Wel doen, je hoeft je toch niet te generen omdat een ander met z'n blote pielemuis of muts op een podium staat?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de film gezien en ik heb een paar jaar geleden de musical gezien bij een openluchttheater-toneel (fully clothed, heheh). Heb getwijfeld of ik naar deze versie zou willen gaan maar ik ben al zo snel gegeneerd bij ongemakkelijke momenten (hoog plaatsvervangende schaamte-gehalte) en ik weet niet of ik deze ga zien.
begin jij nou ook al?quote:Op zondag 6 januari 2008 01:18 schreef Fir3fly het volgende:
Wat mij opviel is dat Gordon schijnbaar echt niet wist dat de kandidaten alleen liedjes kunnen kiezen van een bepaalde lijst. Misschien heeft Asnat zichzelf wel in de vingers gesneden met die opmerking...
Even terugkijken vanavond en dan het jurycommentaar van Neil. Gordon.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:00 schreef Re het volgende:
damnb het is nog leuk geworden geloof ik... we hebben het gezien t/m die kleine onderdeur dus vanavond maar de rest.... zat de jury nog lekker te rellen enzo?
Nou, onze John had nog een hele leuke opmerking richting Nikkiquote:Op zondag 6 januari 2008 12:00 schreef Re het volgende:
damnb het is nog leuk geworden geloof ik... we hebben het gezien t/m die kleine onderdeur dus vanavond maar de rest.... zat de jury nog lekker te rellen enzo?
Volgens mij hebben ze gezonde tegenstrijdige meningen. Ik moet regelmatig lachen om hoe ze met elkaar om gaan. En zelf hebben ze ook echt lol met elkaar. Houd ze scherpquote:Op zondag 6 januari 2008 12:07 schreef Re het volgende:
ahh tof dan van Neil, ik hoop dat Gordon noh leeft dan, je weet het maar nooit met die kamperfamilie
Ik vond Gordon al aardig tegendraads met zijn opmerking over de tweede keus van Asnat en daarna het commentaat op Pauline waar John en Eric het niet mee eens waren, maar het gaat dus verder![]()
Ik denk Bas. Peri vond Serge leuk, en nu ook Bas.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:22 schreef TheVulture het volgende:
Wie is eigenlijk de Serge/Alice van dit jaar... Neil of Bas?Ik ben toch geneigd om voor de laatste te gaan
D_Aquote:Op zondag 6 januari 2008 12:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Re!
Het zou me bijna overtuigen om te gaan stemmen.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:27 schreef Re het volgende:
Als Bas wint dan fik ik het woonwagenkamp van Neil af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |