me trouwens een goede speler die nieuwe Balzak van jullie.
quote:Reker bij Voetbal Insite; Vergoossen bij Studio Voetbal
13 januari 2008 09:00
Jan Reker. Jan Reker is zondagavond te gast in het praatprogramma Voetbal Insite op RTL7. De algemeen directeur van PSV schuift aan tafel bij Wilfred Genee, Johan Derksen en Willem van Hanegem. In het programma zal uiteraard teruggekeken worden op de wedstrijden van het afgelopen weekend.
Sef Vergoossen
PSV won zaterdagavond in Rotterdam met 1-0 van Feyenoord, door een doelpunt van Otman Bakkal. Voetbal Insite is elke zondagavond te zien van 21.30 uur tot 22.45 uur op RTL7. In de uitzending kunnen vragen gesteld worden aan alle gasten aan tafel, klik hiervoor op onderstaande link. Sef Vergoossen schuift even later op de zondagavond aan tafel bij Studio Voetbal. Dat programma begint om 22.17 uur op Nederland 1. Naast Vergoossen is ook Wim Rijsbergen te gast bij Jack van Gelder, Hugo Borst en Yuri Mulder.
Deden jullie ookquote:Op zondag 13 januari 2008 13:59 schreef MaatjeTho het volgende:
Damn het was echt gezellig in uitvak! Feyenoord publiek was voor de wedstrijd vrij luidruchtig zo nu en dan maar tijdens de pot waren ze alleen maar rommel over de plastic wand aan het gooien, totaal niet gehoord dus.
En Affelay liep iedereen met gemak voorbij, zeer mooie pot, 0-3 was imo realistischer geweest maar toch!
Nu hopen dat ze het de volgende twee toppers ook zo makkelijk hebben.
quote:Op zondag 13 januari 2008 13:59 schreef MaatjeTho het volgende:
Damn het was echt gezellig in uitvak! Feyenoord publiek was voor de wedstrijd vrij luidruchtig zo nu en dan maar tijdens de pot waren ze alleen maar rommel over de plastic wand aan het gooien, totaal niet gehoord dus.
En Affelay liep iedereen met gemak voorbij, zeer mooie pot, 0-3 was imo realistischer geweest maar toch!
Nu hopen dat ze het de volgende twee drie toppers ook zo makkelijk hebben.
Dát is ook mooi ja!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:02 schreef ganzenherder het volgende:
geweldig, niet verwacht dat er zo goed gespeeld zou worden![]()
Derksen ook zijn mond gesnoerd voorlopig
Nouja oke, een beetje danquote:
Ik heb een ongelooflijke pesthekel aan Scheringa en van Gaal, de club an sich heb ik niks tegenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:23 schreef xFriendx het volgende:
Hopen jullie morgen op winst van AZ omdat het voor jullie zelf beter uit zou komen of zijn we door de Alves-soap nu door een ieder gehaat?
quote:Op zondag 13 januari 2008 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb zo'n verschrikkelijke kater dat ik maar nauwelijks kan nagenieten van de overwinning.
Sterke drank
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:28 schreef RijstNatie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DXtIWBxnM6c
quote:soccerserie (3 minuten geleden)
6-1 Ajax-AZ lijkt me duidelijk wie hier de beste is!
JODEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |