Als hij het Feyenoord niveau niet aan kan wellicht.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:07 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dan zal hij over een paar jaar wel bij Ajax voetballen.
Hij's leuk.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:38 schreef RayMania het volgende:
7 wedstrijden en 6 goals, lijkt me wel een koele kikker.
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:38 schreef RayMania het volgende:
Ik weet al welke naam er achter op mijn shirt komt volgend seizoenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:55 schreef Thetallguy het volgende:
ik ben nu al fan
Kermit of Erasmus?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik weet al welke naam er achter op mijn shirt komt volgend seizoen
Ik voorzie soortgelijke VI 't Wereldje-grapjes.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:38 schreef RayMania het volgende:
Meest verkopende shirt volgend jaar gok ik hahahahahahaquote:Op zondag 6 januari 2008 15:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik weet al welke naam er achter op mijn shirt komt volgend seizoen
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hij is al gesignaleerd in haven!
[ afbeelding ]
Je bent de eerste die dat zegtquote:Op zondag 6 januari 2008 16:57 schreef golfer het volgende:
Hij is nog niet eens begonnen in Rotjeknor en ze hebben nu al een brug naar hem genoemd.
[ afbeelding ]
En een Universiteit + Ziekenhuisquote:Op zondag 6 januari 2008 16:57 schreef golfer het volgende:
Hij is nog niet eens begonnen in Rotjeknor en ze hebben nu al een brug naar hem genoemd.
[ afbeelding ]
Joah zo kan die wel weer. Stelletje droeftoetersquote:Op zondag 6 januari 2008 17:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En een Universiteit + Ziekenhuis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en ook al een eigen metrolijnquote:Op zondag 6 januari 2008 17:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En een Universiteit + Ziekenhuis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |