quote:Op zondag 6 januari 2008 02:10 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik hoop dat huub ze vierkant uitlacht en hen de tip meegeeft dat het nog lekkerder is als lieke ongesteld is
Ik hoor beide op dezelfde streamquote:Op zondag 6 januari 2008 02:09 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ja het is hem of gitaarverkrachtende brian......
zal brian aan deze trio hebben gedacht toen die met een big smile muziek zat te luisterenquote:Op zondag 6 januari 2008 02:07 schreef akveor het volgende:
[..]
En ik weet zeker dat Lieke het ook geen enkel probleem vind.
Zij heeft nooit geen kans gehad bij Brian omdat Natasia en Amanda zich vol tegen Lieke afzetten. Maar toen ze nog schoonmaakster was en in de eerste dagen vond ze naar mijn gevoel Brian al leuker dan Huub.
En Brian die draaft door....
Dat dacht ik eerst ook maar ik geloof er eerlijk gezegd niets van. Als ik de laatste uitspraken van brrrrian zo volg hier in de COS (sinds hij terug is van de febo) dan lijkt het er op dat ze brrrrian een giga veer in zijn reet hebben gestopt, want hij is wel erg vol van zichzelf.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik denk toch dreiging van achter. Eerst z'n optredens afnemen, daarna gaat hij naar achter voor een uurtje of wat en nu opeens komt hij, na eerst een verklaring af te hebben gelegd dat hij en Amanda zo puur reality zijn, met dit plan aanzetten.
Ik denk dat achter nu ook vind dat Brian lang genoeg vakantie heeft gevierd
Met een beetje mazzel komen er nu nog wat SMSjes binnenquote:Op zondag 6 januari 2008 02:13 schreef Donnie29 het volgende:
Als dit op alle fora staat zal Huub het binnenkort ook wel weten..
Ze is lekkerder als bloedhond, Brianquote:Op zondag 6 januari 2008 02:10 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik hoop dat huub ze vierkant uitlacht en hen de tip meegeeft dat het nog lekkerder is als lieke ongesteld is
hopelijk vanavond nog..quote:Op zondag 6 januari 2008 02:13 schreef Donnie29 het volgende:
Als dit op alle fora staat zal Huub het binnenkort ook wel weten..
Typisch geval van die beer die nog doodgeschoten moet worden...quote:Op zondag 6 januari 2008 02:12 schreef lorence1 het volgende:
[..]
zal brian aan deze trio hebben gedacht toen die met een big smile muziek zat te luisteren
Amanda zal nooit en te nimmer brrrrian wegstemmen vrees ik. Al mept hij haar nog twintig keer door de douche, verkracht hij haar elke nacht en knijpt hij haar bont en blauw, amanda blijft trouw aan zijn kant staan.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:10 schreef miesy het volgende:
misschien de begin van de afbouw van de rol van brian. (toneelhaak)
brian gaat te ver met lieke.
amanda boos.
brian weg....gestemd.
wie weet?
tis in ieder geval een fijne droom.
Precies.... Brian moet vooral niet oppassen dat dit eventueel kan backfiren..quote:Op zondag 6 januari 2008 02:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Lieke keek vanaf dag 1 met haar stofdoek in haar hand al verlekkerd
en geil naar Brian en kwam dan weer in de fitness en zei, Brian we hebben
elkaar weinig gesproken, toen ze uiteidelijk in de kooi kwam als miljonaire,
riep Natasia dat Lieke Brian er lekker uit vond zien en hem leuker vond dan Huub.
Maar het liep allemaal anders.........
Huub vertelde aan Lieke, dat hij niemand anders kent die zo lekker kan tongen dan Amanda,
dezelfde avond zat Lieke te zoenen met Amanda in de Jacuzzi.
Jaap riep al nu hoef ik niet meer lief tegen Lieke te doen.En Huub was blij dat deze miljonair binnenkwam.Want nu konden ze Huub en Japie nooit meer breken.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Typisch geval van die beer die nog doodgeschoten moet worden...
Ik denk dat Brian denkt dat Huub zwak is en daarom Huub ook zo aardig tegen hem doet. Hij vergeet 1 ding.. met de binnenkomst van Claire zal Jaap Huub meer gaan steunen. Durfde Jaap eerder nog wel te riskeren dat Huub te ver zou gaan... nu zal ie ingrijpen. Jaap zal ook niet op de rem trappen als Huub het hoogste woord in een discussie heeft.
Owww ze gaan jet niet vannacht uitvoeren?quote:Op zondag 6 januari 2008 02:22 schreef Varen het volgende:
Amanda gaat slapen, ze is echt moe dronken
Denk je dit echt?quote:Op zondag 6 januari 2008 02:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap zal ook niet op de rem trappen als Huub het hoogste woord in een discussie heeft.
quote:Op zondag 6 januari 2008 02:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww ze gaan jet niet vannacht uitvoeren?
Ze kunnen alleen gebroken worden door aggressie.... het is aan Huub. Brian is erg euforisch en als hij die grens opzoekt kan ie zelf wel eens buiten de poort staan.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap riep al nu hoef ik niet meer lief tegen Lieke te doen.En Huub was blij dat deze miljonair binnenkwam.Want nu konden ze Huub en Japie nooit meer breken.
Voordat ze teruig zijn duurt nog wel even ...... Ruwweg :quote:Op zondag 6 januari 2008 02:21 schreef akveor het volgende:
Al met al wordt het wer een latertje begrijp ik.....
of zelfmoordplegenquote:Op zondag 6 januari 2008 02:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen gebroken worden door aggressie.... het is aan Huub. Brian is erg euforisch en als hij die grens opzoekt kan ie zelf wel eens buiten de poort staan.
Huub zal alleen slaan als Japie hem zat is.Anders duikt Japie er wel bovenop.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen gebroken worden door aggressie.... het is aan Huub. Brian is erg euforisch en als hij die grens opzoekt kan ie zelf wel eens buiten de poort staan.
Ik vind het wel erg grappig.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het gaat lopen,maar het idee is al te walchelijk
dan gaat amanda uit wraak met quinten sexen, slaat brian amanda voor d'r sjmoelquote:Op zondag 6 januari 2008 02:18 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Amanda zal nooit en te nimmer brrrrian wegstemmen vrees ik. Al mept hij haar nog twintig keer door de douche, verkracht hij haar elke nacht en knijpt hij haar bont en blauw, amanda blijft trouw aan zijn kant staan.
Nee hoor.... Brian wou geboeit afgevoerd worden.... En Huub ergens in een kist onder het grasveld.quote:
Nee da's een exit vanwege fysiek geweld en dan krijgen we weer een nieuwe.....quote:Op zondag 6 januari 2008 02:29 schreef miesy het volgende:
[..]
dan gaat amanda uit wraak met quinten sexen, slaat brian amanda voor d'r sjmoel
en krijgt deze keer, vanwege de toneelhaak, wel een EXIT
*droomt verder*
Wauw, klinkt als een nieuwe videoclip op MTV door gangstarapper Double L !quote:Op zondag 6 januari 2008 02:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hoor.... Brian wou geboeit afgevoerd worden.... En Huub ergens in een kist onder het grasveld.
yo double L in the housequote:Op zondag 6 januari 2008 02:37 schreef Yavido het volgende:
[..]
Wauw, klinkt als een nieuwe videoclip op MTV door gangstarapper Double L !
Yo Yo mijn mattie is gearresteerd in de gouden kooi, Huub is dood, en dat is niet zo mooi
Brian de patser, de dichter, de alleskunner, hij had het kunnen weten, mijn mattie, hij zit nu in de cel en wordt steeds dunner
Hoe de fuck moet het nu verder, ik zie een huilende Aman-da, een trieste Mike die het doet met een herder, op Lieke na
Lieke voelt zich machtig, de ijskoningin is dat niet prachtig!
Yo de een z'n dood is de ander z'n brood, je weet toch?
King Japio flipt helemaal door, hij bewerkt zijn polsen met de rand van de weegschaal, wie o wie gaat er met die poen aan de haal
yo aha aha yeah yeah, dit is de fucking double beat yo, dj quintin, spin die fucking beat !is dit wat?
een vervanger van brian is altijd beter dan een brian.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee da's een exit vanwege fysiek geweld en dan krijgen we weer een nieuwe.....![]()
Houdt het dan nooit meer op?
klinkt als voorspel..quote:Op zondag 6 januari 2008 02:34 schreef akveor het volgende:
Amanda (grappig): Toe wordt maar para...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |