Ik heb mijn twijfels bij dat falikant tegen zijn. Dat ze tegen zijn, betekent niet automatisch falikant tegen.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
Aha, 48 procent is voor een vuurwerkverbod, en 45 procent is falikant tegen een verbod, de is volgens mij ook bijna de helft. De topic titel had dus eigenlijk net zo goed kunnen luiden 'Bijna helft falikant tegen vuurwerkverbod'.
vorig jaar en de jaren ervoor was het vanaf 22.00. heb jij met een gasmasker gezeten?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Zodat we allemaal de volgende dag met gasmaskers moeten omlopen ofzo?
oeps, niet alleen autochtonen, in de grote steden is het ook heel erg geweest en daar zat echt geen autochtoon bij. behalve dan een verdwaalde nepmarokkaan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:52 schreef Kees22 het volgende:
Gasmasker? Ik vind het juist lekker ruiken.
Maar waarom het vuurwerk aanpakken? Daar zat helemaal het probleem niet. Autochtone jongeren hebben auto's in brand gestoken, scholen in de fik gezet en hulpverleners aangevallen en een politiebureau aangevallen.
Die daden van die mensen moeten aangepakt worden. Het is maar zeer de vraag of dat iets met vuurwerk te maken heeft.
Volgens het journaal waren het toch vooral autochtonen, dat viel zelfs mensen op!quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oeps, niet alleen autochtonen, in de grote steden is het ook heel erg geweest en daar zat echt geen autochtoon bij. behalve dan een verdwaalde nepmarokkaan.
lol.quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:06 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Volgens het journaal waren het toch vooral autochtonen, dat viel zelfs mensen op!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |