ik werk op laboratorium, daar wordt het voor experimenten en koeling instalaties gebruikt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hoe kom je er in vredesnaam aan?
Gewoon een brandblusser leegspuiten ofzo?
volgens mij gebruiken die gewoon veel normaal ijs met zout (zout is vriespunt verlagend), of hebben hun ook droogijs?quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:52 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Bij de plaatselijke visboer valt vast wel wat te regelen.
die wat?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:49 schreef veldmuis het volgende:
Mooi, al is die CA jammer, maar met zulke contrasten niet meer dan vanzelfsprekend.
aaah thnxquote:Op zondag 13 januari 2008 14:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
http://www.fotocentraal.nl/achter_3.php
Ik snap dat je dat denkt, maar het is geen CA. Toch bedankt, geeft wel aan dat ik nog even kritisch naar de bewerking moet kijken.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:49 schreef veldmuis het volgende:
Mooi, al is die CA jammer, maar met zulke contrasten niet meer dan vanzelfsprekend.
De kleurtoon is niet helemaal goed, en er zit een beetje (te veel) diffuse glow over het gezicht. Die combinatie pakt niet helemaal lekker uit.quote:
is psies wat ik dachtquote:Op zondag 13 januari 2008 15:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
De kleurtoon is niet helemaal goed, en er zit een beetje (te veel) diffuse glow over het gezicht. Die combinatie pakt niet helemaal lekker uit.
Maar rond het blad van de roos zit toch ook nog wel een paars randje?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
De kleurtoon is niet helemaal goed, en er zit een beetje (te veel) diffuse glow over het gezicht. Die combinatie pakt niet helemaal lekker uit.
Dat is wel CA iddquote:Op zondag 13 januari 2008 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar rond het blad van de roos zit toch ook nog wel een paars randje?
Ik vind hem nog een tikkie te krap bij de mond. Hij is verder wel lekkerquote:Op zondag 13 januari 2008 13:40 schreef Vliegvrager het volgende:
Idee is goed, maar hij is me iets te grauw en iets te donker, met name in de voorgrond.
Ik ga dit maar eens insturen denk ik:
[ afbeelding ]
Dat is wel een idee idd, het bleke was bewust om de roos er goed uit te laten springen, maar een kader zou wel eens kunnen helpen ja. thnxquote:Op zondag 13 januari 2008 17:37 schreef k_man het volgende:
Hij is bleekjes, maar daa kun je ook iets aan doen met een kadertje. Dan krijg je wat meer onderscheid tussen de achtergrond van de foto en de achtergrond van Fok.
Leuk.... een zelfportretquote:
iddquote:Op zondag 13 januari 2008 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk.... een zelfportretHij is alleen scherp op je schouder volgens mij?
Voor het echte werk moet ik eigenlijk even naar de zuidelijke voorsteden van Luik.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:40 schreef Vliegvrager het volgende:
Idee is goed, maar hij is me iets te grauw en iets te donker, met name in de voorgrond.
Ah je hebt al beslotenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:50 schreef Sugar het volgende:
Ja, he? Bedankt. Ik heb deze ook ingestuurd nu.
Zie mijn foto in het wedstrijdtopicquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:33 schreef Vliegvrager het volgende:
Wierrook geeft vaak ook een heel beheersbare vorm van rook, ms heb je daar wat aan? en anders iemand anders ms?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |