abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55871528
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
Aha, 48 procent is voor een vuurwerkverbod, en 45 procent is falikant tegen een verbod, de is volgens mij ook bijna de helft. De topic titel had dus eigenlijk net zo goed kunnen luiden 'Bijna helft falikant tegen vuurwerkverbod'.
Ik heb mijn twijfels bij dat falikant tegen zijn. Dat ze tegen zijn, betekent niet automatisch falikant tegen.
Of was de keuze in de enquete: "voor", "falikant tegen", "weet niet"?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 17:06:39 #82
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_55877261
Oorzaak/gevolg.. blabla, zelfde verhaal.. alles verbieden...

Nog even en we zitten hier in een concentratiekamp. Kut politiek... waarom zijn wij zo'n welvarend land? Waarom zijn wij zo "sociaal"? Omdat dingen hier mogen, niet omdat ze verboden zijn. Verbieden is een vorm van vrijheidsbeperking!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 17:42:10 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55878063
quote:
Op zondag 6 januari 2008 23:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Zodat we allemaal de volgende dag met gasmaskers moeten omlopen ofzo?
vorig jaar en de jaren ervoor was het vanaf 22.00. heb jij met een gasmasker gezeten?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_55889000
Gasmasker? Ik vind het juist lekker ruiken.
Maar waarom het vuurwerk aanpakken? Daar zat helemaal het probleem niet. Autochtone jongeren hebben auto's in brand gestoken, scholen in de fik gezet en hulpverleners aangevallen en een politiebureau aangevallen.
Die daden van die mensen moeten aangepakt worden. Het is maar zeer de vraag of dat iets met vuurwerk te maken heeft.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  woensdag 9 januari 2008 @ 00:56:00 #85
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55889041
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:52 schreef Kees22 het volgende:
Gasmasker? Ik vind het juist lekker ruiken.
Maar waarom het vuurwerk aanpakken? Daar zat helemaal het probleem niet. Autochtone jongeren hebben auto's in brand gestoken, scholen in de fik gezet en hulpverleners aangevallen en een politiebureau aangevallen.
Die daden van die mensen moeten aangepakt worden. Het is maar zeer de vraag of dat iets met vuurwerk te maken heeft.
oeps, niet alleen autochtonen, in de grote steden is het ook heel erg geweest en daar zat echt geen autochtoon bij. behalve dan een verdwaalde nepmarokkaan.
pi_55889139
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

oeps, niet alleen autochtonen, in de grote steden is het ook heel erg geweest en daar zat echt geen autochtoon bij. behalve dan een verdwaalde nepmarokkaan.
Volgens het journaal waren het toch vooral autochtonen, dat viel zelfs mensen op!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  woensdag 9 januari 2008 @ 01:09:47 #87
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55889159
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 01:06 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Volgens het journaal waren het toch vooral autochtonen, dat viel zelfs mensen op!
lol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')