Nee het is een photoshop.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:29 schreef One_conundrum het volgende:
Hij was er dus bij op de eerste training?
Je zal maar Devrim heten ...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:34 schreef Devrim_ het volgende:
Je zal maar Kermit heten...
Donkere jongens komen daar doorgaans goed mee weg.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:34 schreef Beschouw het volgende:
Ik hoop dat hij ook opvalt door zijn voetbalkwaliteiten, anders is in de Kuip het rap gedaan met dat ventje met de idiote haardracht. Henk Vos werd alleen al voor zijn witte schoenen verketterd.
Dat was wel even een andere tijd zeg.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:34 schreef Beschouw het volgende:
Ik hoop dat hij ook opvalt door zijn voetbalkwaliteiten, anders is in de Kuip het rap gedaan met dat ventje met de idiote haardracht. Henk Vos werd alleen al voor zijn witte schoenen verketterd.
Wat ik dan alleen niet begrijp is dat je DAM zijn reactie laat staan en de rest weghaalt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Offtopic tussen Happel en DAM verwijderd.
quote:Ruim vijf minuten later kroonde Biseswar zich ook tot topscorer van de wedstrijd, door op aangeven van Kermit Erasmus de 1-9 binnen te schieten. Het was direct ook het laatste doelpunt van de middag.
Die naam gecombineerd met die fotoshop is toch een grap?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:49 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wat ik dan alleen niet begrijp is dat je DAM zijn reactie laat staan en de rest weghaalt.
"Dit is toch een grap" blinkt nou niet echt uit in de categorie 'zinvolle reacties' zou je zeggen
Nee hoor, het is geen photoshop..quote:Op zondag 13 juli 2008 03:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die naam gecombineerd met die fotoshop is toch een grap?
Ik hoop tenminste dat het een fotosjop is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |