Das juist de uitdaging!quote:Op zondag 6 januari 2008 10:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja leuk. Nu nog even zien hoe ik zoiets op de plaat kan krijgen.
Gewoon out of the box thinking toepassenquote:Op zondag 6 januari 2008 10:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Een enorme grote hoop strontquote:Op zondag 6 januari 2008 10:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gewoon out of the box thinking toepassen
Dat geurt me teveel hoorquote:
hete douche een tijdje laten lopen en de deur van de badkamer dicht houdenquote:Op zondag 6 januari 2008 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand een idee hoe je makkelijk binnenshuis een soort damp(illusie?) kan creëren?
Waterkoker?quote:Op zondag 6 januari 2008 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand een idee hoe je makkelijk binnenshuis een soort damp(illusie?) kan creëren?
Ohja, dat zou wellicht kunnen werken. Deodorant werkt in ieder geval nietquote:
euh... zoiets?quote:Op zondag 6 januari 2008 10:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Gave fotoquote:
neuh... maar ik zag net al iets staan over badkamer en deur dichthoudenquote:Op zondag 6 januari 2008 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, een bakje met kokend heet water waar wat damp afkomt zal weinig kwaad kunnen.
Het kost je wel moeite hequote:
Ik denk het jaquote:Op zondag 6 januari 2008 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het kost je wel moeite heKomt zeker door je vakantie
ja ik zat ook een beetje raar te kijken, maar het is blijkbaar echt...quote:Op zondag 6 januari 2008 19:01 schreef Kamermans het volgende:
echt wtf!?
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:50 schreef PankPinther het volgende:
nieuwe trend: geur dating![]()
[ afbeelding ]
Krijg er wel honger vanquote:
sorryquote:
je creativiteit erop los latenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:27 schreef k_man het volgende:
Geur?
Tjee, wat moet ik daar nou weer mee?
dat riekt iddquote:Op zondag 6 januari 2008 23:43 schreef k_man het volgende:
Jammer dat deze al een keer heeft meegedaan:
[ afbeelding ]
Amai, dat was anders een hele straffe inzending geweest binnen het thema "geur".quote:Op zondag 6 januari 2008 23:43 schreef k_man het volgende:
Jammer dat deze al een keer heeft meegedaan:
[ afbeelding ]
is dat net zoiets als stikstof?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:25 schreef Kamermans het volgende:
ik ga vrijdag wat experimenteren met droogijsis wel leuk spul dat droogijs
droogijs is bevroren CO2. het heet droog ijs omdat het meteen van vaste stof naar gas gaat (sublimeren) het is zo;n -80 graden. de damp die er van af komt is wel zwaarder dan lucht, het effect is eigenlijk het zelfde als bij stikstofquote:
weer wat geleerdquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:29 schreef Kamermans het volgende:
[..]
droogijs is bevroren CO2. het heet droog ijs omdat het meteen van vaste stof naar gas gaat (sublimeren) het is zo;n -80 graden. de damp die er van af komt is wel zwaarder dan lucht, het effect is eigenlijk het zelfde als bij stikstof
Hoe kom je er in vredesnaam aan?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:25 schreef Kamermans het volgende:
ik ga vrijdag wat experimenteren met droogijsis wel leuk spul dat droogijs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |