quote:Op zondag 6 januari 2008 01:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog steeds teleurgesteld dat je de titel aan Paultjuuh moest laten?
quote:Op zondag 6 januari 2008 01:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
-weg-
Behoeften van vrouwenquote:Op zondag 6 januari 2008 01:22 schreef gekke_sandra het volgende:
WIJN EN PIEMELS!
ame vingersquote:Op zondag 6 januari 2008 01:03 schreef Noorseviking het volgende:
Maar dan anders.!!
[ afbeelding ]
![]()
dat arme bier.!
vraag andes in feedback,quote:Op zondag 6 januari 2008 02:12 schreef Cahir het volgende:
IEmand.
ik ookquote:
Kijk nou uit.... Straks leest ze dat nogquote:Op zondag 6 januari 2008 02:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik ook
Ik vind haar topics nooit grappig eigenlijk en nooit zinvol en toch wint ze er fok awards mee
fok awards zijn zowiezo corruptquote:Op zondag 6 januari 2008 02:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kijk nou uit.... Straks leest ze dat nog
Ik ook niet, niet dat ik dat wil of zoquote:Op zondag 6 januari 2008 02:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
fok awards zijn zowiezo corrupt
Ik heb nog nooit gewonnen zelfs niet in mijn top jaren ( 2005 en 2006 )
Beter lezen kneus.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik ook
Ik vind haar topics nooit grappig eigenlijk en nooit zinvol en toch wint ze er fok awards mee
Ik wist dat ze dit topic lasquote:Op zondag 6 januari 2008 02:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beter lezen kneus.
Was jij niet die jankerd die geen ONZ modje werd?
Yvonne o/quote:Op zondag 6 januari 2008 02:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beter lezen kneus.
ik wilde alleen een andere kleur.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beter lezen kneus.
Pardon?quote:
Stond grootste kneus er niet tussen dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 02:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik wilde alleen een andere kleur.
Maar ik heb verder geen tijd voor die onzin
Ik wil wel een award hebben
nee, de inlikker prijs heb ik gewonnenquote:Op zondag 6 januari 2008 02:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stond grootste kneus er niet tussen dan?
Geen idee ik heb geen nominatie ontvangen .quote:Op zondag 6 januari 2008 02:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stond grootste kneus er niet tussen dan?
Ik stuur hem de volgende keer wel op.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geen idee ik heb geen nominatie ontvangen .
Jij wel ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |