Ik snap niet wat mensen nou tegen Gomes hebben. Op zn hoogst dat ie te goed is ofzo maar verder speelt ie altijd fair en laat zich nooit negatief uit over andere clubs of spelersquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning,
Dik verdiend. We speelde vanaf het begin de zelfde opstelling denk ik
4-5-1
Maar bij ons kwam er gewoon niks uit.
Alleen was het wel heel bizar hoeveel aanstekers die Gomes kon terugkoppen.
Echt meer dan 20 ofzo,![]()
Voor zo speler moet je respect hebben vind ik. Timmer was de beste bij ons
Ben bang dat dat het probleem is; wijs mij 1 keeper aan in Nederland die beter is....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen nou tegen Gomes hebben. Op zn hoogst dat ie te goed is ofzo maar verder speelt ie altijd fair en laat zich nooit negatief uit over andere clubs of spelers
Dat was daarvoor al hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:23 schreef xFriendx het volgende:
Hopen jullie morgen op winst van AZ omdat het voor jullie zelf beter uit zou komen of zijn we door de Alves-soap nu door een ieder gehaat?
Maakt me niet uit, zo lang Ajax maar niet wint. Plus ik wil gewoon weer een lekkere pot voetbal zien met alle ingrediënten die bij een 'topper' horen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:23 schreef xFriendx het volgende:
Hopen jullie morgen op winst van AZ omdat het voor jullie zelf beter uit zou komen of zijn we door de Alves-soap nu door een ieder gehaat?
Tot vorig jaar had ik veel sympathie voor AZ, ook al was het een concurrent. Het wordt met de dag minder.. En denk dat de rest van voetbalminnend NL net zo denkt. Sympathie van iedereen gaat nu meer naar Grunn/H'veen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:23 schreef xFriendx het volgende:
jaloeziequote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen nou tegen Gomes hebben. Op zn hoogst dat ie te goed is ofzo maar verder speelt ie altijd fair en laat zich nooit negatief uit over andere clubs of spelers
0-0 laat AZ maar ff lekker op afstand blijven, ik wil niet dat ze ineens kunnen groeien in de underdogpositiequote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Doe mij maar winst AZ
eeeeeeej jmac, doe es nie mijn caps plaatsenquote:Op zondag 13 januari 2008 04:10 schreef jmac het volgende:
Capuchon behoorde tot kledingadvies vandaag
[ link | afbeelding ]
klopt, en ook bewijs van @ foto en film. Ging toch voornamelijk om bier. Koffie ook, maar in mindere mate. Ibi was geweldig bezig, niet normaal!quote:Op zondag 13 januari 2008 04:24 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Zwaar schandalig idd. Vrienden van mij zijn naar de wedstrijd geweest (in het uitvak dus), en hebben bier, koffie, kleingeld, aanstekers, noem het maar op over zich heen gehad. Wat een goor tuig zit er daar toch op de tribune...
Heb de wedstrijd op Tele2 gezien, PSV was geweldig. Een 4-0 zoals thuis was niet eens echt geflatteerd geweest. Affelay was geweldig, net als Simons. Zitzak had een goed debuut! Alleen jammer dat het 1-0 gebleven was... PSV bleef aanvallen, dat vond ik heel mooi om te zien.
En jullie deden niks zekerquote:Op zondag 13 januari 2008 04:24 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Zwaar schandalig idd. Vrienden van mij zijn naar de wedstrijd geweest (in het uitvak dus), en hebben bier, koffie, kleingeld, aanstekers, noem het maar op over zich heen gehad. Wat een goor tuig zit er daar toch op de tribune...
Heb de wedstrijd op Tele2 gezien, PSV was geweldig. Een 4-0 zoals thuis was niet eens echt geflatteerd geweest. Affelay was geweldig, net als Simons. Zitzak had een goed debuut! Alleen jammer dat het 1-0 gebleven was... PSV bleef aanvallen, dat vond ik heel mooi om te zien.
Voor het eerst ooit dat psv bleef aanvallenquote:Op zondag 13 januari 2008 04:24 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
In De ArenA doen we het ook weleens...quote:Op zondag 13 januari 2008 11:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Voor het eerst ooit dat psv bleef aanvallen
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:27 schreef ErikT het volgende:
Simons speelt weer eens goed, en voila.
Dzudszak moet meer ballen afgeven. Vooral aan het einde van de wedstrijd stond er vaak iemand vrij.
PSV wordt fluitend kampioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |