Ik ben benieuwd hoe ze in het 'echt' is, volgende week!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
van mij mocht ze exit. Ik verander waarschijnlijk wel weer van gedachten volgende week als het weer in het Engels is, maar ze heeft iets koels in zich, iets afstandelijks. Iets wat haar niet tot een Idol maakt.
M'n pik is bij mij meestal de verstandigstequote:Op zondag 3 februari 2008 00:52 schreef Marble het volgende:
Stem eens met je verstand en niet met je pik, Frasier.
Dat vooral. Ze kan er écht niet tegen als ze kritiek krijgt of op die kruk moetquote:Op zondag 3 februari 2008 01:21 schreef Greys het volgende:
Nog steeds een goede zangeres, maar een oninteressante persoonlijkheid
Ik hoop het ook! Misschien dat het werkt met een klassieker zoals I will always love you?quote:Op zondag 3 februari 2008 02:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Haar zelfvertrouwen neemt wat af en heeft invloed op haar prestaties, hopelijk weet ze zich te herpakken. Er zit zoveel in.
Scherp!quote:Op zondag 3 februari 2008 12:44 schreef BVO het volgende:
Wat ontzettend suf om te zingen "Ik vraag hem of hij misschien weet...", de maan is hier geen liefdesobject, "maan" is simpelweg een vrouwelijk woord, dus laat het dan gewoon "zij"!
Stoorde mij ook erg ja. Maar was vast niet haar idee maar van de (tekstbelevingloze) zangcoach.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:44 schreef BVO het volgende:
Wat ontzettend suf om te zingen "Ik vraag hem of hij misschien weet...", de maan is hier geen liefdesobject, "maan" is simpelweg een vrouwelijk woord, dus laat het dan gewoon "zij"!
Jij snapt hetquote:Op zondag 3 februari 2008 00:51 schreef Frasier het volgende:
Charlene is gewoon damn sexy. Alleen daarom moet ze al door.
Zeker weten van de week ga ik beltegoed halen bij Albert Heijn ik ga meerdere keer op Charlene stemmen zij mag er absoluut niet eruitquote:Op zondag 3 februari 2008 19:59 schreef Svensational het volgende:
VOLGENDE WEEK ALLEMAAL STEMMEN HE!
quote:Op zondag 3 februari 2008 20:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Zeker weten van de week ga ik beltegoed halen bij Albert Heijn en ik ga meerdere keer op Charlene stemmen zij mag er absoluut niet eruit![]()
![]()
Ga ik zeker doen. En dan nog hopen dat die walgelijke Nathalie (het oh zo zielige vluchtelingetje uit congo *kuch*) er ook snel uit gaatquote:Op zondag 3 februari 2008 19:59 schreef Svensational het volgende:
VOLGENDE WEEK ALLEMAAL STEMMEN HE!
Daar kiest ze toch zelf voor?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:22 schreef Hockeylotje het volgende:
Vergeet niet dat Charlene wel het moeilijkste nummer had gister, toch een stuk moeilijker dan bijvoorbeeld een Doe dit, doe datje ofzo!
Ik hoop dat ze zaterdag weer op haar Can't stop loving you niveau terug komt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |