quote:Scoreverloop:
0-1 Mols (15')
0-2 Erasmus (20')
0-3 Janota (33')
1-3 Schooneman (37')
1-4 Erasmus (44')
Rustig aan brengen, hij moet de tijd krjigen aan het niveau te wennen. Zal lichamelijk waarschijnlijk ook een stuk zwaarder zjin dan de Zuid-Afrikaanse competitie. Alle tijd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
And again:
[ afbeelding ]
Hopelijk pakt ie morgen wat minuten, in de basis begint ie helaas niet.
Morgen? Vandaag zal je bedoelen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik vind hem ook enorme cultheld potentie hebben!quote:Op zondag 13 juli 2008 03:11 schreef Tim86 het volgende:
Klein, dik, een witte hanenkam, voornaam Kermit, achternaam Erasmus...2 of 3 van die dingen waren ook al wel genoeg voor een cultstatus geweest..dit is een beetje overkill
Ik vond hem behoorlijk leuk spelen tegen DOTO. Je ziet dat hij behoorlijk wat kwaliteiten heeft. Een trainer als Verbeek moet daar wel iets mee kunnen doen denk ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
And again:
[ afbeelding ]
Goede vraag. Ondanks alle personele problemen voorin geven ze hem geen kans. Blijkbaar is hij er (nog) niet klaar voor...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:37 schreef sjimz het volgende:
Wanneer krijgt deze kleine acrobaat zijn kans in Feyenoord 1?
Zeker nu het voorin een stuk minder gaat.
Tot nu toe heeft Janota altijd de voorkeur gekregen toch? Tegen Top Oss en NEC iig wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zou hij dit weekend een kans krijgen? Mols en Biseswar zijn de enige echte spitsen die nog 'heel' zijn in de selectie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |