Vreselijke versies inderdaad, maar het origineel is natuurlijk ook een draak van een nummer.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:24 schreef eer-ik het volgende:
Nog zo een die een nummer verschrikkelijk vernacheld heeft:
Lucie Silvas - Nothing Else Matters
Deze versie is zo verschríkkelijk inferieur aan deze versie:
Metallica - Nothing Else Matters (S&M)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja, die hoor ik hier in de kroeg de laatste tijd vaakquote:Op zondag 6 januari 2008 13:09 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat dacht je maar, het kan allemaal veeeeeeeel erger.
Ik vind Jason Mraz een enorm goede zanger, maar moet toegeven dat dit nummer niet echtquote:
Marilyn Manson heeft wel ook echt verschrikkelijke covers gemaaktquote:Op zondag 6 januari 2008 16:11 schreef Stofje het volgende:
Wél een briljante cover.
Origineel Eurythmics - Sweet Dreams
Fantastische cover door Marillyn Manson.
Omg, dat was het allerergste wat ik ooit heb gehoord.quote:
Inderdaad!quote:Op zondag 6 januari 2008 14:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vreselijke versies inderdaad, maar het origineel is natuurlijk ook een draak van een nummer.
Om over de fantasieloze strijkertjes van S&M maar te zwijgen. Maar goed, dat is geen coverquote:Op zondag 6 januari 2008 14:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vreselijke versies inderdaad, maar het origineel is natuurlijk ook een draak van een nummer.
Ook het eerste waar ik aan dacht. Weerzinwekkend dekt de lading aardigquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef NanKing het volgende:
Comfortably numb van Scissor sister is het eerste wat mij te binnen schiet.
ik ging een beetje dood van binnen toen 't hoorde![]()
wat???quote:Op zondag 6 januari 2008 03:24 schreef tong80 het volgende:
Diane van Therapy. Als je het origineel kent weet je niet wat je hoort.
quote:
Veel van het werk van CCR is toch covermateriaal?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:29 schreef eer-ik het volgende:
I Put A Spell On You vind ik dan wel weer goed gecoverd.
Origineel
CCR- I Put A Spell On You
D'r zijn nog veel meer covers van, maar geloof dat ik dit de beste vind.
Haha! Ik heb zo'n hekel aan dat stervendehoerenkutnummer van Meredith Brooks! Maar toen ik die versie van dat Nederlandsche bandje hoorde dacht ik dat er zelfs van stront nog mooi spul te boetseren valt.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:08 schreef starla het volgende:
Origineel: Meredith Brooks - Bitch
Kutversievanjewelste: Room 11 - Bitch
Ohja..weet niet wie het covert, maar die versie van Time After Time van Cyndi Lauper tijdens één of andere reclame is ook te triest voor woorden.
Flink wat. Bijvoorbeeld 'I heard it throught the grapevine', die is echt minstens zo goed als het origineel.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:30 schreef Lemjur het volgende:
[..]
Veel van het werk van CCR is toch covermateriaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |