quote:Op zondag 6 januari 2008 01:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog steeds teleurgesteld dat je de titel aan Paultjuuh moest laten?
quote:Op zondag 6 januari 2008 01:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
-weg-
Behoeften van vrouwenquote:Op zondag 6 januari 2008 01:22 schreef gekke_sandra het volgende:
WIJN EN PIEMELS!
ame vingersquote:Op zondag 6 januari 2008 01:03 schreef Noorseviking het volgende:
Maar dan anders.!!
[ afbeelding ]
![]()
dat arme bier.!
vraag andes in feedback,quote:Op zondag 6 januari 2008 02:12 schreef Cahir het volgende:
IEmand.
ik ookquote:
Kijk nou uit.... Straks leest ze dat nogquote:Op zondag 6 januari 2008 02:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik ook
Ik vind haar topics nooit grappig eigenlijk en nooit zinvol en toch wint ze er fok awards mee
fok awards zijn zowiezo corruptquote:Op zondag 6 januari 2008 02:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kijk nou uit.... Straks leest ze dat nog
Ik ook niet, niet dat ik dat wil of zoquote:Op zondag 6 januari 2008 02:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
fok awards zijn zowiezo corrupt
Ik heb nog nooit gewonnen zelfs niet in mijn top jaren ( 2005 en 2006 )
Beter lezen kneus.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik ook
Ik vind haar topics nooit grappig eigenlijk en nooit zinvol en toch wint ze er fok awards mee
Ik wist dat ze dit topic lasquote:Op zondag 6 januari 2008 02:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beter lezen kneus.
Was jij niet die jankerd die geen ONZ modje werd?
Yvonne o/quote:Op zondag 6 januari 2008 02:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beter lezen kneus.
ik wilde alleen een andere kleur.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beter lezen kneus.
Pardon?quote:
Stond grootste kneus er niet tussen dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 02:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik wilde alleen een andere kleur.
Maar ik heb verder geen tijd voor die onzin
Ik wil wel een award hebben
nee, de inlikker prijs heb ik gewonnenquote:Op zondag 6 januari 2008 02:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stond grootste kneus er niet tussen dan?
Geen idee ik heb geen nominatie ontvangen .quote:Op zondag 6 januari 2008 02:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stond grootste kneus er niet tussen dan?
Ik stuur hem de volgende keer wel op.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geen idee ik heb geen nominatie ontvangen .
Jij wel ?
quote:
Het mod ik ben braaf en dan gaan ze op mij scheldenquote:Op zondag 6 januari 2008 02:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, de inlikker prijs heb ik gewonnen
Nee, dat was jij:quote:Op zondag 6 januari 2008 02:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het mod ik ben braaf en dan gaan ze op mij schelden
Jij bent de chef hier
Maar ik lees net dat je een inlikker bent
hoeveel drank bonnen win ik er dan mee?quote:Op zondag 6 januari 2008 02:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik stuur hem de volgende keer wel op.
Jankerd
Ken jij yvonne wel?quote:Op zondag 6 januari 2008 02:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het mod ik ben braaf en dan gaan ze op mij schelden
Jij bent de chef hier
Maar ik lees net dat je een inlikker bent
Opbokken dan maar.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 02:33 schreef NanKing het volgende:
Is het toch nog een leuk topic geworden ondanks de cencuurblokjes.
Whehe elke dag lachen was dat met kameraad hallo_mensenquote:Op zondag 6 januari 2008 02:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dat was jij:
Boehoe, ik wil ONZ modje worden en ik ben de beste en maak leuke topics.
wat dacht je van geel, builenpestpus geel?quote:Op zondag 6 januari 2008 02:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Whehe elke dag lachen was dat met kameraad hallo_mensen
Veel onzin in die tijd
Maar ik wou alleen een andere kleur
Groen ofzo
Hej T_Tquote:Op zondag 6 januari 2008 02:35 schreef The_Terminator het volgende:
Bier!
Nee donker Groenquote:Op zondag 6 januari 2008 02:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wat dacht je van geel, builenpestpus geel?
Ja, want dankzij haar heb ik mijn kleurtjequote:
Goed geradenquote:
Bierquote:Op zondag 6 januari 2008 02:35 schreef The_Terminator het volgende:
Bier!
Ik F5 alvast in [FB], maak dit kind eens aan het huilenquote:
Meeloperquote:Op zondag 6 januari 2008 02:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik F5 alvast in [FB], maak dit kind eens aan het huilen
dankzij haar heb ik er geenquote:Op zondag 6 januari 2008 02:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ja, want dankzij haar heb ik mijn kleurtje
Ik kan u voorspellen dat, mochti k mijn kleur ooit kwijtraken, ik een [FB]-huilie word.quote:
Knul ik loop al langer mee.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik F5 alvast in [FB], maak dit kind eens aan het huilen
Mooi, heb ik toch inzichtquote:Op zondag 6 januari 2008 02:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dankzij haar heb ik er geen
Ik ben al soort van terug... Had het plan om er een productieve zondag van te makenquote:
*pfff*quote:Op zondag 6 januari 2008 02:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik kan u voorspellen dat, mochti k mijn kleur ooit kwijtraken, ik een [FB]-huilie word.
vroeger had je nog weleens leuke slowchat in de feedbackquote:Op zondag 6 januari 2008 02:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik kan u voorspellen dat, mochti k mijn kleur ooit kwijtraken, ik een [FB]-huilie word.
Vroegah was /49/ leuk.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
vroeger had je nog weleens leuke slowchat in de feedback
Wees blij dat het nog relatief vroeg is.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben al soort van terug... Had het plan om er een productieve zondag van te maken!
Ik was er eens dichtbij, maar op jou advies ging dat niet doorquote:
Drom.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wees blij dat het nog relatief vroeg is.
hey jij leeft nogquote:Op zondag 6 januari 2008 02:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Drom.
Wezen poolen met vrienden. Op de terugweg broodje doner
Nachtbar ja.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
in mijn tijd had je de nachtbagger
de nachtslowchat in ONZ
Wat een tijd was dat
ik ga denk ik weer veel fokken want ik verveel mequote:Op zondag 6 januari 2008 02:43 schreef Qunix het volgende:
Ik moet vandaag 2 verslagen nog maken... Dan presentatie voorbereiden en afstuderen.
altijd met de vast groepquote:
Je moet me nog steeds inhalen!quote:Op zondag 6 januari 2008 02:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik denk dat ik weer keiveel ga fokken
Mijn bijnaam is niet voor niets Inhoudelijke post
En jou ken ik ook nogquote:Op zondag 6 januari 2008 02:47 schreef sararaats het volgende:
kan niet slapen
nee ik was jou voorbij, maar ik was een tijdje minder fokken omdat ik het best druk hebquote:
alles is prima.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En jou ken ik ook nog
alles goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |