Had ik nog niets eens aangedacht... al het werk van Brian en Amanda in 1 keer weg....quote:Op zondag 6 januari 2008 01:55 schreef miesy het volgende:
[..]
zal quinten leuk vinden als lieke hier aan meedoet.
Maar Lieke heeft er vast wel oren naarquote:Op zondag 6 januari 2008 01:59 schreef tuinfluiter het volgende:
Bah, ik zou mijn loopse hond niet alleen laten met Brian.
in het begin was hier op fok toch een vermoeden dat lieke brian leuker vond als huubquote:Op zondag 6 januari 2008 02:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Maar Lieke heeft er vast wel oren naar
Ik denk toch dreiging van achter. Eerst z'n optredens afnemen, daarna gaat hij naar achter voor een uurtje of wat en nu opeens komt hij, na eerst een verklaring af te hebben gelegd dat hij en Amanda zo puur reality zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 02:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een focking klootzak is die Brian toch, ik vraag mij alleen af
waarom hij en Amanda nu opeens zo bezig zijn om het spel te spelen ??
Tot een dag of drie geleden waren ze alleen maar vakantie aan het vieren.
+1quote:Op zondag 6 januari 2008 01:55 schreef 2live het volgende:
dit is toch wel het meest walgelijke wat ik tot nu toe op de streams gehoord heb.
ik hoop het...quote:Op zondag 6 januari 2008 02:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik denk toch dreiging van achter. Eerst z'n optredens afnemen, daarna gaat hij naar achter voor een uurtje of wat en nu opeens komt hij, na eerst een verklaring af te hebben gelegd dat hij en Amanda zo puur reality zijn, met dit plan aanzetten.
Ik denk dat achter nu ook vind dat Brian lang genoeg vakantie heeft gevierd
Dat zou de winst van deze avond zijn, maar ik betwijfel het.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:05 schreef Kaleddis het volgende:
Ik denk toch dreiging van achter. Eerst z'n optredens afnemen, daarna gaat hij naar achter voor een uurtje of wat en nu opeens komt hij, na eerst een verklaring af te hebben gelegd dat hij en Amanda zo puur reality zijn, met dit plan aanzetten.
Ik denk dat achter nu ook vind dat Brian lang genoeg vakantie heeft gevierd
Ik zou zelfs een dooie hond niet alleen laten met brrrrian.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:59 schreef tuinfluiter het volgende:
Bah, ik zou mijn loopse hond niet alleen laten met Brian.
En ik weet zeker dat Lieke het ook geen enkel probleem vind.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:03 schreef 2live het volgende:
[..]
oh, dat klinkt goed.![]()
Brian wil wel erg graag.
Ik denk dat het niet zal werken. Volgens mij is Huub er gisteren en vandaag aardig in geslaagd om zich eindelijk tegen Lieke te keren.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian wil dan boos worden op Amanda..
Amanda: ja maar je bent er toch bij
B: Ja het kan eigenlijk alle kanten op gaan
B: Maar we gaan niks tegen ons en Liekes zin in doen, we doen dit omdat het natuurlijk gaat en alleen om Huub te fucken.
Brian heeft lang moeten nadenken hoe hij een triootje kon doen, maar nu heeft hij het voorelkaar.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:07 schreef akveor het volgende:
[..]
En ik weet zeker dat Lieke het ook geen enkel probleem vind.
Zij heeft nooit geen kans gehad bij Brian omdat Natasia en Amanda zich vol tegen Lieke afzetten. Maar toen ze nog schoonmaakster was en in de eerste dagen vond ze naar mijn gevoel Brian al leuker dan Huub.
En Brian die draaft door....
ik hoop dat huub ze vierkant uitlacht en hen de tip meegeeft dat het nog lekkerder is als lieke ongesteld isquote:Op zondag 6 januari 2008 02:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zal werken. Volgens mij is Huub er gisteren en vandaag aardig in geslaagd om zich eindelijk tegen Lieke te keren.
ik droom met je meequote:Op zondag 6 januari 2008 02:10 schreef miesy het volgende:
misschien de begin van de afbouw van de rol van brian. (toneelhaak)
brian gaat te ver met lieke.
amanda boos.
brian weg....gestemd.
wie weet?
tis in ieder geval een fijne droom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |