JIJ HEBT GE-EDITquote:Op maandag 7 januari 2008 15:17 schreef latislos het volgende:
blu ray en hd dvd
Wij hebben onze HD-speler al weggegeven, dag 800 euroquote:Op maandag 7 januari 2008 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
Blu-Ray en HD-DVD waarbij HD-DVD redelijk dood is verklaard...
is dat hetzelfde als een harddisk recorder? Ik volg het allemaal niet helemaal meer geloof ik. Kan je op een Blu Ray ook opnemen dan???quote:Op maandag 7 januari 2008 15:23 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Wij hebben onze HD-speler al weggegeven, dag 800 euro.
Gij zult niet editten, maar aangezien ik toch niet zo op spelvauden let krijg je deze keer het punt.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:22 schreef latislos het volgende:
ja en daarvoor stond er al blu-ray zonder e, ik dacht dat verander ik naar blue, maar toen ik dat zag dacht ik nee, da klopt niet, moet toch zonder e
Je moet ook nooit aan het begin van een format/nieuw apparaat erin stappen. Dan zijn ze sowieso al mega overpriced.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:23 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Wij hebben onze HD-speler al weggegeven, dag 800 euro.
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:35 schreef PhysicsRules het volgende:
Gilzen-Rije?
pulletje +1quote:Op maandag 7 januari 2008 15:37 schreef pulletje het volgende:
denk dat je Welschap bedoeld?
Het was een aanbiedingquote:Op maandag 7 januari 2008 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ook nooit aan het begin van een format/nieuw apparaat erin stappen. Dan zijn ze sowieso al mega overpriced.
Mijn eerste CD-brander(2 speed) van HP van 1200 gulden. Tegenwoordig is een brander van ¤80 al duur te noemen.
Dus 800 uitgeven aan een speler is gewoon gekkenwerk want als het aanslaat zijn ze binnen mum van tijd 200-300.
Het is of Gilze of Rijen.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:35 schreef PhysicsRules het volgende:
Gilzen-Rije?
SaskiaR +1quote:Op maandag 7 januari 2008 15:48 schreef SaskiaR het volgende:
bidsprinkhanen?
quote:....Varieer de vragen
Probeer wat variatie in de vragen aan te brengen. Het is verleidelijk om door te vragen op het vorige onderwerp, maar dat is minder leuk voor de medequizzers die dat onderwerp net niet interessant vinden.....
aah had ik moeten weten, ons dorp heet het veenmollenrijk tijdens Carnavalquote:Op maandag 7 januari 2008 16:42 schreef SaskiaR het volgende:
het was een veenmol, en nu moet ik ook weg
Iets specefieker wil ik 't horen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:09 schreef Houtspeer het volgende:
Laat me raden, plekken/groepen die hoeren 'genezen'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |