Dus je hebt Joël z'n Jingle Bells gezien?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks achter elkaar staan...
Naast elkaar staan en tot aan de rand van het podium poedeltje naakt naar voren lopen, zelfs schuchtere Joël doet dat...
Zat op rij 6, toch wel redelijk dichtbij...
1 liter caramel gehad voor kerstquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:41 schreef LeBeau het volgende:
Baileys Caramel.
Zat net nog even nummers terug te luisteren op de site, daar lijkt het toch altijd beter qua kwaliteit.
Nog zo'n gescript programmaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:43 schreef sbientje het volgende:
ik zit op de goude kooi te wachtenmaar komt niet om half 12, maar om half 1
dus nu kijk ik 'De politie op je hielen'
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Allemaal... naakt?
Dat is een musical waar ik dus niet heen zal gaan.
Baileys Mintquote:
Euh, ik heb meer op andere spelers gelet tijdens die scéne...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:44 schreef Cee het volgende:
Dus je hebt Joël z'n Jingle Bells gezien?![]()
Gaat het een beetje met je?
*proest*quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus je hebt Joël z'n Jingle Bells gezien?![]()
Gaat het een beetje met je?
1 liter gekocht voor oudejaarsavond. Halve meegenomen naar een vriend, die zelf dus ook een halve liter had gekocht.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
1 liter caramel gehad voor kerst
Die vind ik dan weer minder.quote:
Ik heb de film gezien en ik heb een paar jaar geleden de musical gezien bij een openluchttheater-toneel (fully clothed, heheh). Heb getwijfeld of ik naar deze versie zou willen gaan maar ik ben al zo snel gegeneerd bij ongemakkelijke momenten (hoog plaatsvervangende schaamte-gehalte) en ik weet niet of ik deze ga zien.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, ik heb meer op andere spelers gelet tijdens die scéne...
Ik had 3 liter gekregenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
1 liter gekocht voor oudejaarsavond. Halve meegenomen naar een vriend, die zelf dus ook een halve liter had gekocht.
Nu heb ik dus nog drie kwart liter.
Vraagje, zat jij ooit op Distract? zat iemand met dezelfde username namelijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de film gezien en ik heb een paar jaar geleden de musical gezien bij een openluchttheater-toneel (fully clothed, heheh). Heb getwijfeld of ik naar deze versie zou willen gaan maar ik ben al zo snel gegeneerd bij ongemakkelijke momenten (hoog plaatsvervangende schaamte-gehalte) en ik weet niet of ik deze ga zien.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:51 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Vraagje, zat jij ooit op Distract? zat iemand met dezelfde username namelijk
De caramel is echt super.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb de Caramel nog niet geprobeerd
Maar sowieso ben ik meer van de Sheridans
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:51 schreef Greys het volgende:
Ik ga me nog even met de mensen bemoeien waar ik op visite ben![]()
![]()
![]()
![]()
Hè doe niet zo ongezellig.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:51 schreef Greys het volgende:
Ik ga me nog even met de mensen bemoeien waar ik op visite ben![]()
![]()
![]()
![]()
Baileys is altijd een prachtig kado.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik had 3 liter gekregen2 original en 1 caramel.
Caramel nog mee naar MB gehad met oudjaarsavond, maar ik heb nog wle genoeg
Ja hee, nou wil ik 't ook wetenquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is niet mijn theorie he? Ze zei het live op TV, dat het liedje niet haar eerste keus was....
Wel bij de les blijven... en anders kijk je het morgen in de herhaling maar na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |