quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:39 schreef remlof het volgende:
Sta ik nu goffedomme nog steeds niet bij de komers
mooi,ook al duurt het nog ff( tijd gaat wel snel) maar ik heb er echt zin inquote:
is goedquote:Op zondag 6 januari 2008 01:19 schreef static het volgende:
Ik denk dat ik eind maart twee weken vakantie neem, zullen we dan de indrink doen?
we zijn niet meer zo snel, we worden ook wat ouderquote:Op zondag 6 januari 2008 01:49 schreef golfer het volgende:
Zo, dat duurde lang voordat er een nieuw topic werd geopend.
wat zeur je, je staat bovenaanquote:Op zondag 6 januari 2008 02:10 schreef Stranger het volgende:
Dus.. Remlof (wie dat ook moge zijn) staat eerder op de lijst dan ik?
Jeetje wat een meet. Iets van 30 man te veel voor mij.quote:
en anders kom je ook nietquote:Op zondag 6 januari 2008 05:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jeetje wat een meet. Iets van 30 man te veel voor mij.
Ok, ga ik nu masturberenquote:Op zondag 6 januari 2008 05:10 schreef popolon het volgende:
Als tong komt kom ik ook.
Is dat wat anders dan de meet dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 01:19 schreef static het volgende:
Ik denk dat ik eind maart twee weken vakantie neem, zullen we dan de indrink doen?
Groentje.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is dat wat anders dan de meet dan?.
Tegen de tijd van de L&S-meet drink ik wel weer.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:28 schreef laffer het volgende:
de vorige was vol zag ik, wie motten er nog op de lijst trouwens??
Doe mij maar in de lijst doenquote:Op zondag 6 januari 2008 01:19 schreef static het volgende:
Ik kom ook als ik dan in het moederland ben.quote:
toppiequote:Op zondag 13 januari 2008 01:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik kom ook als ik dan het moederland ben.
Leuk.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik kom ook als ik dan in het moederland ben.
Wie en wat is er besproken?quote:Op zondag 13 januari 2008 01:42 schreef golfer het volgende:
VBL-meet was gezellie vanavond, maar toch hadden een paar olbies het alvast over de L&S-meet.
De voorpret daarover is nu al leuk.
hey schoonheidquote:Op zondag 13 januari 2008 01:45 schreef MUUS het volgende:
Ja hoi.
Aftermeetparty loopt nog een beetje te pruttelen in VBL-meet-nablussen # 5 Gelukkig zijn er geen foto's gemaakt maar we hadden het met Ole enzo nog even over de vorige L&S meetingen.quote:
Ja da's het mooie aan een TBA'tje, je kunt er geen pijl op trekken.quote:
ik nam alleen maar de OP overquote:Op zondag 13 januari 2008 01:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja da's het mooie aan een TBA'tje, je kunt er geen pijl op trekken.
quote:
'Lo heren.quote:
Ik ben nog nooit op een meet geweest. Bewust.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:57 schreef laffer het volgende:
[..]
ik nam alleen maar de OP over![]()
de meet zal ergens in augustus zijn denk ik, de indrink is wat vroeger
Muurbloempje!quote:Op zondag 13 januari 2008 02:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
'Lo heren..
Don't mind me, ik ga in een hoekje zitten lurken.
Nah, aanwezig ben ik altijd wel.quote:
Ergens eerste helft april, ik hoop een paar weken terug te zijn voor mijn verjaardag 31 maart, dus daana.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:19 schreef golfer het volgende:
Kom eens op met een datum voor de indrinkmeet?
'Jokers'?quote:Op zondag 13 januari 2008 02:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op een meet geweest. Bewust.
Maar in dit lijstje staan een paar jokers die ik wel eens zou willen zien.
Ja jij bent ook een joker static. Proost, 't is net 22.00 uur voor ons 'outcasts'. *pilsie pakt*quote:
Oh. My. God.quote:
Kan het me voorstellen jaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:12 schreef static het volgende:
[..]
Oh. My. God.
Wat heb ik dáááár een trek in na al dat nepvoedsel wat letterlijk door ratten ter grootte van een teckel besnuffeld is hier.!!!!!
Nee, ze zat voor te lezen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Je zat mee te lezen he, golfer?
lijkt me een goed planquote:Op maandag 7 juli 2008 19:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ja leuk, volgend jaar weer één!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |