Sort of, een primitief soort wegverharding. Flits +1 en nu kan ik eindelijk Red Dragon kijken.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:55 schreef Flitspaal het volgende:
Beton-asfalt
NanKing +1quote:Op zondag 6 januari 2008 21:17 schreef NanKing het volgende:
Fruit.
Nope,het is niet een positieve prijs.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:31 schreef ChrisJX het volgende:
Grootste stommiteit?
Een prijs voor de grootste stommiteit is ook niet positief bedoeldquote:Op zondag 6 januari 2008 21:32 schreef NanKing het volgende:
Nope,het is niet een positieve prijs.
Vergelijk het met de Rasberry maar dan voor iets anders.
OMGquote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef ChrisJX het volgende:
De slechtste Nederlandse literaire roman
De verloedering van de AKQ is een feitquote:Op zondag 6 januari 2008 21:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
OMGik wilde die eerste zin weghalen
.
Maar omdat je de eerste was krijg je toch 't punt.
dat hangt nog altijd van de vragensteller opquote:Op zondag 6 januari 2008 22:11 schreef starla het volgende:
[..]
De verloedering van de AKQ is een feit
Afquote:Op zondag 6 januari 2008 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat hangt nog altijd van de vragensteller op
Zal best, ik draai nog niet honderden delen mee. Dit gaat alleen nergens meer over; een antwoord per ongeluk geven en een punt toekennen aan degene die het antwoord het snelst kan overtypen.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat soort fouten komen al honderden delen voor, het is niet nu voor het eerst of zo
Nounou, het was mijn stomme fout, had ik maar die zin weg moet halen.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:32 schreef starla het volgende:
[..]
Zal best, ik draai nog niet honderden delen mee. Dit gaat alleen nergens meer over; een antwoord per ongeluk geven en een punt toekennen aan degene die het antwoord het snelst kan overtypen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |